Skravletråd

Jeg tror det funket altså:) hadde glemt hvor godt kiwi faktisk er og.

Sååå kvalm. Måtte late som jeg ikke var det for at mannen skulle dra på basketballkampen sin :p han viker ikke fra min side om jeg er dårlig [emoji7] jeg har vært så heldig med en så flott mann!

5e79b53eaa998622854bcbf85c00301a.jpg

Og han er bare min [emoji173]

Flere som føler de springer på do-hele- tiden?
Vi har bad nede, så føler jeg får en skikkelig trimtur med alle turene opp og ned trapp :p må jo tisse en gang i time :D

Ulempen med å være gravid og å jobbe i butikk? Det er så mange mennesker som lukter VONDT!!!!!!

Hahaha....samme med besøkende på sykehjem[emoji23][emoji23]

Barnehage også haha [emoji14] i hvert fall hvis det er bajs
... Tannhelseassistent her. Tannråte. Røyking. Overdreven parfyme.. Fysj.
Sååå kvalm. Måtte late som jeg ikke var det for at mannen skulle dra på basketballkampen sin [emoji14] han viker ikke fra min side om jeg er dårlig [emoji7] jeg har vært så heldig med en så flott mann!

5e79b53eaa998622854bcbf85c00301a.jpg

Og han er bare min [emoji173]
Heldig [emoji173]️
Fint bilde og!
Flere som føler de springer på do-hele- tiden?
Vi har bad nede, så føler jeg får en skikkelig trimtur med alle turene opp og ned trapp [emoji14] må jo tisse en gang i time :D
Tisser myyye oftere. Var litt verre i forrige uke (antagelig pga uvi. Merket det minsket etterhvert som AB funket), men.. Mye tissing uansett.

... Tannhelseassistent her. Tannråte. Røyking. Overdreven parfyme.. Fysj.

Heldig [emoji173]️
Fint bilde og!

Tisser myyye oftere. Var litt verre i forrige uke (antagelig pga uvi. Merket det minsket etterhvert som AB funket), men.. Mye tissing uansett.

Uff jeg hater dårlig ånde :o

Barnehage også haha :p i hvert fall hvis det er bajs

Signerer denne :), og så har du fedrene som har falt i aftershave bøtta før de kommer og leverer.. lukten henger i lenge etter de har kjørt fra barnehagen. Eller de foreldrene som bare må ha en røyk før de henter.. kjenner det lang vei..
(Kanskje vi har litt overfølsom luktesans for tiden:p)

Signerer denne :), og så har du fedrene som har falt i aftershave bøtta før de kommer og leverer.. lukten henger i lenge etter de har kjørt fra barnehagen. Eller de foreldrene som bare må ha en røyk før de henter.. kjenner det lang vei..
(Kanskje vi har litt overfølsom luktesans for tiden:p)

Blæ ja tror vi er det haha :P

Munnbind er litt redning mot VANLIG dårlig ånde.. Men å borre opp til nerven, fordi den har dødd.. Kan være jævlig. Og røyklukt smetter fint gjennom munnbindet. Skulle vært forbudt å stinke så jævlig av tobakk...

Uff ja, det værste jeg vet er når jeg faktisk lukter at ungene stinker røyk :( da har de sittet inne å røyka når barna er der :(

Uff ja, det værste jeg vet er når jeg faktisk lukter at ungene stinker røyk :( da har de sittet inne å røyka når barna er der :(
Det synes jeg er skikkelig ille.. Barn har krav på et røykfritt miljø, så.. Når folk røyker inne, spesielt i bilen, synes jeg virkelig det er på grensa.. Burde fått refs av noe offentlig instans da. Egentlig. Fysj.. Så ekkelt... Og trist!

hei jenter.
titter inn her jeg.
Bor i Frankrike... myyyye lukter her. Svette mennesker over alt, selv om vinteren. Er det mulig å lukte svette og røyk gjennom en dunjakke... Også er det ostedisken i butikken.
Ellers går det i kiwi her også. Har BARE lyst på syrlige ting. Har sitron på all middagsmat :rolleyes:

Foreldre som lukter røyk her også kan man si. Det er virkelig ikke bra! og det lukter sååå vondt, må gå over på andre siden av veien relativt ofte.

Back
Topp