Skravletråd

Ble en lang kveldstur med mannen på 5,5 km og over 12 000 skritt i dag. Kjenner det godt i beina så resten i morgen blir det å slappe litt av.
 
Glemte å oppdatere på fredag.
Ble ingen trening på torsdag siden rygg og bekken var et sant helvete, gikk også løs litt for mye jeg ikke skal spise den dagen.
Så kom tanta :(

Resultat: +1,7 kg, justerer jeg for ny vekt så var det egentlig bare +0,7 kg, men alt for mye likevel.

Tatt meg sammen i dag og kom over 30.000 skritt i dag.
Ble riktignok ingen løping i kveld siden jeg sliter med litt sykdomsfølelse og muskelsmerter som er bivirkninger etter jeg tok influensavaksinen i går, men fikk meg en lang gåtur :)

Uken som kommer skal bli bra igjen
 
Glemte å oppdatere på fredag.
Ble ingen trening på torsdag siden rygg og bekken var et sant helvete, gikk også løs litt for mye jeg ikke skal spise den dagen.
Så kom tanta :(

Resultat: +1,7 kg, justerer jeg for ny vekt så var det egentlig bare +0,7 kg, men alt for mye likevel.

Tatt meg sammen i dag og kom over 30.000 skritt i dag.
Ble riktignok ingen løping i kveld siden jeg sliter med litt sykdomsfølelse og muskelsmerter som er bivirkninger etter jeg tok influensavaksinen i går, men fikk meg en lang gåtur :)

Uken som kommer skal bli bra igjen

lang gåtur er bra det og kaloribrennende :D
Og vi kan ikke alltid være flinke med mat og i form til å trene. Ønsker deg en bedre dag i morgen.
 
Endelig under 80 kilo! 79,9 var målet for denne mnd og nå er jeg bare 100 gram unna 10 kilo nedgang!
 
Begynte så bra denne måneden. Så fikk vi sykdom i hus og 2åringen var i karantene. Og vi begynte å pusse opp, så lite trening av dwt. Så gikk min farmor bort og det trigget en del etter jeg mistet tvilling gutten i april. Heldigvis har jeg broren som snart er 5mnd. Men er jo ikke til å stikke under en stol at dette hr vært tøffe uker. Så da har jeg gått inn i en ond sirkel hvor alt det jeg hadde oppnådd blandt annet godt humør og energi ble satt til side. Har hatt det veldig bra psykisk når jeg fokuserer på å trille og komme meg ut. Håper jeg klarer å komme ut av funken denne uken.

hjalp heller ikke at klokkereimen røk :hungover: men Fikk ny i går. Så da får jeg hvertfall talt skritt :hilarious:
Sender deg en klem❤️
 
Glemte å oppdatere på fredag.
Ble ingen trening på torsdag siden rygg og bekken var et sant helvete, gikk også løs litt for mye jeg ikke skal spise den dagen.
Så kom tanta :(

Resultat: +1,7 kg, justerer jeg for ny vekt så var det egentlig bare +0,7 kg, men alt for mye likevel.

Tatt meg sammen i dag og kom over 30.000 skritt i dag.
Ble riktignok ingen løping i kveld siden jeg sliter med litt sykdomsfølelse og muskelsmerter som er bivirkninger etter jeg tok influensavaksinen i går, men fikk meg en lang gåtur :)

Uken som kommer skal bli bra igjen
Hurra for ny uke og nye muligheter❤️ Håper formen er bedre!
 
Mensen er noe dritt:( men da vet man hvorfor;)
Det er den men forklarer oppgangen. Den forklarer ikke hvorfor jeg gikk enda 0,5 kg opp til i går (mensen var ferdig på fredag) men i dag er alt borte :D
 
Back
Topp