Skravletråd

Jeg henger så sykt etter! Har vært bortreist torsdag til søndag, og er i tillegg dårlig, så har knapt fått sett at varslene har bygget seg opp her :rolleyes: Må få gjort noe med det nå...
 
Iiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
Men det er først i ettermiddag, så maaaange timer igjen. Håper så veldig at det er et bankende hjerte der:happy: ( og ikke to eller ingen:nailbiting:)
Håper det har gått bra med deg i dag? :Heartpink
 
Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før :p men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller? :p
 
Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før :p men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller? :p

Gleder meg skikkelig til å begynne med gravidbukser. De er jo sååå digg:happy:
Men skal nok vente litt:joyful:
 
Gleder meg skikkelig til å begynne med gravidbukser. De er jo sååå digg:happy:
Men skal nok vente litt:joyful:

Haha det skulle jeg også. Men det var enten det eller å kjøpe ny bukser i en annen strl. Da krøyp jeg til korset og bare kjøpte noen nå. Magen har plutselig vokst ganske mye. Sikkert mer luft, men uansett den er blitt større. Kan ikke gå med treningsbukse eller joggebukse på jobb. Da skjønner de at noe er galt :p
 
Jeg henger så sykt etter! Har vært bortreist torsdag til søndag, og er i tillegg dårlig, så har knapt fått sett at varslene har bygget seg opp her :rolleyes: Må få gjort noe med det nå...

Haha, hentet deg inn nå? :p

Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før :p men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller? :p

Haha ! Herlig. Glad jeg har omtrent bare stretchy bukser. Det holder sikkert for et par måneder i alle fall.
 
Takk , takk, det var veldig kjapt. Men fikk jo svar på det jeg ville. Også var det ikke så mye mer å snakke om enda:D
Sånn var det hos meg også, var satt av 45 min, men som du sier så er det jo ikke så mye å snakke om. Tror jeg var ferdig på 15-20 min :p Regner med det tar litt lengre tid neste gang :D
 
I morgen er det første time hos jordmor, og jeg gleder meg sånn!❤️
 
Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før :p men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller? :p
Hvor kjøpte du? :) Tror nok ikke det er så lenge til jeg må det også.. føler meg gigantisk allerede, hvordan skal dette ende :p :eek:
 
Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før :p men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller? :p
Har en som jeg har begynt å bruke. Magen bare vokser den, lurer på hvordan jeg skal klare å skjule den i 2 uker til. Hvor kjøpte du buksene? :) Har ikke sjangs å gå i vanlige bukser lenger. Kvalm bare de strammer, og de fleste vil ikke igjen:p
 
Sånn var det hos meg også, var satt av 45 min, men som du sier så er det jo ikke så mye å snakke om. Tror jeg var ferdig på 15-20 min :p Regner med det tar litt lengre tid neste gang :D

Tror ikke jeg var inne så lenge en gang :rolleyes: Følte ikke at han stresset eller noe, det bare gikk fort. Det blir noe helt annet hos legen neste uke og sikkert på neste ul. I dag fikk jeg vite det jeg trengte, også ferdig med det:joyful:
 
Hvor kjøpte du? :) Tror nok ikke det er så lenge til jeg må det også.. føler meg gigantisk allerede, hvordan skal dette ende :p :eek:
Har en som jeg har begynt å bruke. Magen bare vokser den, lurer på hvordan jeg skal klare å skjule den i 2 uker til. Hvor kjøpte du buksene? :) Har ikke sjangs å gå i vanlige bukser lenger. Kvalm bare de strammer, og de fleste vil ikke igjen:p

Kjøpte bukser på h&m. Masse fine bukser der faktisk :)
 
Back
Topp