Skravletråd

En tråd i 'Juli 2017' startet av Princess Bubblegum, 9 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Spire2 Forelsket i forumet Sommerfuglene Sensommerbarna 2019

I helgen skal jeg gjøre minst mulig da jeg er sykt sliten for tiden. Men må vel ta tak i noe husarbeid da men.

2. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Uff ja samme her, men jeg tror mannen får stå for det. Fortsatt super kvalm :(

3. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Jeg sover vanligvis best på mage, må begynner det å bli et problem på grunn av ømme bryst..

4. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hmm... ingen kvalme her- jubler litt enda- men regner med den kommer... hvem uke er det vanlig at den kommer i? Er 6+0 nå

5. Silje1985 Betatt av forumet

Jeg er 7 uker i dag og kvalmen kom for et par dager siden. Synes det hjelper litt med disse armbåndene med trykkpunkter

6. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Her kommer mamma snart og vi skal stå på kjøkkenet med baking i hele dag, satser på kvalmen holder seg vekke. Hadde noen kvalmebyer i går. I morgen skal en nevø spille kretsfinale i fotball, så da skal vi mest sansynlig å heie på han.

7. smiiil92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Påskekyllingene 2020

Her blir det en rooolig helg for å lade batteriene :)

8. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Det hadde jeg glemt at jeg har ;) skal ta frem de. Takk for at du minte meg på det hehe

9. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Har handlet en del julegaver og sånt i dag. Godt å endelig få satt meg litt i sofaen før jeg får besøk om en stund og vi skal bake.

10. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

HER var skravletråden ja :')
    Burde kanskje fått den festet til topp...? Hvordan går det med alle? ♡

11. Pedal Gift med forumet

Noen som vet om det er noen steder som holder åpent på søndag? Eller starter alle med søndagsåpent neste helg? (I Oslo )

12. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Ferdig med bursdagsfeiring for L på 7 år. Sååå sliten.... Spesielt i ryggen..

Vet ikke om samboer tenker over at han behandler meg annerledes nå som jeg er gravid, men.. Han har i alle fall hengt opp adventsstjernen for meg og er i gang med å lage pizza (fordi jeg ville ha pizza..) :p

13. Pysekatt Glad i forumet

Neste helg de starter med søndagsåpent :)

• Liker Liker x 1
  14. -Løvinnen- Forelsket i forumet

Bekkenløsning kan brenne!!! :(

15. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Sliter du med det allerede? :(

16. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Enig den skulle vært festet :)

17. Pysekatt Glad i forumet

Helt enig med deg! [emoji35]
    Kvalmen også forøvrig..

18. -Løvinnen- Forelsket i forumet

Den forsvann aldri etter forrige svangerskap :( blusset opp igjen nå..

19. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Ja, er litt greit å ha den på topp..
    Kanskje du tar kontakt med moderator og spør om hun kan ordne det? :)

20. -Løvinnen- Forelsket i forumet

Enig... kvalmen har akkurat kommet krypende på meg de siste dagene :(

Del denne siden