Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahahaha der fikk du meg til å le gittJeg vil ha pizza!!!!! Jeg har cravibgs for pizza! Og mannen skulle ta med! Men nå er jeg sulten og vil ha den nå!
Jeg vil ha pizza!!!!! Jeg har cravibgs for pizza! Og mannen skulle ta med! Men nå er jeg sulten og vil ha den nå!
Ja, jeg overreagerer sikkert, men må innrømme at det å ha ham som beslutningstaker med tilgang til atomvåpen ikke er noe jeg ser frem til...Jeg fikk streng beskjed av mannen at nå skal vi hvertfall ikke dra til USA.
Er virkelig ikke fan, men hvor mye kan han klare å rote til? Det er da et stort apparat rundt?
Blir spennende til neste år
Jeg har ikke tatt noen av influensavaksinene;og nekter å gjøre det...har sett så mange som får bivirkninger o.l; så stoler på at kroppen gjør det den skal for å få bort bassiluskene. ..Ringte legen i dag fikk plutselig time hos legen på mandag :O jeg sa at jeg mente jeg var 5+0/ 5+1 men hun sa at det ikke var så nøye og jeg skulle heller finne det ut med legen. Skal også snakke om jeg skal ta influensavaksine eller ikke. Har dere tatt den?
Jeg har ikke tatt noen av influensavaksinene;og nekter å gjøre det...har sett så mange som får bivirkninger o.l; så stoler på at kroppen gjør det den skal for å få bort bassiluskene. ..
Jeg finner ikke igjen dagbøkene, de er borte? [emoji33]
Det gjorde de her også før men nå er de borte.De ligger helt øverst her
Men hvorfor skal vi vaksinere oss? er det noe som er ekstra smittsomt nå?
Kan ikke huske at det var sånn "hysteri" de andre to gangene jeg var gravid.. men jeg ser jo at det er et spm som går igjen på terminforumene..
Sånn som jeg ser det nå så kommer ikke jeg til å vaksinere meg...
Jeg er veldig usikker som sagt. Skal til legen på mandag så da får jeg vite mer
I mens ligger jeg å tenker på spekeskinke og alle de ostene jeg kan spise om 8 mnd da er der sol og sommer også første morgningen jeg ikke er kvalm
Mot slutten av svangerskapet sist så drømte jeg om ost, skinke og rødvin nesten hver kveld
Det er heldigvis mye deilig mat man kan spise da
Hehe ja, det er jeg helt enig. Husker det første jeg spiste etter at jeg hadde født. Brødskive med salami, fy søren det var godt as