Skravletråd

Uff den er ikke noe gøy å ta. Håper jeg kan stå over denne gangen, men tviler på det. Jeg bare skjønner ikke at jeg skal drikke så mye ekkelt på så kort tid :(
Ja jeg vil jo slite med et glass vann på styrten nå, så jeg skjønner det heller ikke.. Gruer meg veldig :(
 
Ja jeg vil jo slite med et glass vann på styrten nå, så jeg skjønner det heller ikke.. Gruer meg veldig :(

Det er virkelig grusomt! Trøster meg med at sist så tok jeg den senere i svangerskapet, og da var jeg ikke kvalm i utgangspunktet. Har du fått beskjed om hvilken uke du skal ta den?
 
Ja jeg vil jo slite med et glass vann på styrten nå, så jeg skjønner det heller ikke.. Gruer meg veldig :(

Æsj kjenner jeg gruer meg til fredag fordi da skal jeg til jordmor :p det blir nok glukose på meg, men håper inderlig på ikke det. Vi får være sterke sammen ;)
 
Fysj så jeg har nyst de siste dagene.. Pleier ikke nyse noe særlig, og er ikke tett i nesen eller noe.. Men de siste dagene har det vært ekstremt!
 
Æsj kjenner jeg gruer meg til fredag fordi da skal jeg til jordmor :p det blir nok glukose på meg, men håper inderlig på ikke det. Vi får være sterke sammen ;)
Ja det får vi være :)
Trodde vel og merke det kun var hos legen man måtte ta den
 
Det er virkelig grusomt! Trøster meg med at sist så tok jeg den senere i svangerskapet, og da var jeg ikke kvalm i utgangspunktet. Har du fått beskjed om hvilken uke du skal ta den?
Hvorfor tar dere den så tidlig? Jeg også måtte ta forrige svangerskap, men da var jeg et godt stykke på vei...
 
Trenger råd. Har vært sykemeldt noen uker og dette innebærer at mange på arbeid er bekymret, ønsker meg god bedring osv. Vi har et lite miljø, så skjønner at mange er nysgjerrige og lurer. Planen er å fortelle det på jobb når jeg er 11+6 eller 12+0. Men starter på jobb på mandag når jeg er 10+4. Lurer på om jeg skal fortelle det på mandag når alle spørr om jeg er frisk og hva som har feilet meg, eller om jeg skal finne på en hvit løgn og fortelle det 1 1/2 uke etterpå. Tar imot råd:)
 
Trenger råd. Har vært sykemeldt noen uker og dette innebærer at mange på arbeid er bekymret, ønsker meg god bedring osv. Vi har et lite miljø, så skjønner at mange er nysgjerrige og lurer. Planen er å fortelle det på jobb når jeg er 11+6 eller 12+0. Men starter på jobb på mandag når jeg er 10+4. Lurer på om jeg skal fortelle det på mandag når alle spørr om jeg er frisk og hva som har feilet meg, eller om jeg skal finne på en hvit løgn og fortelle det 1 1/2 uke etterpå. Tar imot råd:)
Du må jo kjenne på hva som føles mest riktig for deg tenker jeg:) vil du vente fordi du er redd det kan gå galt før uke 12? Eller er det bare for at det føles best slik? Hvis det er et lite miljø, så kan det jo også være greit å ha støtten deres uansett. Men hva synes far da? Du kan jo synse litt med han? Ellers så synes jeg du skal gjøre det som føles mest riktig for deg
 
Hvorfor tar dere den så tidlig? Jeg også måtte ta forrige svangerskap, men da var jeg et godt stykke på vei...

Det var det jeg mente... Jeg mener huske jeg tok den mye senere sist gang. Må høre med legen, men etter uke 12 var jeg hvertfall sist gang i mye bedre "kvalme-form":happy:
 
Hvem må ta glukosbelastningstest egentlig? Er vel ikke noe alle må.

Det er om man har litt for høy bmi ( vet ikke hva grensen er). Tror det er noen andre faktorer også, feks om man får målt sukker i urinen. Det er sikkert noen som vet dette bedre enn meg:rolleyes:
 
Skjult er åpnet, og mange har nå fått tilgang!
 
Hvem må ta glukosbelastningstest egentlig? Er vel ikke noe alle må.
Det er om man har litt for høy bmi ( vet ikke hva grensen er). Tror det er noen andre faktorer også, feks om man får målt sukker i urinen. Det er sikkert noen som vet dette bedre enn meg:rolleyes:
Bmi grensen er 28 før svangerskapet. Flere andre faktorer også, blant annet om man har hatt svangerskapsdiabetes før, eller om man har diabetes i familien, og sukker i urinen
 
Hvordan kommer man inn på skjult? Har prøvd å gå via der man ser som nettleser på appen. Står julibaluba siden av bildet mitt men kan ikke trykke på den?
Nei skjult forum ligger helt øverst når du er inne på juli 17, sammen med "våre dagbøker".
skal sjekke hvordan det ser ut på app
 
Hvordan kommer man inn på skjult? Har prøvd å gå via der man ser som nettleser på appen. Står julibaluba siden av bildet mitt men kan ikke trykke på den?
Det ser helt likt ut på app, bare tull opp til dagbøker og bilder inne på juli :)
 
Back
Topp