Skravletråd

250e3ee82c1601b76cb55d53e032972a.jpg

Yes!! [emoji1316][emoji1316]

Tror som Urflisa sier at tidlig ul stort sett er for å berolige og sjekke at det faktisk er liv inni der :) trenger man ikke den bekreftelsen så er jo det bare fint! Skulle ønske jeg kunne slappe av mer på det, men tidlig ul i både uke7 og uke13 hjalp meg veldig sist og føles like nødvendig denne gangen. Uke 7 for å sjekke at det er hjerteaktivitet og at fosteret ligger på rett sted (og at det forhåpentligvis bare er étt) og uke13 for å sjekke nakkefold og neseben og for å følge opp at det vokser og at alt fortsatt er greit inni der :) oul i uke 18/19 er veldig gøy, det må du glede deg til. Da går de gjennom hele kroppen til babyen nøye og du får se hjernehalvdeler, hjertekamre, ryggmarg, navlestreng, fingre og tær, magesekk, kanskje at bebis svelger, at den spreller og rører på seg osv, samt forhåpentligvis kjønn da. Det er superstas med oul!! Særlig første <3
Ååå [emoji7][emoji7] nå gleder jeg meg [emoji7] er det lettere å sjekke nakkefold på TUL uke13? Og hva sjekker man neseben for?

Ååå [emoji7][emoji7] nå gleder jeg meg [emoji7] er det lettere å sjekke nakkefold på TUL uke13? Og hva sjekker man neseben for?

Både nakkefold og neseben "sjekker" man for å se etter eventuelle kromosomfeil :) man kan bare se etter det på TUL rundt uke 10/11-13/14 tror jeg.

Både nakkefold og neseben "sjekker" man for å se etter eventuelle kromosomfeil :) man kan bare se etter det på TUL rundt uke 10/11-13/14 tror jeg.
Er det sant? [emoji50] oi.... det er jo noe vi har snakket om at vi vil sjekke...

Er det sant? [emoji50] oi.... det er jo noe vi har snakket om at vi vil sjekke...

Hvis dere vil sjekke det så må dere på en privat tidlig ul, de gjør ikke det på noen av sykehusene her i Oslo i hvert fall, med mindre man er over en viss alder (38 år mon tro?) . Men; det er jo ikke nødvendig da :)

Hvis dere vil sjekke det så må dere på en privat tidlig ul, de gjør ikke det på noen av sykehusene her i Oslo i hvert fall, med mindre man er over en viss alder (38 år mon tro?) . Men; det er jo ikke nødvendig da :)
Nei, på en måte er det ikke nødvendig.. Men på en annen måte er det nødvendig likevel. Får se hva vi får til. Skal til legen i uke 8, så kan jo høre mer med henne da.

Nei, på en måte er det ikke nødvendig.. Men på en annen måte er det nødvendig likevel. Får se hva vi får til. Skal til legen i uke 8, så kan jo høre mer med henne da.

Lurt :) er jo ikke sikkert det er så stress å få tidlig ul der du bor, det vet legen eventuelt :)

Nå er vi halvveis til skjult forum :) 2500 innlegg [emoji1362]

Back
Topp