Isa28
Glad i forumet
Lykke til! Hold oss oppdatertIiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
Men det er først i ettermiddag, så maaaange timer igjen. Håper så veldig at det er et bankende hjerte der ( og ikke to eller ingen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Hold oss oppdatertIiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
Men det er først i ettermiddag, så maaaange timer igjen. Håper så veldig at det er et bankende hjerte der ( og ikke to eller ingen)
Iiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
Håper det har gått bra med deg i dag?Iiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
Håper det har gått bra med deg i dag?
Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller?
Så deilig!! Gratulerer.Ja! Fikk se et bankende hjerte. Det vil si, jeg så såvidt noe som liksom blinket. Han så hjerte og at alt så bra ut
Gleder meg skikkelig til å begynne med gravidbukser. De er jo sååå digg
Men skal nok vente litt
Jeg henger så sykt etter! Har vært bortreist torsdag til søndag, og er i tillegg dårlig, så har knapt fått sett at varslene har bygget seg opp her Må få gjort noe med det nå...
Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller?
Jobber med sakenHaha, hentet deg inn nå?
Haha ! Herlig. Glad jeg har omtrent bare stretchy bukser. Det holder sikkert for et par måneder i alle fall.
Så deilig!! Gratulerer.
Sånn var det hos meg også, var satt av 45 min, men som du sier så er det jo ikke så mye å snakke om. Tror jeg var ferdig på 15-20 min Regner med det tar litt lengre tid neste gangTakk , takk, det var veldig kjapt. Men fikk jo svar på det jeg ville. Også var det ikke så mye mer å snakke om enda
Haha, hentet deg inn nå?
Haha ! Herlig. Glad jeg har omtrent bare stretchy bukser. Det holder sikkert for et par måneder i alle fall.
Hvor kjøpte du? Tror nok ikke det er så lenge til jeg må det også.. føler meg gigantisk allerede, hvordan skal dette endeOh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller?
Har en som jeg har begynt å bruke. Magen bare vokser den, lurer på hvordan jeg skal klare å skjule den i 2 uker til. Hvor kjøpte du buksene? Har ikke sjangs å gå i vanlige bukser lenger. Kvalm bare de strammer, og de fleste vil ikke igjenOh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra før men kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller?
Sånn var det hos meg også, var satt av 45 min, men som du sier så er det jo ikke så mye å snakke om. Tror jeg var ferdig på 15-20 min Regner med det tar litt lengre tid neste gang
Hvor kjøpte du? Tror nok ikke det er så lenge til jeg må det også.. føler meg gigantisk allerede, hvordan skal dette ende
Har en som jeg har begynt å bruke. Magen bare vokser den, lurer på hvordan jeg skal klare å skjule den i 2 uker til. Hvor kjøpte du buksene? Har ikke sjangs å gå i vanlige bukser lenger. Kvalm bare de strammer, og de fleste vil ikke igjen