Skravletråd

Princess Bubblegum

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Vi trenger selvfølgelig en skravletråd her inne :)

Hva skal dere gjøre i dag? Jeg skal snart på jobb og i dag er det turdag med barna. Tenker vi skal ut å ake litt :)
 
Ligger på sofaen og fryser . Skal snart begynne å rydde og spise frokost. Etterpå kommer ei venninne og skal stelle neglene sine. Er i manko på energi om dagen så må skikkelig prioritere :p
 
Ligger på sofaen og fryser . Skal snart begynne å rydde og spise frokost. Etterpå kommer ei venninne og skal stelle neglene sine. Er i manko på energi om dagen så må skikkelig prioritere :p

Uffda, hørtes ikke bra ut. Er litt syk selv, men bedre enn i går:happy:
Ta vare på deg selv og den lille spira :happy:
 
God bedring <3 er ikke syk men er bare så sykt vanskelig å få opp varmen i huset om dagen. Vi skal bytte taket som nå står uisolert og det lekker skikkelig kaldt fra gangen. Fyrer for kråka her :p
 
Her er jeg våken 1.5åringen sover ennå (dårlig natt). Vi tar en rolig dag hjemme og kl 14.15 skal vi til mamma som har vært i Edinburgh i helgen :)
Nå venter jeg til sambo står opp (senvakt denne uken), og fyrer i peisen :p kaldt!
 
Jeg er på jobb, og klarer ikke å konsentrere meg så voldsomt om annet enn nyheten jeg bærer på☺️

Pappaen kommer hjem etter to uker på jobb i kveld, spent på hvordan reaksjonen på dette blir. Ikke akkurat planlagt...
 
Er på skolen etter to dager hjemme pga rævva form. Var deilig å komme seg ut igjen :p
Skal pakke til vi reiser i dåp i helgen.
 
Og jeg klarer ikke å konsentrere meg om annet enn valget. Har vært i sjokk siden kl 6 i dag tidlig og tidvis nesten på gråten (lett følsom når gravid ja..)
 
Enig der, våknet til resultatet i dag morres og hulket inntil samboeren om at det ikke var en sånn verden barna våre skulle vokse opp i. Kanskje litt vel dramatisk :p

Jeg fikk streng beskjed av mannen at nå skal vi hvertfall ikke dra til USA.
Er virkelig ikke fan, men hvor mye kan han klare å rote til? Det er da et stort apparat rundt?
Blir spennende til neste år :nailbiting:
 
Jeg har sittet å sett på en film om Martin luther. Og vi har ei som er klin gærn i klassen som begynte å si at alle homofile må bannlyst fra kirken, at lærerne ikke gjør en god nok jobb osv...
Så selvsagt at hormonelle som jeg er så stolte jrg meg foran tavla å bare " frk.. No ska du hør her, et ord t fra dæ ang at homofile må bannlyses osv.. så sende æ min 3 klage på dæ og den gangen kan æ garanter dæ at du blir kasta ut fra studiet! Æ e ikke i humør t at du ska ødelgg undervisningen våres!"
Noen ganger hjelper det å være trønder i oslo :laughing025 fader de hormonene altså
 
Jeg har sittet å sett på en film om Martin luther. Og vi har ei som er klin gærn i klassen som begynte å si at alle homofile må bannlyst fra kirken, at lærerne ikke gjør en god nok jobb osv...
Så selvsagt at hormonelle som jeg er så stolte jrg meg foran tavla å bare " frk.. No ska du hør her, et ord t fra dæ ang at homofile må bannlyses osv.. så sende æ min 3 klage på dæ og den gangen kan æ garanter dæ at du blir kasta ut fra studiet! Æ e ikke i humør t at du ska ødelgg undervisningen våres!"
Noen ganger hjelper det å være trønder i oslo :laughing025 fader de hormonene altså

Så bra du sa i fra :) trøndere i Oslo spicer ting opp det :)

Hva studerer du forresten?
 
Back
Topp