Skravletråd

hei jenter.
titter inn her jeg.
Bor i Frankrike... myyyye lukter her. Svette mennesker over alt, selv om vinteren. Er det mulig å lukte svette og røyk gjennom en dunjakke... Også er det ostedisken i butikken.
Ellers går det i kiwi her også. Har BARE lyst på syrlige ting. Har sitron på all middagsmat :rolleyes:

Foreldre som lukter røyk her også kan man si. Det er virkelig ikke bra! og det lukter sååå vondt, må gå over på andre siden av veien relativt ofte.
Fysj.. [emoji14]
Brekker meg av å åpne kjøleskapet jeg, bare.. [emoji14]
Hvor ofte tørr dere å bruke doppleren? [emoji5]
Opp til to ganger uka. Og kort tid av gangen. Frem til jeg kjenner tydelig liv.
 
Hallo alle, hva gjør dere i dag? [emoji173]️
 
Jobba[emoji3]nå er det endelig helg[emoji3][emoji3][emoji3]
Hurra!
Ja, skikkelig lei nå! Vært feber, snørr og hoste siden lørdag. Får ikke i henne mat og minimalt med drikke :( Så blir en telefon til legen imorgen om hun ikke er bedre.
God bedring til henne da[emoji173]️ kjedelig å være syk.. Og kjedelig å ha syke barn.
 
Har venninnebesøk i helgen og en av dem skal skrive tale til sin kjære sambo som blir førti, men ønsker en litt kreativ, lettbent og morsom type tale - noen som har vært ute for noen artige påfunn? [emoji16]
 
Lenge siden jeg har vært her inne nå. Men litt mye å gjøre for tiden.
Hvordan går det med alle her inne?
 
Noen som aner om noen nettbutikker jeg kan fø kjøpt turbukse til gravide?
 
Tittei.
Sykemeldt her. Ganske sliten for tiden, egentlig..
Enn du?

Sykemeldt 50%. Men det går sånn halvveis. Har veldig lyst til å ikke bli helt borte fra jobb. Har litt dårlig samvittighet for jobben.

Selvom jeg sikkert burde ha vært 100% nå. Alle har vært syke her hele tiden og vi blir liksom aldri friske + at jeg sover nesten ikke noe om natta :( men skal snakke med legen min om det i morgen
 
Sykemeldt 50%. Men det går sånn halvveis. Har veldig lyst til å ikke bli helt borte fra jobb. Har litt dårlig samvittighet for jobben.

Selvom jeg sikkert burde ha vært 100% nå. Alle har vært syke her hele tiden og vi blir liksom aldri friske + at jeg sover nesten ikke noe om natta :( men skal snakke med legen min om det i morgen

Hadde dårlig samvittighet jeg også, men.. Er man ikke i form, så gjør du ikke jobben noen tjeneste ved å være der heller egentlig..
 
Hadde dårlig samvittighet jeg også, men.. Er man ikke i form, så gjør du ikke jobben noen tjeneste ved å være der heller egentlig..

Sant. Det er bare at jeg har litt ansvar som er delegert til min stilling. Så mye av det blir ikke gjort når jeg ikke er der. Det burde egentlig ha blitt litt delegert bort, men det er da altså ikke gjort
 
Sant. Det er bare at jeg har litt ansvar som er delegert til min stilling. Så mye av det blir ikke gjort når jeg ikke er der. Det burde egentlig ha blitt litt delegert bort, men det er da altså ikke gjort
Det er jo veldig dårlig det da.. Men ikke din feil om det ikke blir gjort fordi du er sykemeldt da.
 
Tittei.
Sykemeldt her. Ganske sliten for tiden, egentlig..
Enn du?

Har vært 50 % sykemeldt en god stund nå pga rygg og bekken, uvisst om jeg kommer meg 100% i jobb igjen før permisjon.
I dag har jeg vært på jobb, og jeg kjenner det godt i bekken og rygg. Energien kunne gjerne kommet litt mer tilbake
 
Jeg er fortsatt i 100% jobb, 3- delt turnus, så jeg føler meg veldig heldig. Jeg har en hard fysisk jobb med mye gåing på hardt underlag og tunge løft. Det går bra så langt, men blir selvfølgelig raskere sliten. Jeg har fått tilrettelegging i form av å slippe brekk-skiftet kveldsvakt- dagvakt etter hverandre. Hvis jeg trenger tilrettelegging senere i svangerskapet er det muligheter for "å bli satt på kontoret" :p
 
Back
Topp