Jeg får tydeligvis kjøpe inn litt kiwi jeg også haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får tydeligvis kjøpe inn litt kiwi jeg også haha
Hahaha....samme med besøkende på sykehjem[emoji23][emoji23]Ulempen med å være gravid og å jobbe i butikk? Det er så mange mennesker som lukter VONDT!!!!!!
Hahaha....samme med besøkende på sykehjem[emoji23][emoji23]
Ulempen med å være gravid og å jobbe i butikk? Det er så mange mennesker som lukter VONDT!!!!!!
Hahaha....samme med besøkende på sykehjem[emoji23][emoji23]
... Tannhelseassistent her. Tannråte. Røyking. Overdreven parfyme.. Fysj.Barnehage også haha [emoji14] i hvert fall hvis det er bajs
Heldig [emoji173]️Sååå kvalm. Måtte late som jeg ikke var det for at mannen skulle dra på basketballkampen sin [emoji14] han viker ikke fra min side om jeg er dårlig [emoji7] jeg har vært så heldig med en så flott mann!
Og han er bare min [emoji173]
Tisser myyye oftere. Var litt verre i forrige uke (antagelig pga uvi. Merket det minsket etterhvert som AB funket), men.. Mye tissing uansett.Flere som føler de springer på do-hele- tiden?
Vi har bad nede, så føler jeg får en skikkelig trimtur med alle turene opp og ned trapp [emoji14] må jo tisse en gang i time
... Tannhelseassistent her. Tannråte. Røyking. Overdreven parfyme.. Fysj.
Heldig [emoji173]️
Fint bilde og!
Tisser myyye oftere. Var litt verre i forrige uke (antagelig pga uvi. Merket det minsket etterhvert som AB funket), men.. Mye tissing uansett.
Barnehage også haha i hvert fall hvis det er bajs
Munnbind er litt redning mot VANLIG dårlig ånde.. Men å borre opp til nerven, fordi den har dødd.. Kan være jævlig. Og røyklukt smetter fint gjennom munnbindet. Skulle vært forbudt å stinke så jævlig av tobakk...Uff jeg hater dårlig ånde
Signerer denne , og så har du fedrene som har falt i aftershave bøtta før de kommer og leverer.. lukten henger i lenge etter de har kjørt fra barnehagen. Eller de foreldrene som bare må ha en røyk før de henter.. kjenner det lang vei..
(Kanskje vi har litt overfølsom luktesans for tiden)
Munnbind er litt redning mot VANLIG dårlig ånde.. Men å borre opp til nerven, fordi den har dødd.. Kan være jævlig. Og røyklukt smetter fint gjennom munnbindet. Skulle vært forbudt å stinke så jævlig av tobakk...
Det synes jeg er skikkelig ille.. Barn har krav på et røykfritt miljø, så.. Når folk røyker inne, spesielt i bilen, synes jeg virkelig det er på grensa.. Burde fått refs av noe offentlig instans da. Egentlig. Fysj.. Så ekkelt... Og trist!Uff ja, det værste jeg vet er når jeg faktisk lukter at ungene stinker røyk da har de sittet inne å røyka når barna er der