Det er 50 man må ha ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får man være med når man har postet nok (hvis man vil). Denne gruppen blir jo værende. Så dør på ingen måte ikke. Hvertfall var det ikke sånn i den forrige termingruppen jeg var i. Men på skjult så er det ikke mulig for hvem som helst å Google å få opp ting man har skrevet. Det gjør jo at man kan, om man vil, være litt mer åpen, og dele litt mer.
Men jeg er ingen ekspert altså
Var på ultralyd igår. Alt så fint ut. Var visst litt lengre på vei enn vi trodde. Er 8+3 nå, og termin i siste del av juni. Får bli kjent med nytt forum, da stikker sikkert hodet inn her av og til
Ja, var kvalm 10 dpo heheGuri land, dette er mitt 3 svangerskap men aldri har jeg vært så kvalm . Er bare 12 dpo og jeg går i kvalmedaler konstant . Flere som ble tidlig kvalme?
Misunner deg!Ingen kvalme her
Her er det døgnet rundt :/ i papirene jeg fikk hos legen står det at studier viser at kvinner med ekstrem kvalme har tatt abort til tross for at barnet er sterkt ønsket. Sånn nå mens jeg står i det kan jeg nesten forstå det.Er så kvalm på kvelden for tiden sukk
Her er det døgnet rundt :/ i papirene jeg fikk hos legen står det at studier viser at kvinner med ekstrem kvalme har tatt abort til tross for at barnet er sterkt ønsket. Sånn nå mens jeg står i det kan jeg nesten forstå det.
Har bare 32 innlegg, så må skrive på sånn at jeg får bli med i lukket forum
Har bare 32 innlegg, så må skrive på sånn at jeg får bli med i lukket forum
Jeg og! Hadde bare kvalmen gitt seg hadde jeg nok sovet bedreJeg er trøtt, trøtt, trøtt. Sover så dårlig for tiden altså :-(
Jeg sliter bare med at jeg er sulten på natta jeg, kvalmen er på dagen. heheJeg og! Hadde bare kvalmen gitt seg hadde jeg nok sovet bedre
Jaha der kom første cravingsen for min del :-O også orker jeg virkelig ikke å ta meg en tur i butikken. Så nå skal jeg sitte her å suttre over at jeg ikke har sånne hjemme! Buhu