Isa28
Glad i forumet
Lykke til! Hold oss oppdatertIiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
Men det er først i ettermiddag, så maaaange timer igjen. Håper så veldig at det er et bankende hjerte der( og ikke to eller ingen
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Hold oss oppdatertIiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
Men det er først i ettermiddag, så maaaange timer igjen. Håper så veldig at det er et bankende hjerte der( og ikke to eller ingen
)
Iiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
)
Håper det har gått bra med deg i dag?Iiiiii, skal på ul i dag. Så spent!
)

Håper det har gått bra med deg i dag?![]()

Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra førmen kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller?
![]()

Så deilig!! Gratulerer.Ja! Fikk se et bankende hjerte. Det vil si, jeg så såvidt noe som liksom blinket. Han så hjerte og at alt så bra ut![]()
Gleder meg skikkelig til å begynne med gravidbukser. De er jo sååå digg
Men skal nok vente litt![]()
Jeg henger så sykt etter! Har vært bortreist torsdag til søndag, og er i tillegg dårlig, så har knapt fått sett at varslene har bygget seg opp herMå få gjort noe med det nå...
Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra førmen kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller?
![]()
Jobber med sakenHaha, hentet deg inn nå?
Haha ! Herlig. Glad jeg har omtrent bare stretchy bukser. Det holder sikkert for et par måneder i alle fall.
Så deilig!! Gratulerer.![]()
Sånn var det hos meg også, var satt av 45 min, men som du sier så er det jo ikke så mye å snakke om. Tror jeg var ferdig på 15-20 minTakk , takk, det var veldig kjapt. Men fikk jo svar på det jeg ville. Også var det ikke så mye mer å snakke om enda![]()
Haha, hentet deg inn nå?
Haha ! Herlig. Glad jeg har omtrent bare stretchy bukser. Det holder sikkert for et par måneder i alle fall.
Hvor kjøpte du?Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra førmen kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller?
![]()
Har en som jeg har begynt å bruke. Magen bare vokser den, lurer på hvordan jeg skal klare å skjule den i 2 uker til. Hvor kjøpte du buksene?Oh my... Da har jeg kjøpt 3 gravid bukser. Jeg har flere fra før, men de ligger i kjelleren til moren min og vi har ikke tid til å dra ditt enda. Buksene er blitt for stramme og jeg klarer ikke å vente. Så tror jeg hormonene tok litt av for jeg har jo gravid bukser fra førmen kjekt å ha litt skift når man jobber i barnehage også. Eller?
![]()
Sånn var det hos meg også, var satt av 45 min, men som du sier så er det jo ikke så mye å snakke om. Tror jeg var ferdig på 15-20 minRegner med det tar litt lengre tid neste gang
![]()

Hvor kjøpte du?Tror nok ikke det er så lenge til jeg må det også.. føler meg gigantisk allerede, hvordan skal dette ende
![]()
![]()
Har en som jeg har begynt å bruke. Magen bare vokser den, lurer på hvordan jeg skal klare å skjule den i 2 uker til. Hvor kjøpte du buksene?Har ikke sjangs å gå i vanlige bukser lenger. Kvalm bare de strammer, og de fleste vil ikke igjen
![]()