Skravletråd

Jada, kom oss hjem fra sykehuset i går(1dag før jeg måtte) så mye bedre i dag[emoji2] slitsomt å være på sykehuset, sovet dårlig [emoji27] men sovi ofte i dag, både mor og barn[emoji2][emoji6]
Supert [emoji173]️
Isj, måtte være på sykehuset ei uke sist. Med en sur barnepleier. Ikke lov med besøk. Ingen spesiell underholdning..
Holdt på å dø på meg, rett og slett. Det var slitsomt og kjedelig..!
Så. Forstår det kan være godt å komme hjem..!
 
Supert [emoji173]️
Isj, måtte være på sykehuset ei uke sist. Med en sur barnepleier. Ikke lov med besøk. Ingen spesiell underholdning..
Holdt på å dø på meg, rett og slett. Det var slitsomt og kjedelig..!
Så. Forstår det kan være godt å komme hjem..!
Ja, alltid godt å komme hjem [emoji4] kjedelig med sure ansatte. Her var det en av de jeg delte rom med som gjorde meg gal.... De ansatte var topp[emoji1]
 
Ja, alltid godt å komme hjem [emoji4] kjedelig med sure ansatte. Her var det en av de jeg delte rom med som gjorde meg gal.... De ansatte var topp[emoji1]
Uff. Må jeg dele rom med noen, rømmer jeg [emoji85]
Introvert som bare det, så hvis ikke jeg får være I FRED så blir jeg så sjuuukt sliten.. Selv om de ikke gjør noe.
 
Ikke sant, neste gang blir det familie rom! Da er det bare meg , sambo og barn[emoji4]
Her er det neppe mye muligheter gitt.. Men lite sted, så lov å håpe på at andre ikke føder..!
Meeen, så blir jo folk sendt dit fra minst 4-5 kommuner, så..
Er vanligvis to sykehus i "nærheten" med fødeavd. Pluss ei med fødestue.. Men tror det kun er en fødeavdeling av gangen som er åpent for sommeren..
Så. Ikke store håp..
 
Shit- andre som har vært litt teite og sett fødestuen i kveld? [emoji23] her fikk samboer seg litt wakeupcall [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Her er det neppe mye muligheter gitt.. Men lite sted, så lov å håpe på at andre ikke føder..!
Meeen, så blir jo folk sendt dit fra minst 4-5 kommuner, så..
Er vanligvis to sykehus i "nærheten" med fødeavd. Pluss ei med fødestue.. Men tror det kun er en fødeavdeling av gangen som er åpent for sommeren..
Så. Ikke store håp..
Da blir det fort værre ja, her har de det men tok det ikke da sambo ikke hadde mulighet til å være på sykehuset hele tiden uansett...
Lykke til, krysser fingrene for at det ikke er andre som føder når du skal [emoji6]
 
Da blir det fort værre ja, her har de det men tok det ikke da sambo ikke hadde mulighet til å være på sykehuset hele tiden uansett...
Lykke til, krysser fingrene for at det ikke er andre som føder når du skal [emoji6]
Håper håper..! Og håper på SNART! kynnerene mine var mye mer ubehagelige i går, og i morges fikk jeg to som var direkte vonde. Men ble med det. Håper på det er et tegn på at noe skjer snart.
 
Ååå, nå murrer d så sjukt i rygg og mage [emoji32] d er alt for tidlig!!!! Vi har en deal jo- ikke noe skal skje før til mandag! [emoji33]
 
Shit- andre som har vært litt teite og sett fødestuen i kveld? [emoji23] her fikk samboer seg litt wakeupcall [emoji23][emoji23][emoji23]
Altså: du og.
Bare for å quote deg et sted..
Vet ikke om du har hatt tid til å se det, men du har vunnet noe på topp100 juni ;)
(ser de etterlyser vinnerene, og ikke har fått mail fra deg enda)


Men nei, sett fødeavdelingen med gubben tidligere, men ikke siste episode. Skjedde det noe spesielt?
 
Altså: du og.

(ser de etterlyser vinnerene, og ikke har fått mail fra deg enda)


Men nei, sett fødeavdelingen med gubben tidligere, men ikke siste episode. Skjedde det noe spesielt?

Neida, ikke noe spesielt! Men i dag skjermet de ikke seerne for smertene til den fødende eller noe! Min samboer fikk seg en wakeupcall [emoji23] han hadde brått MANGE spørsmål i etterkant!
 
Neida, ikke noe spesielt! Men i dag skjermet de ikke seerne for smertene til den fødende eller noe! Min samboer fikk seg en wakeupcall [emoji23] han hadde brått MANGE spørsmål i etterkant!
Haha, spennende da! Jeg har prøvd å få samboer til å se på.. Men endte opp med at jeg satte det på, mens han spilte football manager.. [emoji14] for da måtte han se på han og [emoji28] tror han fikk et bedre innblikk da.
 
Haha, spennende da! Jeg har prøvd å få samboer til å se på.. Men endte opp med at jeg satte det på, mens han spilte football manager.. [emoji14] for da måtte han se på han og [emoji28] tror han fikk et bedre innblikk da.

Han min begynte å fantasere i hvilke banneord jeg kom til å produsere på fødestuen [emoji23] jeg er opprinnelig ikke fra dette fylket, og han mente på at han nesten måtte forberede jordmødrene på dialekten min som tilhører nord for Sinsenkrysset [emoji23] tror faktisk ikke at han var klar over hvor vondt en fødende faktisk kan ha [emoji23]
 
Han min begynte å fantasere i hvilke banneord jeg kom til å produsere på fødestuen [emoji23] jeg er opprinnelig ikke fra dette fylket, og han mente på at han nesten måtte forberede jordmødrene på dialekten min som tilhører nord for Sinsenkrysset [emoji23] tror faktisk ikke at han var klar over hvor vondt en fødende faktisk kan ha [emoji23]

Man blir så enormt SINT når man får vondt. I alle fall jeg.. [emoji14]
Her bor jeg i Nordland da. Så regner med øra til jordmødrene er forberedt nok på sånt [emoji14]
Men banner gjerne ikke fordi jeg får vondt da. Jeg kan dog banne noe grufult om noen sier noe skikkelig irriterende mens jeg har vondt.. [emoji14]

Om du vil forberede ham.. Si at han skal tenke seg å ha skikkelig skikkelig mageknip. Verste mageknipet han har kjent. Deretter skal han gange det med ti, og forestille seg at det gjør såpass vondt i magen at du nesten ikke merker at du samtidig driter en melon. [emoji106]
Da begynner han å tenke i riktige baner i alle fall. (Jeg kjente f.eks ikke at jeg ble klipt nedentil, fordi den smerten ellers er så sterk at klipping ingenting. Synes heller ikke jeg kjente så mye av at noe digert skulle ut av glufsa, pga det samme..)..
Det er nok ikke lett for en mann å forestille seg, men SYKELIG mageknip er det nærmeste jeg kommer en forklaring til menn.

Så. Når du banner fordi du har den typen smerter, så tror jeg gubben din skal spare seg for å forklare dialekten din gitt. Det ender ikke bra [emoji14]
Ei som var på barsel samtidig som meg sist, hadde drylt til mannen sin, fordi han spøkte med å dra hjem [emoji85][emoji85]
 
Back
Topp