Jeg er med!Tenkte jeg skulle prøve 30 days shred i juni
Flere som er med på det?
Vet ikke om jeg får gjort det hver dag, da jeg er mye alene med en liten en med kolikksmerter pga melkeallergi, men skal prøve iallefall 4 dager i uka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er med!Tenkte jeg skulle prøve 30 days shred i juni
Flere som er med på det?
Så braJeg er med!
Vet ikke om jeg får gjort det hver dag, da jeg er mye alene med en liten en med kolikksmerter pga melkeallergi, men skal prøve iallefall 4 dager i uka.
Løsner nok snart. Var bedre i noen uker her, men så skulle jeg begynne å innføre melkeprodukter igjen.Så bra
Skal prøve så godt jeg kan her også. Skjønner hva du mener, har vært gjennom det samme selv:/
Håper det snart blir bedre for dere![]()
Blir ikke innføring her heller, får bare holde utLøsner nok snart. Var bedre i noen uker her, men så skulle jeg begynne å innføre melkeprodukter igjen.
Jeg holder meg nok på melkefri diett frem til jeg er ferdig med amminga, for å si det sånn.![]()
Det er ikke lett å slanke seg på ferie. Du er flink som går masse daJeg er egentlig motivert til å
spise sunt og trene. Men det er vanskelig å få til begge deler. Er på ferie også, så det blir ekstra vanskelig. Går flere turer om dagen da![]()
OkLavkarbo![]()
Hva er det? Har hørt om det før, men ikke satt meg inni detTenkte jeg skulle prøve 30 days shred i juni
Flere som er med på det?
Hvor gammel er din nå? Ja, ikke noe morro. Mye enklere å holde seg melkefri enn at han skal ha vondt, stakkar.Blir ikke innføring her heller, får bare holde ut
Er så fælt når de får så vondt i magen![]()
Hun er 5,5 mnd nåHvor gammel er din nå? Ja, ikke noe morro. Mye enklere å holde seg melkefri enn at han skal ha vondt, stakkar.
Skal til fastlegen idag da, kun vært gjennom hs tidligere, men tenker det er greit å få det inn i journalen hos fastlegen og.![]()
Må vel gjerne ta noe kalsiumtilskudd eller noe og.![]()
Synes det er rart om man blir utestengt for å svare på flere innlegg etter hverandreEr ikke bare konkurransen e,man kan bli utestengt![]()
Jeg har aldri prøvd det før, men det er trening over 30 dager. Deles inn i 3 level som varer 10 dager hver. Finnes treningsvideo for hvert level på youtubeHva er det? Har hørt om det før, men ikke satt meg inni det![]()
Ok, høres jo spennende utJeg har aldri prøvd det før, men det er trening over 30 dager. Deles inn i 3 level som varer 10 dager hver. Finnes treningsvideo for hvert level på youtube![]()
Høres ut som du har nok akkurat nåOk, høres jo spennende utJeg følger et opplegg på fb for tiden (fra sofagris til topptrent-april 2016), så tror det holder nå
Følger det ikke slavisk, men det hjelper meg i alle fall til å få trent mer enn jeg normalt ville gjort
![]()
Er så dårlig å huske å ta tillegg, men fastlegen mente det ikke var nødvendig uansett, så lenge det bare er for noen måneder.Hun er 5,5 mnd nå
Har ikke vært hos fastlegen enda vi heller.
Jeg mener de tilskuddene jeg har nå skal dekke det meste, men må sjekke det opp.
Okei. Jeg har blitt veldig flink på vitaminer igjen etter svangerskapet. Hadde en dårlig periode, men greit å få i seg for både min og baby sin delEr så dårlig å huske å ta tillegg, men fastlegen mente det ikke var nødvendig uansett, så lenge det bare er for noen måneder.![]()
Lykke til!Jeg spiser bare cocosa for å fåi nok fett siden jeg ikke spiser ost men egt ost, egg, smør og fettkaffe og noe te som er lov
Alt hjelperJeg er egentlig motivert til å
spise sunt og trene. Men det er vanskelig å få til begge deler. Er på ferie også, så det blir ekstra vanskelig. Går flere turer om dagen da![]()
Klart jeg er med!Tenkte jeg skulle prøve 30 days shred i juni
Flere som er med på det?
Er ikke så rart i grunnSynes det er rart om man blir utestengt for å svare på flere innlegg etter hverandreJeg er som sagt ikke på forumet hele dagen, så da "samler" jeg opp litt og svarer på flere innlegg i slengen. Er jo med å holde aktiviteten oppe, så det bør jo være en bra ting? Synes i alle fall det blir veldig unaturlig å quote innlegg om helt ulike ting i samme svar
Men skal være litt obs på dette framover
Vil jo ikke bli utestengt
![]()