Skravletråd

Jeg er bare redd at en del av det man mister på en slik kur fort vil komme tilbake når man går tilbake til vanlig lavkarbo.
Men, ja, meg om det.
Egg er veldig næringsrikt og inneholder alt man trenger med unntak av c-vitaminer så det må du ta
Man skal følge en plan etterpå ogsåså er nok ingen fare for det

Okei. Jeg har blitt veldig flink på vitaminer igjen etter svangerskapet. Hadde en dårlig periode, men greit å få i seg for både min og baby sin del:)
Kan fort bli noen mnd også :p ;)
Helt sant, burde nok sette klar pilleboksen jeg og. Hvilke tar du?

Hovedproblemet mitt akkurat nå er sukker. Jeg må kutte det helt i en periode, for at jeg skal få resultater. Synes det er vanskelig denne gangen altså:/

Hovedproblemet mitt akkurat nå er sukker. Jeg må kutte det helt i en periode, for at jeg skal få resultater. Synes det er vanskelig denne gangen altså:/
Er det som også til vanlig mitt største problem.
Er derfor jeg er på lavkarbo ketose.
Må kutte alt for en periode for å få slutt på sukkersuget.
Proteiner hjelper.
Du kan prøve å kanskje ta litt kjøttpålegg eller lignende å spise på når det er på sitt verste

Er det som også til vanlig mitt største problem.
Er derfor jeg er på lavkarbo ketose.
Må kutte alt for en periode for å få slutt på sukkersuget.
Proteiner hjelper.
Du kan prøve å kanskje ta litt kjøttpålegg eller lignende å spise på når det er på sitt verste
Det som har gjort det til et problem er at det har tatt helt av. Ingen grense på helg og hverdag. Lyst på noe godt hele tida og jeg har ofte gitt etter. Synes det ble vanskelig etter jeg kuttet alle melkeprodukter. Da hadde jeg ikke dette problemet.Blir en ond sirkel. Ja, jeg må få i meg mer proteiner:)
Skal prøve meg på ulike typer pålegg fremover. Viktig å ha noe sunt jeg kan ty til når jeg blir småsulten.

Det som har gjort det til et problem er at det har tatt helt av. Ingen grense på helg og hverdag. Lyst på noe godt hele tida og jeg har ofte gitt etter. Synes det ble vanskelig etter jeg kuttet alle melkeprodukter. Da hadde jeg ikke dette problemet.Blir en ond sirkel. Ja, jeg må få i meg mer proteiner:)
Skal prøve meg på ulike typer pålegg fremover. Viktig å ha noe sunt jeg kan ty til når jeg blir småsulten.
Det tok helt av for meg også en lang periode :P Sjokolade er min store svakhet og før jeg tok meg sammen for ca 2 mnd siden, spiste jeg stort sett sjokolade etter alle måltider og i mellom også :P Vanligvis ikke store mengder hver gang, men det ble jo mye på et døgn. Slet veldig med sukkersug i starten på slankingen, men det er bedre nå heldigvis, så det er håp ;)

For meg fungerer en liten bit spekemat best

Det tok helt av for meg også en lang periode :P Sjokolade er min store svakhet og før jeg tok meg sammen for ca 2 mnd siden, spiste jeg stort sett sjokolade etter alle måltider og i mellom også :P Vanligvis ikke store mengder hver gang, men det ble jo mye på et døgn. Slet veldig med sukkersug i starten på slankingen, men det er bedre nå heldigvis, så det er håp ;)
Jeg har jo kuttet før og da gikk det bra. Denne gangen har det vært mer sånn at jeg tar det til uka. Så går ukene de:/må bare klare de første dagene nå!

Back
Topp