Skravletråd

Tenkte jeg skulle prøve 30 days shred i juni:)
Flere som er med på det?
Jeg er med! :)
Vet ikke om jeg får gjort det hver dag, da jeg er mye alene med en liten en med kolikksmerter pga melkeallergi, men skal prøve iallefall 4 dager i uka.

Jeg er med! :)
Vet ikke om jeg får gjort det hver dag, da jeg er mye alene med en liten en med kolikksmerter pga melkeallergi, men skal prøve iallefall 4 dager i uka.
Så bra :)
Skal prøve så godt jeg kan her også. Skjønner hva du mener, har vært gjennom det samme selv:/
Håper det snart blir bedre for dere:)

Så bra :)
Skal prøve så godt jeg kan her også. Skjønner hva du mener, har vært gjennom det samme selv:/
Håper det snart blir bedre for dere:)
Løsner nok snart. Var bedre i noen uker her, men så skulle jeg begynne å innføre melkeprodukter igjen. :o
Jeg holder meg nok på melkefri diett frem til jeg er ferdig med amminga, for å si det sånn. :p

Løsner nok snart. Var bedre i noen uker her, men så skulle jeg begynne å innføre melkeprodukter igjen. :o
Jeg holder meg nok på melkefri diett frem til jeg er ferdig med amminga, for å si det sånn. :p
Blir ikke innføring her heller, får bare holde ut:)
Er så fælt når de får så vondt i magen:(

Jeg er egentlig motivert til å
spise sunt og trene. Men det er vanskelig å få til begge deler. Er på ferie også, så det blir ekstra vanskelig. Går flere turer om dagen da:)
Det er ikke lett å slanke seg på ferie. Du er flink som går masse da :) Alt hjelper!

Blir ikke innføring her heller, får bare holde ut:)
Er så fælt når de får så vondt i magen:(
Hvor gammel er din nå? Ja, ikke noe morro. Mye enklere å holde seg melkefri enn at han skal ha vondt, stakkar.
Skal til fastlegen idag da, kun vært gjennom hs tidligere, men tenker det er greit å få det inn i journalen hos fastlegen og. :)
Må vel gjerne ta noe kalsiumtilskudd eller noe og. :rolleyes:

Hvor gammel er din nå? Ja, ikke noe morro. Mye enklere å holde seg melkefri enn at han skal ha vondt, stakkar.
Skal til fastlegen idag da, kun vært gjennom hs tidligere, men tenker det er greit å få det inn i journalen hos fastlegen og. :)
Må vel gjerne ta noe kalsiumtilskudd eller noe og. :rolleyes:
Hun er 5,5 mnd nå:)
Har ikke vært hos fastlegen enda vi heller.
Jeg mener de tilskuddene jeg har nå skal dekke det meste, men må sjekke det opp.

Er ikke bare konkurransen e,man kan bli utestengt ;)
Synes det er rart om man blir utestengt for å svare på flere innlegg etter hverandre :P Jeg er som sagt ikke på forumet hele dagen, så da "samler" jeg opp litt og svarer på flere innlegg i slengen. Er jo med å holde aktiviteten oppe, så det bør jo være en bra ting? Synes i alle fall det blir veldig unaturlig å quote innlegg om helt ulike ting i samme svar :P Men skal være litt obs på dette framover ;) Vil jo ikke bli utestengt :P

Hva er det? Har hørt om det før, men ikke satt meg inni det :P
Jeg har aldri prøvd det før, men det er trening over 30 dager. Deles inn i 3 level som varer 10 dager hver. Finnes treningsvideo for hvert level på youtube:)

Jeg har aldri prøvd det før, men det er trening over 30 dager. Deles inn i 3 level som varer 10 dager hver. Finnes treningsvideo for hvert level på youtube:)
Ok, høres jo spennende ut :) Jeg følger et opplegg på fb for tiden (fra sofagris til topptrent-april 2016), så tror det holder nå ;) Følger det ikke slavisk, men det hjelper meg i alle fall til å få trent mer enn jeg normalt ville gjort :P

Ok, høres jo spennende ut :) Jeg følger et opplegg på fb for tiden (fra sofagris til topptrent-april 2016), så tror det holder nå ;) Følger det ikke slavisk, men det hjelper meg i alle fall til å få trent mer enn jeg normalt ville gjort :P
Høres ut som du har nok akkurat nå :)

Hun er 5,5 mnd nå:)
Har ikke vært hos fastlegen enda vi heller.
Jeg mener de tilskuddene jeg har nå skal dekke det meste, men må sjekke det opp.
Er så dårlig å huske å ta tillegg, men fastlegen mente det ikke var nødvendig uansett, så lenge det bare er for noen måneder. :)

Er så dårlig å huske å ta tillegg, men fastlegen mente det ikke var nødvendig uansett, så lenge det bare er for noen måneder. :)
Okei. Jeg har blitt veldig flink på vitaminer igjen etter svangerskapet. Hadde en dårlig periode, men greit å få i seg for både min og baby sin del:)
Kan fort bli noen mnd også :p ;)

Synes det er rart om man blir utestengt for å svare på flere innlegg etter hverandre :p Jeg er som sagt ikke på forumet hele dagen, så da "samler" jeg opp litt og svarer på flere innlegg i slengen. Er jo med å holde aktiviteten oppe, så det bør jo være en bra ting? Synes i alle fall det blir veldig unaturlig å quote innlegg om helt ulike ting i samme svar :p Men skal være litt obs på dette framover ;) Vil jo ikke bli utestengt :p
Er ikke så rart i grunn ;)
Mange som bare er innom litt :)

Back
Topp