Gleder meg skikkelig jeg også. Er så spent [emoji28] kommer jeg automatisk inn i skjult?
http://forum.babyverden.no/threads/info-vedr-skjult-gruppe.1865868/
Står mer her
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg skikkelig jeg også. Er så spent [emoji28] kommer jeg automatisk inn i skjult?
Åååfyyyf***!det hørtes ikke bra ut!
![]()
Når fødte du? Altså, hvor gammel er barnet ditt?![]()
Var ikke heller det, men snuppa var nesten 5 kg og hadde mye vann. Og de 17kg var av 19 som jeg gikk opp i dvangerskapet.
Ho er 17 mnd, januar 16.
Altså, 269 kr for to digitale tester??? Skulle jo bare sjekke om ukesindikatoren var økt (noe den hadde) Hurra for 2-3[emoji2] Men er fortsatt sjokka over prisen. De kan jammen sko seg på oss i første trimester.
Nå har jeg skrevet meg inn på terminlista! 13 februar [emoji3] takk for svar [emoji7]Du må fylle noen kriterier;
- stå på terminlista (det tror jeg ikke du gjør?)
- skrevet minst 50 innlegg i gruppa (det har du)
- ha et nick (det har du)
Også blir det bestemt en tilgangsansvarlig som har kontakt med forumansvarlig og de slipper inn![]()
Oooj! Dobbelt så stor som min frøken da [emoji85]
Jeg gikk også opp masse i vann, over 20kg..
Nå har jeg skrevet meg inn på terminlista! 13 februar [emoji3] takk for svar [emoji7]
Takk, gratulerer til deg og [emoji6] Haha, bor i Rogaland så lønner seg ikke med noen snarvisitt til Sverige for å kjøpe tester [emoji23]De er 100kr billigere i Sverige om du har kort vei dit![]()
Gratulerer med 2-3! Det fikk jeg i dag også![]()
Nå har jeg skrevet meg inn på terminlista! 13 februar [emoji3] takk for svar [emoji7]
Også var a 55 cm, så hadde aldri en liten baby følte jeg. Men helt perfekt for det[emoji7]
Slitsom med det vannet[emoji29]
Takk, gratulerer til deg og [emoji6] Haha, bor i Rogaland så lønner seg ikke med noen snarvisitt til Sverige for å kjøpe tester [emoji23]
Weeeee! Spennende [emoji3][emoji38]Samme termin som meg da[emoji7]
Oj, så stor [emoji7][emoji7] var det du som hadde hatt svangerskapdiapetes?
Weeeee! Spennende [emoji3][emoji38]
Ja, det stemmer. Pluss at det er veldig store babyer i familien. Så spennende å se hvor stor spira blir[emoji4]
Har vært store babyer på min side også, så jeg trodde jo jeg skulle få det. Blir spennende å se nå ja![]()
Uuuuh, så kjedelig å få det! Fikk du det påvist tidlig? Jeg måtte ta glukosetest pga vekt sist, så må det sikkert nå også..
Lå i grenseland på første testen jeg tok. Også fikk jeg påvist det helt på slutten. Men holdt det i sjakk med kostholdet, så egentlig greit nok[emoji4] Bare litt kjipt med ei jul uten noe sukker[emoji23]
Ser den, men godt å slippe insulin! Jeg er nervøs for den testen denne gangen :/