Skravletråd

Haha, tror du de gjør det? :p jeg er sykemeldt ATM, begynner å jobbe igjen på onsdag.

Rart hvis dem ikke gjør det[emoji28] har ei som er kriminell til å se at andre er gravide, så ho har sikkert visst det en stund[emoji23]

Da er du og samboer her en perfekt match, han drikker nemlig helst pepsi uansett tid og sted og anledning ;) er litt kleint, slår nesten aldri feil på restaurant når vi får drikken på bordet at han får ølen og jeg pepsien og så må vi bytte ;) det er jo superdigg å helst drikke det da! Misunnelig jeg :) særlig øl er jo ofte så dyrt også... heia fjortisene <3

Ja, det er kjekt :) og ja, ofte billigere [emoji23]

Kanskje [emoji23] var ikke verst det heller da [emoji1362]

Nei for all del, ble kjempeglad for den[emoji2] raste ned så tullet fort da melka kom, så var jo iskald. Og med melk over alt så trengtes det litt ull[emoji6]
Greia var bare det at han gikk fra sykehuset og kjøpte seg den klokka og ingenting til meg[emoji28]

Nei for all del, ble kjempeglad for den[emoji2] raste ned så tullet fort da melka kom, så var jo iskald. Og med melk over alt så trengtes det litt ull[emoji6]
Greia var bare det at han gikk fra sykehuset og kjøpte seg den klokka og ingenting til meg[emoji28]

Haha! Han syns vel han hadde fortjent den [emoji85]

Aaah, gikk du ned mye? Jeg fikk aldri melk, så fikk ikke amma :( håper på bedre lykke nå!

2700 innlegg nå [emoji1360] gått fort etter leketråder :) gleeeeeder meg til skjuuuult! Det er så befriende!

Haha! Han syns vel han hadde fortjent den [emoji85]

Aaah, gikk du ned mye? Jeg fikk aldri melk, så fikk ikke amma :( håper på bedre lykke nå!

Gikk ned 17! kg på 2,5 uke[emoji33] anbefales ikke[emoji31] det jævligste jeg har vært med på!!! Men har nå gått opp igjen 6 mens jeg har amma[emoji15][emoji29]

Gikk ned 17! kg på 2,5 uke[emoji33] anbefales ikke[emoji31] det jævligste jeg har vært med på!!! Men har nå gått opp igjen 6 mens jeg har amma[emoji15][emoji29]

Åååfyyyf***! :o det hørtes ikke bra ut! :o
Når fødte du? Altså, hvor gammel er barnet ditt? :)

Så utruleg gøy å sjå at terminlisten blir lengre! Og eg rykker stadig lengre frem i køen [emoji16][emoji28][emoji56]

Da er du og samboer her en perfekt match, han drikker nemlig helst pepsi uansett tid og sted og anledning ;) er litt kleint, slår nesten aldri feil på restaurant når vi får drikken på bordet at han får ølen og jeg pepsien og så må vi bytte ;) det er jo superdigg å helst drikke det da! Misunnelig jeg :) særlig øl er jo ofte så dyrt også... heia fjortisene <3
Øøøøøl.. jeg er veldig glad i øl [emoji2] men kjenner at jeg ikke savner det ennå [emoji57]

Gleder meg skikkelig jeg også. Er så spent [emoji28] kommer jeg automatisk inn i skjult?

Du må fylle noen kriterier;
- stå på terminlista (det tror jeg ikke du gjør?)
- skrevet minst 50 innlegg i gruppa (det har du)
- ha et nick (det har du)

Også blir det bestemt en tilgangsansvarlig som har kontakt med forumansvarlig og de slipper inn :)

Back
Topp