Skravletråd

Man blir så enormt SINT når man får vondt. I alle fall jeg.. [emoji14]
Her bor jeg i Nordland da. Så regner med øra til jordmødrene er forberedt nok på sånt [emoji14]
Men banner gjerne ikke fordi jeg får vondt da. Jeg kan dog banne noe grufult om noen sier noe skikkelig irriterende mens jeg har vondt.. [emoji14]

Om du vil forberede ham.. Si at han skal tenke seg å ha skikkelig skikkelig mageknip. Verste mageknipet han har kjent. Deretter skal han gange det med ti, og forestille seg at det gjør såpass vondt i magen at du nesten ikke merker at du samtidig driter en melon. [emoji106]
Da begynner han å tenke i riktige baner i alle fall. (Jeg kjente f.eks ikke at jeg ble klipt nedentil, fordi den smerten ellers er så sterk at klipping ingenting. Synes heller ikke jeg kjente så mye av at noe digert skulle ut av glufsa, pga det samme..)..
Det er nok ikke lett for en mann å forestille seg, men SYKELIG mageknip er det nærmeste jeg kommer en forklaring til menn.

Så. Når du banner fordi du har den typen smerter, så tror jeg gubben din skal spare seg for å forklare dialekten din gitt. Det ender ikke bra [emoji14]
Ei som var på barsel samtidig som meg sist, hadde drylt til mannen sin, fordi han spøkte med å dra hjem [emoji85][emoji85]

Haha- jeg og blir fryktelig sint når jeg har vondt! D beste er egentlig å bare holde kjeft rundt meg! Og ikke forvent noe svar fra meg [emoji23] for da kommer d ganske fine værs som dy er like vant med å høre i dagligtalen din som jeg er!

Han fikk god innføring av jordmor i smertene, men dog, han vil sikkert aldri klare å forstå! Dummeste han kan prøve seg på er å sammenligne med noe han selv har opplevd [emoji23] da sverger jeg, da blir han balleløs [emoji23]
 
Haha- jeg og blir fryktelig sint når jeg har vondt! D beste er egentlig å bare holde kjeft rundt meg! Og ikke forvent noe svar fra meg [emoji23] for da kommer d ganske fine værs som dy er like vant med å høre i dagligtalen din som jeg er!

Han fikk god innføring av jordmor i smertene, men dog, han vil sikkert aldri klare å forstå! Dummeste han kan prøve seg på er å sammenligne med noe han selv har opplevd [emoji23] da sverger jeg, da blir han balleløs [emoji23]
"Dette er sikkert like vondt som når jeg mistet hammeren på foten" [emoji23] ajaj. Nei. De kan ikke forestille seg [emoji28]
 
Føler at magen skal eksplodere nå og at jeg snart ikke klarer å reise meg opp [emoji30]
 
Skjønner deg så godt[emoji173]️
Føler jeg prøver snike i køen [emoji23]
Her er enkelte på overtid og greier, og jeg maser om å være lei ila 37 uker!
Men til mitt forsvar kom første 35+4, så jeg har forventet fødsel fra 34 uker på vei.... Så, det i tillegg til plagene jeg har, gjør meg veldig lei...
 
Føler jeg prøver snike i køen [emoji23]
Her er enkelte på overtid og greier, og jeg maser om å være lei ila 37 uker!
Men til mitt forsvar kom første 35+4, så jeg har forventet fødsel fra 34 uker på vei.... Så, det i tillegg til plagene jeg har, gjør meg veldig lei...
Hihi[emoji23]. Ser den men de fleste er nok lei før uke 37[emoji23][emoji13] lykke til!
 
Hihi[emoji23]. Ser den men de fleste er nok lei før uke 37[emoji23][emoji13] lykke til!
Truetrue. Rakk ikke bli ordentlig lei med første da.. Men denne gang er jeg så lei at jeg blir gaaal.. Lyst å stikke inn hånden og hente ham ut liksom [emoji23][emoji23] (ikke faktisk, men du forstår vel hva jeg mener..)
 
Truetrue. Rakk ikke bli ordentlig lei med første da.. Men denne gang er jeg så lei at jeg blir gaaal.. Lyst å stikke inn hånden og hente ham ut liksom [emoji23][emoji23] (ikke faktisk, men du forstår vel hva jeg mener..)
Forstår veldig godt hva du mener[emoji6]. Jeg og tenkte sånn[emoji6][emoji13] og så gikk vannet på den "værste" dagen[emoji13] samme dag vi skulle ha en hel gjeng til å hjelpe oss å tømme garasjen, hadde container og alt[emoji13][emoji13] men fikk ikke noe vindt eller noe da[emoji13] det var lørdag og hu er født 05:58 mandag [emoji6] [emoji13] så rakk å få fiksa hjemme[emoji13]
 
Forstår veldig godt hva du mener[emoji6]. Jeg og tenkte sånn[emoji6][emoji13] og så gikk vannet på den "værste" dagen[emoji13] samme dag vi skulle ha en hel gjeng til å hjelpe oss å tømme garasjen, hadde container og alt[emoji13][emoji13] men fikk ikke noe vindt eller noe da[emoji13] det var lørdag og hu er født 05:58 mandag [emoji6] [emoji13] så rakk å få fiksa hjemme[emoji13]
Haha. Kjekt hun klarte vente litt [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp