Skravletråd

Da får man være med når man har postet nok (hvis man vil). Denne gruppen blir jo værende. Så dør på ingen måte ikke. Hvertfall var det ikke sånn i den forrige termingruppen jeg var i. Men på skjult så er det ikke mulig for hvem som helst å Google å få opp ting man har skrevet. Det gjør jo at man kan, om man vil, være litt mer åpen, og dele litt mer.
Men jeg er ingen ekspert altså :happy:

Det hørtes i grunn veldig greit ut! Får peise på med innlegg, haha... 25 av 50...
 
Var på ultralyd igår. Alt så fint ut. Var visst litt lengre på vei enn vi trodde. Er 8+3 nå, og termin i siste del av juni. Får bli kjent med nytt forum, da :) stikker sikkert hodet inn her av og til :)

Alltid morsommere å bli satt frem enn tilbake :happy:
Gratulerer!
 
Guri land, dette er mitt 3 svangerskap men aldri har jeg vært så kvalm . Er bare 12 dpo og jeg går i kvalmedaler konstant . Flere som ble tidlig kvalme?
 
Her er det døgnet rundt :/ i papirene jeg fikk hos legen står det at studier viser at kvinner med ekstrem kvalme har tatt abort til tross for at barnet er sterkt ønsket. Sånn nå mens jeg står i det kan jeg nesten forstå det.

Mammaen min hadde hyperemesis og hun fortalte at den eneste måten for å bli kvitt kvalmen var å ta abort. Helt forferdelig. Hun tok det ikke da, men ble lagt inn på sykehus for å få intravenøs :( husker det veldig godt. Jeg er heldigvis ikke så kvalm, får i meg nok mat og koser meg med den. Men det er verst på kvelden da er jeg kvalm hele tiden
 
Har bare 32 innlegg, så må skrive på sånn at jeg får bli med i lukket forum :)
 
Har bare 32 innlegg, så må skrive på sånn at jeg får bli med i lukket forum :)

Det er hvertfall en uke til, så sikker på at du får det til :happy:
God natt og over og ut fra hun som allerede har sovet noen timer på sofaen....
Sjakk er god sovemedisin :joyful: (som om jeg trenger det)
 
Jeg er trøtt, trøtt, trøtt. Sover så dårlig for tiden altså :-(
 
Jaha der kom første cravingsen for min del :-O også orker jeg virkelig ikke å ta meg en tur i butikken. Så nå skal jeg sitte her å suttre over at jeg ikke har sånne hjemme! Buhu:arghh:
 

Vedlegg

  • WEB_Image Haribo STORE Cola-flasker 60stk Godter E-1081946641.Jpeg
    WEB_Image Haribo STORE Cola-flasker 60stk Godter E-1081946641.Jpeg
    97,7 KB · Visninger: 15
Sykt barn, mye vakt bytting på jobb som betyr lange dager for meg. Noe som igjen betyr at jeg måtte spørre mammaen min om hjelp ved henting. I går og i dag måtte jeg jobbe overtid + at vi har vært underbemanna :( kvalmen snek seg sakte frem i dag og holdt på å kaste opp flere ganger.

Satt i flere telefoner i dag og i løpet av denne uken og neste uke blir det til sammen 6 møter. Jeg stresser alt for mye på jobb.
I dag kom jeg hjem og sovna på sofaen, mens datteren min så på TV :O super dårlig samvittighet. Heldigvis var det bare i 10 min, men det sier vel seg selv at jeg må roe ned litt.

Skal ikke gjøre noe i helgen heldigvis. Hva skal dere gjøre?
 
Back
Topp