I morgen er jeg i uke 10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette spurte jeg min jordmor om for jeg haaaar så lyst på fenalår(!!!) og sånn var det visst ikke lenger her iaffal.. Skulle holde meg unna uansett..Jordmor sa også at jeg kunne trygt spise spekemat så lenge det var fryst i et døgn??? Trodde bakteriene bare gikk i dvale da...
Dette spurte jeg min jordmor om for jeg haaaar så lyst på fenalår(!!!) og sånn var det visst ikke lenger her iaffal.. Skulle holde meg unna uansett..
Og annet kjøttpålegg som en kan spise skulle ikke spises nærme holdbarhetsdatoen heller.. Så har blitt litt strengere siden sist
Ja, jeg holder meg borte uansett jeg... Men ble litt "utrygg" når jordmor sier sånt!! Jeg måtte jo selvsagt hjem og google, for å være sikker... men står ingen plass at man trygt kan spise det. Så jeg holder meg unna Har veldig "saltsug", så jeg steker salami i ovnen og har på skiva har veeeeldig lyst på røkelaks, og det kan man visst spise hvis pakken er nyåpna og godt innafor holdbarhetsdato... men det var fy fy i forrige sv.skap, så jeg tørr ikke nå heller
Ingen gode råd, men kan du ikke ringe jordmor/lege da? Høre hva de sier? Evt. få komme inn til en ul for å sjekke før de tar helg?Tenkjer å fortelje det til svigers ikveld at til sommaren skal dei bli besteforeldre! Men har hatt litt spotting både igår og idag, så eg blei veldig usikker! Normalt med litt spotting inn i mellom? Er 9+2 idag. Det vil vel seie svangerskapsveke 10?
DAAAAAA er alt av mat og snop for julaften og litt fremover i hus!
Har igjen å "helgavaske" huset, og pynte juletreet så er vi ferdig! Det tar vi i morgen så nå håper jeg at ungene kan sysselsette seg selv resten av dagen så jeg får slappa av
Ingen gode råd, men kan du ikke ringe jordmor/lege da? Høre hva de sier? Evt. få komme inn til en ul for å sjekke før de tar helg?
Tenkjer å fortelje det til svigers ikveld at til sommaren skal dei bli besteforeldre! Men har hatt litt spotting både igår og idag, så eg blei veldig usikker! Normalt med litt spotting inn i mellom? Er 9+2 idag. Det vil vel seie svangerskapsveke 10?
Tusen takk for svar [emoji5] Berre veldig ny i alt det her endå, så er liksom litt "redd" for alt.. [emoji18]Veldig vanlig
Kjeder meg på sykehuset!
Lagt inn pga kvalmen Litt bedre idag, endelig men veldig kjedelig når man har vært her noen dager.Hva gjør du der da?
Ikke alltid den går over ved 12 fullgåtte uker sier dem..Jeg er snurt. 12 fullgåtte uker og appene sier kvalmen skal være over, men den er her like fult!