Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble en lang kveldstur med mannen på 5,5 km og over 12 000 skritt i dag. Kjenner det godt i beina så resten i morgen blir det å slappe litt av.
Vekten står stille. Og jeg vet hvorfor, er elendig på kostholdet for tiden. Sånn helt god natt liksom.
Helt enig! Nå holder jeg trening og skritt hvertfall, nesten så når kostholdet er feil blir det bedre med det andre!Noen ganger blir det bare sånn. Viktigste å ikke gi opp.
Flink du erBle en lang kveldstur med mannen på 5,5 km og over 12 000 skritt i dag. Kjenner det godt i beina så resten i morgen blir det å slappe litt av.
Glemte å oppdatere på fredag.
Ble ingen trening på torsdag siden rygg og bekken var et sant helvete, gikk også løs litt for mye jeg ikke skal spise den dagen.
Så kom tanta
Resultat: +1,7 kg, justerer jeg for ny vekt så var det egentlig bare +0,7 kg, men alt for mye likevel.
Tatt meg sammen i dag og kom over 30.000 skritt i dag.
Ble riktignok ingen løping i kveld siden jeg sliter med litt sykdomsfølelse og muskelsmerter som er bivirkninger etter jeg tok influensavaksinen i går, men fikk meg en lang gåtur
Uken som kommer skal bli bra igjen
Gratulerer så myeEndelig under 80 kilo! 79,9 var målet for denne mnd og nå er jeg bare 100 gram unna 10 kilo nedgang!
Endelig under 80 kilo! 79,9 var målet for denne mnd og nå er jeg bare 100 gram unna 10 kilo nedgang!
Sykt bra jobbet!!!!!!!! Blir motivert av å lese om resultatet ditt!Endelig under 80 kilo! 79,9 var målet for denne mnd og nå er jeg bare 100 gram unna 10 kilo nedgang!
Var inne å så på skrittene dine! Wow. Hvilken jobb du har lagt ned.!Endelig under 80 kilo! 79,9 var målet for denne mnd og nå er jeg bare 100 gram unna 10 kilo nedgang!
Takk! Fremdeles langt unna målet, men godt fornøyd med 273 000 skritt hittil (ikke oppdatert enda)Var inne å så på skrittene dine! Wow. Hvilken jobb du har lagt ned.!
Takk Var godt med en langtur men fikk vondt i hodet og var sliten dagen etter. Kom meg likevel på en kveldstur.så bra
TakkFlink du er
Sender deg en klemBegynte så bra denne måneden. Så fikk vi sykdom i hus og 2åringen var i karantene. Og vi begynte å pusse opp, så lite trening av dwt. Så gikk min farmor bort og det trigget en del etter jeg mistet tvilling gutten i april. Heldigvis har jeg broren som snart er 5mnd. Men er jo ikke til å stikke under en stol at dette hr vært tøffe uker. Så da har jeg gått inn i en ond sirkel hvor alt det jeg hadde oppnådd blandt annet godt humør og energi ble satt til side. Har hatt det veldig bra psykisk når jeg fokuserer på å trille og komme meg ut. Håper jeg klarer å komme ut av funken denne uken.
hjalp heller ikke at klokkereimen røk men Fikk ny i går. Så da får jeg hvertfall talt skritt
Mensen er noe dritt men da vet man hvorforTakk Det var forrige uke. Denne uka var det opp 0,4 kg men skylder på mensen
Hurra for ny uke og nye muligheter Håper formen er bedre!Glemte å oppdatere på fredag.
Ble ingen trening på torsdag siden rygg og bekken var et sant helvete, gikk også løs litt for mye jeg ikke skal spise den dagen.
Så kom tanta
Resultat: +1,7 kg, justerer jeg for ny vekt så var det egentlig bare +0,7 kg, men alt for mye likevel.
Tatt meg sammen i dag og kom over 30.000 skritt i dag.
Ble riktignok ingen løping i kveld siden jeg sliter med litt sykdomsfølelse og muskelsmerter som er bivirkninger etter jeg tok influensavaksinen i går, men fikk meg en lang gåtur
Uken som kommer skal bli bra igjen
Grattis, så bra! *klappepåskuldra*Endelig under 80 kilo! 79,9 var målet for denne mnd og nå er jeg bare 100 gram unna 10 kilo nedgang!
Det er den men forklarer oppgangen. Den forklarer ikke hvorfor jeg gikk enda 0,5 kg opp til i går (mensen var ferdig på fredag) men i dag er alt borteMensen er noe dritt men da vet man hvorfor