Haha, tror du de gjør det? jeg er sykemeldt ATM, begynner å jobbe igjen på onsdag.
Rart hvis dem ikke gjør det[emoji28] har ei som er kriminell til å se at andre er gravide, så ho har sikkert visst det en stund[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, tror du de gjør det? jeg er sykemeldt ATM, begynner å jobbe igjen på onsdag.
Da er du og samboer her en perfekt match, han drikker nemlig helst pepsi uansett tid og sted og anledning er litt kleint, slår nesten aldri feil på restaurant når vi får drikken på bordet at han får ølen og jeg pepsien og så må vi bytte det er jo superdigg å helst drikke det da! Misunnelig jeg særlig øl er jo ofte så dyrt også... heia fjortisene <3
Rart hvis dem ikke gjør det[emoji28] har ei som er kriminell til å se at andre er gravide, så ho har sikkert visst det en stund[emoji23]
Jeg fikk en salat med parmaskinke... nuff said
Blir dårlig overraskelse for ho da
Min gikk og kjøpte seg pulsklokke[emoji85][emoji85][emoji85]
[emoji23][emoji23] heldiggris
Ja[emoji85][emoji85] han kjøpte ei ulltrøye til meg ei uke etterpå da, kanskje det var fødegava[emoji23]
Kanskje [emoji23] var ikke verst det heller da [emoji1362]
Nei for all del, ble kjempeglad for den[emoji2] raste ned så tullet fort da melka kom, så var jo iskald. Og med melk over alt så trengtes det litt ull[emoji6]
Greia var bare det at han gikk fra sykehuset og kjøpte seg den klokka og ingenting til meg[emoji28]
Haha! Han syns vel han hadde fortjent den [emoji85]
Aaah, gikk du ned mye? Jeg fikk aldri melk, så fikk ikke amma håper på bedre lykke nå!
Gikk ned 17! kg på 2,5 uke[emoji33] anbefales ikke[emoji31] det jævligste jeg har vært med på!!! Men har nå gått opp igjen 6 mens jeg har amma[emoji15][emoji29]
Så utruleg gøy å sjå at terminlisten blir lengre! Og eg rykker stadig lengre frem i køen [emoji16][emoji28][emoji56]
Øøøøøl.. jeg er veldig glad i øl [emoji2] men kjenner at jeg ikke savner det ennå [emoji57]Da er du og samboer her en perfekt match, han drikker nemlig helst pepsi uansett tid og sted og anledning er litt kleint, slår nesten aldri feil på restaurant når vi får drikken på bordet at han får ølen og jeg pepsien og så må vi bytte det er jo superdigg å helst drikke det da! Misunnelig jeg særlig øl er jo ofte så dyrt også... heia fjortisene <3
Gleder meg skikkelig jeg også. Er så spent [emoji28] kommer jeg automatisk inn i skjult?2700 innlegg nå [emoji1360] gått fort etter leketråder gleeeeeder meg til skjuuuult! Det er så befriende!
Gleder meg skikkelig jeg også. Er så spent [emoji28] kommer jeg automatisk inn i skjult?
Tør du å prøve deg på en utfordring?
Sikker?
Ta å sjekke ut Den STORE utfordringen i juni
Lykke til!