Skravletråd

Åååfyyyf***! :o det hørtes ikke bra ut! :o
Når fødte du? Altså, hvor gammel er barnet ditt? :)

Var ikke heller det, men snuppa var nesten 5 kg og hadde mye vann. Og de 17kg var av 19 som jeg gikk opp i dvangerskapet.
Ho er 17 mnd, januar 16.

Altså, 269 kr for to digitale tester??? Skulle jo bare sjekke om ukesindikatoren var økt (noe den hadde) Hurra for 2-3[emoji2] Men er fortsatt sjokka over prisen. De kan jammen sko seg på oss i første trimester.

Var ikke heller det, men snuppa var nesten 5 kg og hadde mye vann. Og de 17kg var av 19 som jeg gikk opp i dvangerskapet.
Ho er 17 mnd, januar 16.

Oooj! Dobbelt så stor som min frøken da [emoji85]
Jeg gikk også opp masse i vann, over 20kg..

Altså, 269 kr for to digitale tester??? Skulle jo bare sjekke om ukesindikatoren var økt (noe den hadde) Hurra for 2-3[emoji2] Men er fortsatt sjokka over prisen. De kan jammen sko seg på oss i første trimester.

De er 100kr billigere i Sverige om du har kort vei dit :)
Gratulerer med 2-3! Det fikk jeg i dag også :D

Du må fylle noen kriterier;
- stå på terminlista (det tror jeg ikke du gjør?)
- skrevet minst 50 innlegg i gruppa (det har du)
- ha et nick (det har du)

Også blir det bestemt en tilgangsansvarlig som har kontakt med forumansvarlig og de slipper inn :)
Nå har jeg skrevet meg inn på terminlista! 13 februar [emoji3] takk for svar [emoji7]

Oooj! Dobbelt så stor som min frøken da [emoji85]
Jeg gikk også opp masse i vann, over 20kg..

Også var a 55 cm, så hadde aldri en liten baby følte jeg. Men helt perfekt for det[emoji7]
Slitsom med det vannet[emoji29]

De er 100kr billigere i Sverige om du har kort vei dit :)
Gratulerer med 2-3! Det fikk jeg i dag også :D
Takk, gratulerer til deg og [emoji6] Haha, bor i Rogaland så lønner seg ikke med noen snarvisitt til Sverige for å kjøpe tester [emoji23]

Også var a 55 cm, så hadde aldri en liten baby følte jeg. Men helt perfekt for det[emoji7]
Slitsom med det vannet[emoji29]

Oj, så stor [emoji7][emoji7] var det du som hadde hatt svangerskapdiapetes?

Ja, det stemmer. Pluss at det er veldig store babyer i familien. Så spennende å se hvor stor spira blir[emoji4]

Har vært store babyer på min side også, så jeg trodde jo jeg skulle få det. Blir spennende å se nå ja :)
Uuuuh, så kjedelig å få det! Fikk du det påvist tidlig? Jeg måtte ta glukosetest pga vekt sist, så må det sikkert nå også..

Har vært store babyer på min side også, så jeg trodde jo jeg skulle få det. Blir spennende å se nå ja :)
Uuuuh, så kjedelig å få det! Fikk du det påvist tidlig? Jeg måtte ta glukosetest pga vekt sist, så må det sikkert nå også..

Lå i grenseland på første testen jeg tok. Også fikk jeg påvist det helt på slutten. Men holdt det i sjakk med kostholdet, så egentlig greit nok[emoji4] Bare litt kjipt med ei jul uten noe sukker[emoji23]

Lå i grenseland på første testen jeg tok. Også fikk jeg påvist det helt på slutten. Men holdt det i sjakk med kostholdet, så egentlig greit nok[emoji4] Bare litt kjipt med ei jul uten noe sukker[emoji23]

Ser den, men godt å slippe insulin! Jeg er nervøs for den testen denne gangen :/

Ser den, men godt å slippe insulin! Jeg er nervøs for den testen denne gangen :/

Ja det var kjempegodt! Og veldig glad for å slippe det.
Det er jeg også[emoji29] Vil virkelig ikke ha det denne gangen også!

Back
Topp