Skravletråd

Måtte bare ta enda en test i dag.. Jeg har så lite symptomer, misforstå meg ikke, jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke er kvalm i det hele tatt, men litt hint om at det er et lite frø som vokser i meg hadde vært fint. Derav digital test med ukesindikator i dag, og den sa 3+!! :D Forrige gang sa den 2-3, så det er iallfall rett veg! :)

Hurra for 3+ :smiley-bounce016
 
Ble henvist til tidlig UL i går :D hun regnet med time før jul men det gjenstår jo å se :) Både gleder og gruer meg for denne graviditeten er en sånn "ut av meg sjæl" opplevelse at litt fysiske bevis hadde vært fint.. :)

Nå drikker jeg morgenkaffen min, ungene spiser frokost og vi skal snart sette oss i bilen å kjøre til skolen :)
 
Jeg har nå nådd punktet "hvis jeg ikke spiser, blir jeg kvalm. Hvis jeg spiser, blir jeg kvalm."

En herlig forfriskende endring fra tidligere :P
 
Skal slutte å skryte over å ikke ha vært dårlig på noen dager. Var ikke dårlig man-tors, men i dag fikk jeg igjen for det!
 
Skal slutte å skryte over å ikke ha vært dårlig på noen dager. Var ikke dårlig man-tors, men i dag fikk jeg igjen for det!

Ohhhhhh må alltid huske å banke i bordet :)
 
Måtte bare ta enda en test i dag.. Jeg har så lite symptomer, misforstå meg ikke, jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke er kvalm i det hele tatt, men litt hint om at det er et lite frø som vokser i meg hadde vært fint. Derav digital test med ukesindikator i dag, og den sa 3+!! :D Forrige gang sa den 2-3, så det er iallfall rett veg! :)


Så godt å høre :) det er rett vei
 
8+0 i dag!! Dvs like langt som når jeg oppdaget BO og tok medisinsk abort i oktober. Hei hvor det går! Har en bedre følelse på hell og lykke denne gang. [emoji4]
 
Back
Topp