Skravletråd

Noen erfaringer med bekkenLÅSNING her? :-)
Jeg var til første knekking hos kiropraktor i dag- d løsnet kjapt- og var 70% bedre- men nå igjen er d vondt som før :-/ noen som har positive erfaringer med at kiropraktor fungerer? :-)
 
Jeg skriver omtrent aldri her inne. Men si meg, har vi ikke en ultralyd tråd? Nå har jeg lett overalt, det ble kanskje aldri laget en tråd over OUL?
 
Har ikke prøvd, men hørt mye positivt.
Noen erfaringer med bekkenLÅSNING her? :)
Jeg var til første knekking hos kiropraktor i dag- d løsnet kjapt- og var 70% bedre- men nå igjen er d vondt som før :-/ noen som har positive erfaringer med at kiropraktor fungerer? :)
har ikke prøvd, men hørt mye positivt. Jeg skal snart til fysio, vetikke om det er løsning eller låsning,
 
Har ikke prøvd, men hørt mye positivt.
Noen erfaringer med bekkenLÅSNING her? :)
Jeg var til første knekking hos kiropraktor i dag- d løsnet kjapt- og var 70% bedre- men nå igjen er d vondt som før :-/ noen som har positive erfaringer med at kiropraktor fungerer? :)
har ikke prøvd, men hørt mye positivt. Jeg skal snart til fysio, vetikke om det er løsning eller låsning,
 
Fikk tilbud om intervju i dag! En 100% fast jobb!! Hadde gjort livet mitt 1000 ganger lettere om den jobben blei min...

Hvordan har det gått?:) Håper du har fått jobben!

Jeg skal til intervju på torsdag, håper og ber til at jeg får jobben! Har gått i en stilling langt under utdanningsnivået mitt i et halvt år og er skikkelig misfornøyd med både lønn og arbeidsoppgaver :p
 
Ja hvis ikke fysio hjelper så blir det kiropraktor da :)
 
Noen erfaringer med bekkenLÅSNING her? :-)
Jeg var til første knekking hos kiropraktor i dag- d løsnet kjapt- og var 70% bedre- men nå igjen er d vondt som før :-/ noen som har positive erfaringer med at kiropraktor fungerer? :-)

Kiropraktor er gull for bekkenlåsning <3 Men du trenger noen behandlinger for å få det til å komme tilbake til normalen. Anbefaler også å gå en del tur i marka (gjerne med staver så du bruker overkroppen) i tillegg til behandlingen.

Jeg har et mystisk bekken nå, men kiropraktor vil ikke røre meg på grunn av at jeg er prolapsoperert. Må komme meg til fysio innen kort tid...det gjør vondt!
 
Hvordan har det gått?:) Håper du har fått jobben!

Jeg skal til intervju på torsdag, håper og ber til at jeg får jobben! Har gått i en stilling langt under utdanningsnivået mitt i et halvt år og er skikkelig misfornøyd med både lønn og arbeidsoppgaver :p

Tusen takk som spørr:) Jeg får svar i løpet av neste uke:eek: Så er så spent nå! Og lykke til på intervjuet du skal på:happy: Håper vi begge er heldige å får jobb! Hadde jo passet perfekt før permisjonen :happy:
 
Kiropraktor er gull for bekkenlåsning <3 Men du trenger noen behandlinger for å få det til å komme tilbake til normalen. Anbefaler også å gå en del tur i marka (gjerne med staver så du bruker overkroppen) i tillegg til behandlingen.

Jeg har et mystisk bekken nå, men kiropraktor vil ikke røre meg på grunn av at jeg er prolapsoperert. Må komme meg til fysio innen kort tid...det gjør vondt!

Åå- så kjedelig at kiropraktor ikke kan gjøre noe for deg :-(
Håper du får fysio veldig raskt nå da- så du blir noenlunde smertefri :-)
Kiropraktor hjalp ekstremt hos meg forresten- kom inn til behandling veldig raskt- og er veldig veldig veldig mye bedre etter bare en gang :-)
 
Tusen takk som spørr:) Jeg får svar i løpet av neste uke:eek: Så er så spent nå! Og lykke til på intervjuet du skal på:happy: Håper vi begge er heldige å får jobb! Hadde jo passet perfekt før permisjonen :happy:

Takk :) Vi krysser fingrene for oss! Vært topp å kunne begynne om ikke så lenge, så man kunne jobbet en stund før permisjon også :)
 
Åå- så kjedelig at kiropraktor ikke kan gjøre noe for deg :-(
Håper du får fysio veldig raskt nå da- så du blir noenlunde smertefri :-)
Kiropraktor hjalp ekstremt hos meg forresten- kom inn til behandling veldig raskt- og er veldig veldig veldig mye bedre etter bare en gang :-)

Satser på at fysio kan gjøre noe her ja, og at det er løsning - ikke låsning :)
 
Eg har vore på fosterdiagnostikk i dag. Fekk tilbud om det på grunn av alderen min, for eg har fylt 40. Allt såg kjempefint ut, og eg har veldig liten risiko for å få eit barn med kromosomavvik! :happy093 Nakkefolden var på 1 mm, og alle dei andre måla var også heilt fine. Størrelsen på fosteret tilsvarte akkurat 12 veker. Og det stemmer akkurat, for eg er 12+0 i dag. :) Eg har hatt ivf-forsøk, så eg veit nøyaktig kor langt eg er på vei.

Eg har fortsatt ikkje hatt eit einaste graviditetssymptom i løpet av desse 12 vekene, så eg har vore veldig redd for at noko skulle gale, sjølv etter å ha sett liv på tidlig UL i veke 8. Spesielt sidan eg har mista tidlig to gangar før. Eg har også to jenter frå før, og var kvalm og kasta opp mellom veke 6 og 12 når eg var gravid med dei. Så det er veldig rart å ikkje ha eit einaste symptom på at eg er gravid denne gangen! Men eg skal ikkje klaga viss eg slepper like lett unna vidare i svangerskapet og, sjølv om det har ført til ganske mange bekymringar så langt, på grunn av totalt mangel på symptom.

No kan eg endelig begynna å gleda meg litt over å vera gravid, det har eg ikkje turt før no. I dag har eg endelig turt å fortelja den gode nyhetene til jentene mine, og til resten av familien! :) Så kryssar eg fingrane for at alt går bra vidare og, fram til termin i slutten av juli! :love2
 
Har vært litt utafor fordi jeg har gått opp 5 kg... men for å være litt veldig privat- gikk endelig vært på do- og vips- kun 3kg opp i vekt!
Endelig funnet et tips som funker på treg mage- kiwi er gull!!
 
Har vært litt utafor fordi jeg har gått opp 5 kg... men for å være litt veldig privat- gikk endelig vært på do- og vips- kun 3kg opp i vekt!
Endelig funnet et tips som funker på treg mage- kiwi er gull!!
Da blir d kiwi på meg!:)
 
Noen erfaringer med bekkenLÅSNING her? :)
Jeg var til første knekking hos kiropraktor i dag- d løsnet kjapt- og var 70% bedre- men nå igjen er d vondt som før :-/ noen som har positive erfaringer med at kiropraktor fungerer? :)
Har ekstremt vond jeg, så venter bare på bekreftelse hos helseforsikring gjennom jobb. Da blir det rett til kiropraktor!!:) Har lest en del, og synes mange har gode erfaringer, så håper det blir bedre. Noen dager er så ille at jeg såvidt klarer å gå, med stråling nedover rompe:p
 
Back
Topp