Skravletråd

Fy så vanskelig å holde motivasjonen oppe i denne varmen :-o

Ikke klarer jeg å spise nok heller, og det hjelper jo heller ikke på forbrenningen...

Bare noe greier på jobb, var egentlig ganske sur og forbanna og skulle innom kiosken ved siden av for å kjøpe en brus og de bakevarene så ekstremt fristende ut.
Tror jeg stod å så på dem i 5 minutter før jeg betalte for brusen og gikk....
Men du klarte å motstå?!:D
Stolt av deg!!

Skal vi gjøre det sammen? Jeg starter på mandag, da er jeg hjemme igjen
Alltid bra når man er flere :)
Jeg har gjennomført første dag i dag:)

Hva synes dere er vanskeligst ifbm livsstilendringen/dietten dere går på? Jeg synes middagen er vanskeligst :P Har alltid vært veldig glad i middag og spist store porsjoner (ofte mer enn en også), og jeg ser jo at mye av mine daglige kalorier kommer fra dette måltidet. Sliter med å redusere porsjonsstørrelsen og har ofte lyst på en porsjon til, selv om jeg egentlig er mett :P Jeg spiser ofte mye bare fordi jeg synes det er godt, ikke fordi jeg er sulten... Må virkelig holde meg i skinnet for å unngå overspising av middag, og det er slitsomt i lengden :( Ellers er jo søtsug også et problem, men det er blitt mye bedre etter å ha spist lite søtt over lengre tid nå.
Her og er kvelden helt klart verst. Er så sulten!

Hva synes dere er vanskeligst ifbm livsstilendringen/dietten dere går på? Jeg synes middagen er vanskeligst :p Har alltid vært veldig glad i middag og spist store porsjoner (ofte mer enn en også), og jeg ser jo at mye av mine daglige kalorier kommer fra dette måltidet. Sliter med å redusere porsjonsstørrelsen og har ofte lyst på en porsjon til, selv om jeg egentlig er mett :p Jeg spiser ofte mye bare fordi jeg synes det er godt, ikke fordi jeg er sulten... Må virkelig holde meg i skinnet for å unngå overspising av middag, og det er slitsomt i lengden :( Ellers er jo søtsug også et problem, men det er blitt mye bedre etter å ha spist lite søtt over lengre tid nå.
Å få i meg nok mat og fett

Back
Topp