Skravletråd

En tråd i 'Juli 2017' startet av Princess Bubblegum, 9 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Vi trenger selvfølgelig en skravletråd her inne :)

Hva skal dere gjøre i dag? Jeg skal snart på jobb og i dag er det turdag med barna. Tenker vi skal ut å ake litt :)

2. Pedal Gift med forumet

Er hjemme i permisjon. Ser på valget i USA.:eek:

3. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Ja, det valget er jo nesten til å le av :p

4. Pedal Gift med forumet

Eller gråte... :meh:

5. Silje1985 Betatt av forumet

Ligger på sofaen og fryser . Skal snart begynne å rydde og spise frokost. Etterpå kommer ei venninne og skal stelle neglene sine. Er i manko på energi om dagen så må skikkelig prioritere :p

6. Pedal Gift med forumet

Uffda, hørtes ikke bra ut. Er litt syk selv, men bedre enn i går:happy:
    Ta vare på deg selv og den lille spira :happy:

7. Silje1985 Betatt av forumet

God bedring <3 er ikke syk men er bare så sykt vanskelig å få opp varmen i huset om dagen. Vi skal bytte taket som nå står uisolert og det lekker skikkelig kaldt fra gangen. Fyrer for kråka her :p

8. Bøllefrø1 Flørter med forumet

Her er jeg våken 1.5åringen sover ennå (dårlig natt). Vi tar en rolig dag hjemme og kl 14.15 skal vi til mamma som har vært i Edinburgh i helgen :)
    Nå venter jeg til sambo står opp (senvakt denne uken), og fyrer i peisen :p kaldt!

9. Hardangerfrua Flørter med forumet Vårspirene 2021

Jeg er på jobb, og klarer ikke å konsentrere meg så voldsomt om annet enn nyheten jeg bærer på☺️

Pappaen kommer hjem etter to uker på jobb i kveld, spent på hvordan reaksjonen på dette blir. Ikke akkurat planlagt...

• Liker Liker x 1
  10. TJ Forelsket i forumet

Er på skolen etter to dager hjemme pga rævva form. Var deilig å komme seg ut igjen :p
    Skal pakke til vi reiser i dåp i helgen.

11. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Og jeg klarer ikke å konsentrere meg om annet enn valget. Har vært i sjokk siden kl 6 i dag tidlig og tidvis nesten på gråten (lett følsom når gravid ja..)

12. Lykketreff Gift med forumet

Enig der, våknet til resultatet i dag morres og hulket inntil samboeren om at det ikke var en sånn verden barna våre skulle vokse opp i. Kanskje litt vel dramatisk :p

• Liker Liker x 1
  13. -lillespire- Forelsket i forumet

Hehe jeg har også grått i dag pga valget :p Skikkelig følsom ja :p

• Liker Liker x 2
  14. Pysekatt Glad i forumet

Sitter i sofaen å ser på greys anatomi. Mye kjekkere det enn å følge med på valget og resultatet av dette.

• Liker Liker x 1
  15. Pedal Gift med forumet

Jeg fikk streng beskjed av mannen at nå skal vi hvertfall ikke dra til USA.
    Er virkelig ikke fan, men hvor mye kan han klare å rote til? Det er da et stort apparat rundt?
    Blir spennende til neste år :nailbiting:

• Liker Liker x 1
  16. TJ Forelsket i forumet

Jeg har sittet å sett på en film om Martin luther. Og vi har ei som er klin gærn i klassen som begynte å si at alle homofile må bannlyst fra kirken, at lærerne ikke gjør en god nok jobb osv...
    Så selvsagt at hormonelle som jeg er så stolte jrg meg foran tavla å bare " frk.. No ska du hør her, et ord t fra dæ ang at homofile må bannlyses osv.. så sende æ min 3 klage på dæ og den gangen kan æ garanter dæ at du blir kasta ut fra studiet! Æ e ikke i humør t at du ska ødelgg undervisningen våres!"
    Noen ganger hjelper det å være trønder i oslo :laughing025 fader de hormonene altså

• Liker Liker x 4
  17. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Ja, det her kommer faktisk til å blir helt Texas... Sykt trist hele greia

18. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Så bra du sa i fra :) trøndere i Oslo spicer ting opp det :)

Hva studerer du forresten?

19. TJ Forelsket i forumet

Tar årsstudium i kristendom

20. TJ Forelsket i forumet

Jeg vil ha pizza!!!!! Jeg har cravibgs for pizza! Og mannen skulle ta med! Men nå er jeg sulten og vil ha den nå!

• Liker Liker x 2

Del denne siden