Ok.. uff.. er skikkelig ekkelt! Sååå redd for at noe er galt vøttø.. [emoji57]Ja, av og på i kombinasjon med stikkinger, ilinger, murring og generell ømhet.. blir gal av mindre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok.. uff.. er skikkelig ekkelt! Sååå redd for at noe er galt vøttø.. [emoji57]Ja, av og på i kombinasjon med stikkinger, ilinger, murring og generell ømhet.. blir gal av mindre
Ok.. uff.. er skikkelig ekkelt! Sååå redd for at noe er galt vøttø.. [emoji57]
Haha [emoji28] gjorde så vondt i sta at jeg måtte holde pusten litt.. Men glad det gikk over fort! Men ja, det er sykt ekkelt når jeg ikke merker noe også [emoji23] totally raredyr [emoji23][emoji23]Tenker det samme hele tiden jeg også og går å kjenner etter hele tiden, og hvis det blir helt borte litt så får jeg i hvert fall noia #gravideerraredyr
Tenker det samme hele tiden jeg også og går å kjenner etter hele tiden, og hvis det blir helt borte litt så får jeg i hvert fall noia #gravideerraredyr
Haha. Ja, samboeren min spurte om noe, så svarte jeg ikke fordi det gjorde vondt og han bare "gjør det sååååååå vondt? " jeg bare.. ehhhh ja! Også huska jeg ikke hva han spurte om... sukk..Det er så godt at vi er mange i samme bekymringsbåt! Samboer blir helt oppgitt over meg, at det går an å være bekymra over ALT liksom!
Noen flere som har litt mageknip aktig der nede? Eller noen som vet om det er helt normalt? [emoji45] gjør litt vondt innimellom...
Kult it's a date!
Er du klar for date i morra? Det er IKKE jeg! Blir nervøs av alle "forlater dere"-tråder her inne. Ikke alltid forumet er like positivt :/
Grøss, jeg tenker litt det samme, forum på godt og vondt [emoji33] men ja, jeg er med på digi-teste-date imorgen tidlig <3
Sist svangerskap klarte jeh ikke være aktiv før en stund etter ho var født, jeg ble så redd og skremt av alle sånne tråder. Det er jo ofte de man legger merke til :/
Bra! Da har jeg støtte hos deg i alle fall[emoji173]
Hæ? Skal dere teste igjen? Og! Dere skal ingen steder [emoji22] dere skal være her med meg!Grøss, jeg tenker litt det samme, forum på godt og vondt [emoji33] men ja, jeg er med på digi-teste-date imorgen tidlig <3
Ok. Veldig bra [emoji3]Kjent fenomen her også gitt![emoji848] men er vel bare livmora som utvider seg og det er voksesmerter vi kjenner! Og det er jo positivt[emoji5][emoji5]
Hæ? Skal dere teste igjen? Og! Dere skal ingen steder [emoji22] dere skal være her med meg!
Åh.. [emoji26] phu! Da er det greit [emoji28] dere får poste de nydelige gravidtestene her da [emoji7] dere må jo ikke finne på å stikke av [emoji28]Tror ingen av oss skal gå noe sted for min del vil jeg bare følge med på stigningen ved å forhåpentligvis få 2-3 imorgen og så 3+ i neste uke vi avtalte bare en digi-teste-date for moralsk støtte hos hverandre for de hyggelige resultatene vi er rimelig sikre på at vi får
Hæ? Skal dere teste igjen? Og! Dere skal ingen steder [emoji22] dere skal være her med meg!
Tror ingen av oss skal gå noe sted for min del vil jeg bare følge med på stigningen ved å forhåpentligvis få 2-3 imorgen og så 3+ i neste uke vi avtalte bare en digi-teste-date for moralsk støtte hos hverandre for de hyggelige resultatene vi er rimelig sikre på at vi får
Tok ny strips i dagtidlig og den har jo steget fra i går (nyest øverst, i går i midten, forrige fredag nederst)
Det er jo super stigning der tror du får 2-3 på digital imorgen jeg as <3
Gøy [emoji7]
Tok ny strips i dagtidlig og den har jo steget fra i går (nyest øverst, i går i midten, forrige fredag nederst)
Gøy [emoji7]