Skravletråd

En tråd i 'Juli 2017' startet av Princess Bubblegum, 9 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Haha- jeg og blir fryktelig sint når jeg har vondt! D beste er egentlig å bare holde kjeft rundt meg! Og ikke forvent noe svar fra meg [emoji23] for da kommer d ganske fine værs som dy er like vant med å høre i dagligtalen din som jeg er!

Han fikk god innføring av jordmor i smertene, men dog, han vil sikkert aldri klare å forstå! Dummeste han kan prøve seg på er å sammenligne med noe han selv har opplevd [emoji23] da sverger jeg, da blir han balleløs [emoji23]

2. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

"Dette er sikkert like vondt som når jeg mistet hammeren på foten" [emoji23] ajaj. Nei. De kan ikke forestille seg [emoji28]

• Liker Liker x 1
  3. Rugerpåape2 Elsker forumet

Spennende [emoji1]

4. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jaau. Men ikke skjedd mer. Vil bare det skal starte nå, såå lei..

5. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Føler at magen skal eksplodere nå og at jeg snart ikke klarer å reise meg opp [emoji30]

6. Rugerpåape2 Elsker forumet

Skjønner deg så godt[emoji173]️

7. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Føler jeg prøver snike i køen [emoji23]
    Her er enkelte på overtid og greier, og jeg maser om å være lei ila 37 uker!
    Men til mitt forsvar kom første 35+4, så jeg har forventet fødsel fra 34 uker på vei.... Så, det i tillegg til plagene jeg har, gjør meg veldig lei...

8. Rugerpåape2 Elsker forumet

Hihi[emoji23]. Ser den men de fleste er nok lei før uke 37[emoji23][emoji13] lykke til!

9. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Truetrue. Rakk ikke bli ordentlig lei med første da.. Men denne gang er jeg så lei at jeg blir gaaal.. Lyst å stikke inn hånden og hente ham ut liksom [emoji23][emoji23] (ikke faktisk, men du forstår vel hva jeg mener..)

10. Rugerpåape2 Elsker forumet

Forstår veldig godt hva du mener[emoji6]. Jeg og tenkte sånn[emoji6][emoji13] og så gikk vannet på den "værste" dagen[emoji13] samme dag vi skulle ha en hel gjeng til å hjelpe oss å tømme garasjen, hadde container og alt[emoji13][emoji13] men fikk ikke noe vindt eller noe da[emoji13] det var lørdag og hu er født 05:58 mandag [emoji6] [emoji13] så rakk å få fiksa hjemme[emoji13]

11. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Haha. Kjekt hun klarte vente litt [emoji23][emoji23]

Del denne siden