Skravletråd

Vis vedlegget 209836

Slik ser det ut på min? :/

Edit: kommer inn via nettleser men ikke app. Kan dette fikses tro?
Merkelig, men har ikke peiling, bruker ikke app selv så jeg vet lite om den. Du kan alltids spørre gruppemoderatoren vår. Me. Først kan du prøve å lukke appen helt PG åpne den igjen? Altså ikke bare legge den ned
 
God morgen! :)
Jeg må vel skrive på litt til før jeg få tilgang til noe som helst :p

Målet for dagen i dag er å få gjort "noe"... Jeg er så elendig og kvalm i formen at jeg føler det er mer fristende å dø litt.. Men dagens mål er å få vaska et par maskiner med klær.. Gårsdagens var å få støvsugd stua å det greide jeg jo :D
Ikke så lett når alt er et ork for tiden :/
 
God morgen! :)
Jeg må vel skrive på litt til før jeg få tilgang til noe som helst :p

Målet for dagen i dag er å få gjort "noe"... Jeg er så elendig og kvalm i formen at jeg føler det er mer fristende å dø litt.. Men dagens mål er å få vaska et par maskiner med klær.. Gårsdagens var å få støvsugd stua å det greide jeg jo :D
Ikke så lett når alt er et ork for tiden :/

God morgen :)

Her har jeg moren min på besøk. Prøver å rydde litt i leiligheten før jul. Jeg er døds kvalm, men godt å gjøre noe også. Får passe på å ta mange pauser :p
 
jeg nyser ikke mer enn vanlig, men er mye tett i nesa. Har nå kjøpt en svær neserenser med saltvann, men den funker ikke :shifty::p
 
Last edited:
Fy søren for en drittdag så langt! Jeg er så kvalm å uggen at jeg klarer ikke gjøre noe! Sovner hele tiden gjør jeg også... Jeg burde ha både handlet til helga og vaska hus, lagt sammen klær og masse annet.. Ingenting har blitt gjort for det svimler jo for meg bare jeg står på beina omtrent :( Dette her suger!
 
Visste alle at det finnes en felles skravletråd for 2017?
Synes fellestråden er så tom i år :p
 
Skal til legen i morgen. Egentlig ganske spent på hvordan det blir. Legen er litt "kort", men håper det blir en god opplevelse. Trenger litt forståelse for det som foreløpig er litt angst for fødsel.
 
Skal til legen i morgen. Egentlig ganske spent på hvordan det blir. Legen er litt "kort", men håper det blir en god opplevelse. Trenger litt forståelse for det som foreløpig er litt angst for fødsel.


Lykke til hos legen. Hadde også angst for fødsel, men fikk snakket masse med jordmor og da ble det mye bedre
 
Takk! Tenker jeg tar det opp med engang, sånn at jeg kan bruke tiden til å mentalt forberede meg.
Håper bare legen forstår meg. Krysser fingre:happy:
Lykke til! :)

Her er det jordmor i dag :) Snakke videre om det vi snakka om sist og eventuelt henvises videre til tidlig ul. :) får se hva som skjer, blir lenge å vente til uke 18 hvis ikke men jeg veit ikke om jeg orker å betale for tidlig ul :p
 
Jeg skulle egentlig på første kontroll hos legen på torsdag, men ble nødt til å utsette til 22. desember på grunn av jobb. Lenge å vente..
 
Jeg skulle egentlig på første kontroll hos legen på torsdag, men ble nødt til å utsette til 22. desember på grunn av jobb. Lenge å vente..

Samme her....skulle egentlig til legen i dag;men legen var syk og måtte avlyse! Passa ikke med jobb og time før i romjula....wæææææææ! !! D e lenge å vente ja...
 
Måtte bare ta enda en test i dag.. Jeg har så lite symptomer, misforstå meg ikke, jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke er kvalm i det hele tatt, men litt hint om at det er et lite frø som vokser i meg hadde vært fint. Derav digital test med ukesindikator i dag, og den sa 3+!! :D Forrige gang sa den 2-3, så det er iallfall rett veg! :)
 
Back
Topp