Skal prøve på det her ogsåFor meg fungerer en liten bit spekemat best
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve på det her ogsåFor meg fungerer en liten bit spekemat best
Ja, det er de første dagene som er verst. Lykke tilJeg har jo kuttet før og da gikk det bra. Denne gangen har det vært mer sånn at jeg tar det til uka. Så går ukene de:/må bare klare de første dagene nå!
Sukker er den store stygge ulven jaHovedproblemet mitt akkurat nå er sukker. Jeg må kutte det helt i en periode, for at jeg skal få resultater. Synes det er vanskelig denne gangen altså:/
Takk for detJa, det er de første dagene som er verst. Lykke til![]()
Jeg har prøvd litt gradvis over en periode nå og det funker ikke heltSukker er den store stygge ulven ja
Har kuttet alt, brått og brutalt...tøft, men det går![]()
Masse lykke tilJeg har prøvd litt gradvis over en periode nå og det funker ikke helt
Så nå blir det hardt og brutalt her også!
Takk for detMasse lykke til![]()
Lykke tilJeg har prøvd litt gradvis over en periode nå og det funker ikke helt
Så nå blir det hardt og brutalt her også!
Kvelden etter at unga er i seng er verstHva synes dere er vanskeligst ifbm livsstilendringen/dietten dere går på? Jeg synes middagen er vanskeligstHar alltid vært veldig glad i middag og spist store porsjoner (ofte mer enn en også), og jeg ser jo at mye av mine daglige kalorier kommer fra dette måltidet. Sliter med å redusere porsjonsstørrelsen og har ofte lyst på en porsjon til, selv om jeg egentlig er mett
Jeg spiser ofte mye bare fordi jeg synes det er godt, ikke fordi jeg er sulten... Må virkelig holde meg i skinnet for å unngå overspising av middag, og det er slitsomt i lengden
Ellers er jo søtsug også et problem, men det er blitt mye bedre etter å ha spist lite søtt over lengre tid nå.
Kjenner meg igjen i den også, men det har heldigvis blitt mye bedre etter å ha vært streng med meg selv i ukesvisKvelden etter at unga er i seng er verst
Er så fysen på noe, kikker i skapene hele tiden![]()
Ja det blir jo en vane å være streng heldigvisKjenner meg igjen i den også, men det har heldigvis blitt mye bedre etter å ha vært streng med meg selv i ukesvis![]()
Krysser fingre for degVeiedag i morgen.
Blir veldig overrasket om det er en kilo eller mer denne uken
Uff daNoen dager hvor alt for mye går galt er det f**** meg så vanskelig å motstå karbohydrater....
Bare noe greier på jobb, var egentlig ganske sur og forbanna og skulle innom kiosken ved siden av for å kjøpe en brus og de bakevarene så ekstremt fristende ut.Uff dahva har gått galt?
Skal vi gjøre det sammen? Jeg starter på mandag, da er jeg hjemme igjenHovedproblemet mitt akkurat nå er sukker. Jeg må kutte det helt i en periode, for at jeg skal få resultater. Synes det er vanskelig denne gangen altså:/