Skravletråd

Sykt barn, mye vakt bytting på jobb som betyr lange dager for meg. Noe som igjen betyr at jeg måtte spørre mammaen min om hjelp ved henting. I går og i dag måtte jeg jobbe overtid + at vi har vært underbemanna :( kvalmen snek seg sakte frem i dag og holdt på å kaste opp flere ganger.

Satt i flere telefoner i dag og i løpet av denne uken og neste uke blir det til sammen 6 møter. Jeg stresser alt for mye på jobb.
I dag kom jeg hjem og sovna på sofaen, mens datteren min så på TV :O super dårlig samvittighet. Heldigvis var det bare i 10 min, men det sier vel seg selv at jeg må roe ned litt.

Skal ikke gjøre noe i helgen heldigvis. Hva skal dere gjøre?
I helgen skal jeg gjøre minst mulig da jeg er sykt sliten for tiden. Men må vel ta tak i noe husarbeid da men.
 
Jeg sover vanligvis best på mage, må begynner det å bli et problem på grunn av ømme bryst..
 
Hmm... ingen kvalme her- jubler litt enda- men regner med den kommer... hvem uke er det vanlig at den kommer i? Er 6+0 nå
 
Jeg er 7 uker i dag og kvalmen kom for et par dager siden. Synes det hjelper litt med disse armbåndene med trykkpunkter
 
Sykt barn, mye vakt bytting på jobb som betyr lange dager for meg. Noe som igjen betyr at jeg måtte spørre mammaen min om hjelp ved henting. I går og i dag måtte jeg jobbe overtid + at vi har vært underbemanna :( kvalmen snek seg sakte frem i dag og holdt på å kaste opp flere ganger.

Satt i flere telefoner i dag og i løpet av denne uken og neste uke blir det til sammen 6 møter. Jeg stresser alt for mye på jobb.
I dag kom jeg hjem og sovna på sofaen, mens datteren min så på TV :O super dårlig samvittighet. Heldigvis var det bare i 10 min, men det sier vel seg selv at jeg må roe ned litt.

Skal ikke gjøre noe i helgen heldigvis. Hva skal dere gjøre?

Her kommer mamma snart og vi skal stå på kjøkkenet med baking i hele dag, satser på kvalmen holder seg vekke. Hadde noen kvalmebyer i går. I morgen skal en nevø spille kretsfinale i fotball, så da skal vi mest sansynlig å heie på han.
 
Her blir det en rooolig helg for å lade batteriene :)
 
Har handlet en del julegaver og sånt i dag. Godt å endelig få satt meg litt i sofaen før jeg får besøk om en stund og vi skal bake.
 
HER var skravletråden ja :')
Burde kanskje fått den festet til topp...? Hvordan går det med alle? ♡
 
Noen som vet om det er noen steder som holder åpent på søndag? Eller starter alle med søndagsåpent neste helg? (I Oslo )
 
Ferdig med bursdagsfeiring for L på 7 år. Sååå sliten.... Spesielt i ryggen..

Vet ikke om samboer tenker over at han behandler meg annerledes nå som jeg er gravid, men.. Han har i alle fall hengt opp adventsstjernen for meg og er i gang med å lage pizza (fordi jeg ville ha pizza..) :p
 
Back
Topp