Skravletråd

Hei allesammen!
En liten sniker her ;) men håper jeg kan få være med alikevel :p
Har ikke turt å være så synlig enda, mye trøbbel i starten her, men nå tørr jeg såviiiiidt å glede meg over alt, og å se fremover :)
Håper det går bra med dere alle :D
 
Hei allesammen!
En liten sniker her ;) men håper jeg kan få være med alikevel :p
Har ikke turt å være så synlig enda, mye trøbbel i starten her, men nå tørr jeg såviiiiidt å glede meg over alt, og å se fremover :)
Håper det går bra med dere alle :D
Gratulerer og velkommen!!:):)alltid koselig når nye kommer med❤❤før deg med på terminlista au da;)
 
Hei allesammen!
En liten sniker her ;) men håper jeg kan få være med alikevel :p
Har ikke turt å være så synlig enda, mye trøbbel i starten her, men nå tørr jeg såviiiiidt å glede meg over alt, og å se fremover :)
Håper det går bra med dere alle :D

Velkommen, velkommen! :happy:
 
Enda en TUI snart! 22 desember. Litt bra timing med tanke på at jeg vil fortelle familien på julaften :D
 
Har ikke ringt jordmor enda.. Var hos legen på fredag og ble undersøkt, laget helsekort osv. Fremdeles usikker på hvor jeg vil gå til jordmor.. Vi flytter tilbake til hjemstedet i april, noe som får meg til å tenke at set er like greit å ha en jordmor der fra starten av. Er ikke så alt for lang reiseveg og dagene min er for det meste fleksible..
Skjønner egentlig hva jeg vil når jeg skriver det nå, haha.
 
Har ikke kontaktet jordmor eller lege jeg heller :eek: burde vel bestille time snart. Jeg har TUI på sykehuset pga komplikasjoner :p
 
Har ikke ringt jordmor enda.. Var hos legen på fredag og ble undersøkt, laget helsekort osv. Fremdeles usikker på hvor jeg vil gå til jordmor.. Vi flytter tilbake til hjemstedet i april, noe som får meg til å tenke at set er like greit å ha en jordmor der fra starten av. Er ikke så alt for lang reiseveg og dagene min er for det meste fleksible..
Skjønner egentlig hva jeg vil når jeg skriver det nå, haha.

Hehe, noen ganger hjelper det å bare skrive det, også finner man løsningen selv underveis:happy:
 
Var innom helsestasjonen i går og fikk time til jordmor. Satte opp første time i januar :) føler det er rett å gå til jordmor som faktisk har peiling. :) istedenfor fastlegen min.
 
Var innom helsestasjonen i går og fikk time til jordmor. Satte opp første time i januar :) føler det er rett å gå til jordmor som faktisk har peiling. :) istedenfor fastlegen min.

Jeg skal fortsette å gå til jordmor, men skal gå innom legen i uke 12 for å ta blodprøver. Men skal til jordmor allerede i på fredag faktisk :) gleder meg veldig. Hadde henne sist også ❤️
 
Jeg må snart tilbake til legen for å ta glukosebelastningstest :wtf: Jeg har fint lite lyst til å ta den, så håper jeg slipper unna, vil heller måle blodsukkeret gjevnlig over tid :)
 
Hva er trygt å bruke mot sopp i underlivet når man er gravid? Kan se ut som om denne graviditeten brygger på litt sopp her :(
 
Er det en mulighet?? Er den jeg har grua meg til heile tida. ..
Jeg har også gruet meg veldig, men jeg var innom bedriftshelsetjenesten og snakket med jordmor der igår, og hun sa at jeg ikke trengte det, hun skulle prøve å ta kontakt med legen min. Siden det stresset meg veldig at jeg må ta den, og i tillegg sliter så med kvalmen og går ned i vekt mente hun at det var veldig unødvendig at jeg må ta den.
Må avvente å se hva legen bestemmer seg for da...
 
Det er totalt uaktuelt for meg å ta noe glukosebelastningstest med mindre jeg har tydelige symptomer på diabetes, og selv da kommer jeg nok til å kaste det opp :p
 
Jeg må snart tilbake til legen for å ta glukosebelastningstest :wtf: Jeg har fint lite lyst til å ta den, så håper jeg slipper unna, vil heller måle blodsukkeret gjevnlig over tid :)

Uff den er ikke noe gøy å ta. Håper jeg kan stå over denne gangen, men tviler på det. Jeg bare skjønner ikke at jeg skal drikke så mye ekkelt på så kort tid :(
 
Hva er trygt å bruke mot sopp i underlivet når man er gravid? Kan se ut som om denne graviditeten brygger på litt sopp her :(

Canesten - uten vaginalapplikator, skal være greit. :)
Men står i vedlegget at du bør prate med lege eller så først da.
 
Back
Topp