Skravletråd

salt mat/snacks? Mer i ro enn vanlig?
Var faktisk mer i bevegelse denne helgen. Fikk også en 5,5 km tur på lørdagen. Men spiste popcorn som jeg ikke har spist på evigheter så er nok det og andre ting jeg har puttet i meg selv om jeg har vært forsiktig. Alt oppgang og enda litt til er borte så det er jeg glad for. Drakk masse te på mandag så masse vann forsvant da :p
 
Var faktisk mer i bevegelse denne helgen. Fikk også en 5,5 km tur på lørdagen. Men spiste popcorn som jeg ikke har spist på evigheter så er nok det og andre ting jeg har puttet i meg selv om jeg har vært forsiktig. Alt oppgang og enda litt til er borte så det er jeg glad for. Drakk masse te på mandag så masse vann forsvant da :p
Flink du er.
Elsker selv te, og det er veldig effektivt mot vann i kroppen :p
 
Flink du er.
Elsker selv te, og det er veldig effektivt mot vann i kroppen :p
Takk :) Elsker te jeg også. Fikk litt panikk på mandag så da ble det tre kopper te :p Prøver å bli gravid i tillegg så da går det i rooibos te og salvie te nå i tiden før eggløsning. Så win win :D
 
Takk for link :) Får sjekke de ut.
Hva er den plata kanna står på? Er det noe som holder kannen varm?
Dessverre ikke.
Det er platen til lampen min.
Skulle gjerne ønske at den kunne ha holdt den varm, men det enesten den platen kan gjøre er å lade mobilen min trådlåst dersom kannen ikke hadde stått der.
Er en slik en:
lampe.jpg
 
Har egentlig ikke lov til å være missfornøyd med meg selv, men klarer ikke helt å la være heller.

Hadde gledet meg til en skikkelig løpetur i kveld, og regnet hadde til og med sluttet.
Skifter og kommer meg ut, skulle ned til F, ta 3 runder det og opp igjen - ca 14,5 km.
På begynnelsen av første runden slår rygg og bekken seg totalt vrang :(
Jeg går mer enn jeg løper.
Istedenfor en runde til går jeg opp til kirken, og ned til stasjonen for å få en ekstra liten sløyfe og begynner å bevege meg opp og hjemover igjen, legger også på en liten ekstra sløyfe på slutten.

Greit, det ble ikke 14,5 km for det meste løping, men bare 11,8 km for det meste gåing, og på grunn av et par andre gåturer før i dag så har jeg nådd skritt målet mitt, og det også når rygg og bekken streiker

Jeg burde være stolt av med selv ikke missfornøyd!!!!!!!!!!!
 
Har egentlig ikke lov til å være missfornøyd med meg selv, men klarer ikke helt å la være heller.

Hadde gledet meg til en skikkelig løpetur i kveld, og regnet hadde til og med sluttet.
Skifter og kommer meg ut, skulle ned til F, ta 3 runder det og opp igjen - ca 14,5 km.
På begynnelsen av første runden slår rygg og bekken seg totalt vrang :(
Jeg går mer enn jeg løper.
Istedenfor en runde til går jeg opp til kirken, og ned til stasjonen for å få en ekstra liten sløyfe og begynner å bevege meg opp og hjemover igjen, legger også på en liten ekstra sløyfe på slutten.

Greit, det ble ikke 14,5 km for det meste løping, men bare 11,8 km for det meste gåing, og på grunn av et par andre gåturer før i dag så har jeg nådd skritt målet mitt, og det også når rygg og bekken streiker

Jeg burde være stolt av med selv ikke missfornøyd!!!!!!!!!!!

JAAAAA!!! Du er rå og sta og beviste det igjen!!!
God bedring :hilarious:
 
Takk :) Elsker te jeg også. Fikk litt panikk på mandag så da ble det tre kopper te :p Prøver å bli gravid i tillegg så da går det i rooibos te og salvie te nå i tiden før eggløsning. Så win win :D

Te er herlig vanndrivende :D spennende med gravide ønske da :p lykke til :smug: (forøvrig svært gunstig for hormonene om du går ned mot normalvekt).
 
Har egentlig ikke lov til å være missfornøyd med meg selv, men klarer ikke helt å la være heller.

Hadde gledet meg til en skikkelig løpetur i kveld, og regnet hadde til og med sluttet.
Skifter og kommer meg ut, skulle ned til F, ta 3 runder det og opp igjen - ca 14,5 km.
På begynnelsen av første runden slår rygg og bekken seg totalt vrang :(
Jeg går mer enn jeg løper.
Istedenfor en runde til går jeg opp til kirken, og ned til stasjonen for å få en ekstra liten sløyfe og begynner å bevege meg opp og hjemover igjen, legger også på en liten ekstra sløyfe på slutten.

Greit, det ble ikke 14,5 km for det meste løping, men bare 11,8 km for det meste gåing, og på grunn av et par andre gåturer før i dag så har jeg nådd skritt målet mitt, og det også når rygg og bekken streiker

Jeg burde være stolt av med selv ikke missfornøyd!!!!!!!!!!!
Du er helt RÅ! Håper kroppen kommer deg fort igjen!
 
JAAAAA!!! Du er rå og sta og beviste det igjen!!!
God bedring :hilarious:
Du er helt RÅ! Håper kroppen kommer deg fort igjen!
Altså, kan ikke gi seg dagen før veiing, må jo prøve å få til mest mulig :p
Ble forresten -1,2 kg.

Og dessuten skal jeg alltid ta hensyn til alt mulig av vondter denne kroppen finner på så ville jeg aldri ha kommet meg ut døren...
 
Te er herlig vanndrivende :D spennende med gravide ønske da :p lykke til :smug: (forøvrig svært gunstig for hormonene om du går ned mot normalvekt).
Takk :) Har prøvd lenge på et lite knøtt men ikke klaffet enda. Prøvd å gå ned i vekt før. Gått ned for så å gå opp igjen. Så nå er jeg fast bestemt for å klare å komme meg under BMI 30 som kan hjelpe på å bli gravid. Håper det hjelper. Er 0,4 kg unna det.
 
Har egentlig ikke lov til å være missfornøyd med meg selv, men klarer ikke helt å la være heller.

Hadde gledet meg til en skikkelig løpetur i kveld, og regnet hadde til og med sluttet.
Skifter og kommer meg ut, skulle ned til F, ta 3 runder det og opp igjen - ca 14,5 km.
På begynnelsen av første runden slår rygg og bekken seg totalt vrang :(
Jeg går mer enn jeg løper.
Istedenfor en runde til går jeg opp til kirken, og ned til stasjonen for å få en ekstra liten sløyfe og begynner å bevege meg opp og hjemover igjen, legger også på en liten ekstra sløyfe på slutten.

Greit, det ble ikke 14,5 km for det meste løping, men bare 11,8 km for det meste gåing, og på grunn av et par andre gåturer før i dag så har jeg nådd skritt målet mitt, og det også når rygg og bekken streiker

Jeg burde være stolt av med selv ikke missfornøyd!!!!!!!!!!!
Du er kjempeflink selv om du har vondt. Tror ikke jeg hadde klart det. Og kjempeflott vekttap!!
God bedring!!
 
Ned 1 kg denne uken :)
 
Du er kjempeflink selv om du har vondt. Tror ikke jeg hadde klart det. Og kjempeflott vekttap!!
God bedring!!
Er missfornøyd siden jeg ikke klarte å løpe som jeg hadde planlagt, men må lytte til kroppen ellers blir det bare verre.
Blir også verre av å sitte stille så skal jeg bli bedre bør jeg bevege på meg så hvorfor snu når jeg først er i gang?
Smertene er kroniske og noe jeg må leve med og gjøre det beste ut av det.
Ryggen er ødelagt, og hadde invalidiserende bekkenløsning når jeg gikk men Lille U som jeg aldri har blitt helt bra igjen av
 
Back
Topp