Her blir det litt rester fra helgen. Litt gryterett, salat og en tynn grov brødskiveHva blir det til lunsj i dag da damer?
Her blir det eggerøre og røkelaks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det litt rester fra helgen. Litt gryterett, salat og en tynn grov brødskiveHva blir det til lunsj i dag da damer?
TakkDet går alltid tregere etter hvert, og ikke unormalt at det stopper opp noen uker av gangen.
Det er kroppen som omstiller seg.
Når det skjer er det bare viktig å ikke miste motet og fortsette det gode arbeidet.
Syns du har vært flink, jeg
Det hørtes koselig utI går var jeg og mamma på åpen gård med barnaKoselig. Lillemor koste seg masse, hun elsker dyr
Og gutta hadde det kjekt de også
Mannen var på jobb
![]()
Ooh, var den god?Hohoprøvde den nye til maarud med creme fraiche og ramsløk
klarte ikke stoppe
hm
Så flott det holder seg stabiltVekta viste -0,5 kg i dag i forhold til forrige mandag. Samme som på fredag, så da har utskeielsene mine i helga ikke ødelagt totaltFår si meg fornøyd med det, selv om jeg helst skulle gått inn litt rundt midjen også. 0 cm for 3.uka på rad var litt nedtur
Jaja... Håper det løsner snart.
Tror jeg kun veier meg på mandager framover, synes det fungerer bra![]()
Ja det kan jeg, men da får den jo ikke minnet meg på å spise?Joda, du kan bare registrere det når du kommer hjem.![]()
Her ble det ett knekkebrød...Hva blir det til lunsj i dag da damer?
Spist er spist, og man lærer av å se effekten av detHer skeiet jeg ut i helga. Har feiret bursdagene til ungene, og hadde besøk. Og spist potetgull og snop.
Så da ble det 400 gram opp på denne helga..
Så der ser man hva det utgjør.
Forrige helg som jeg bare siste litt, en dag, så utgjorde det ingenting...
Men men, spist er spist ;-)
Jepp. Noe så veldig læring og ;-)Spist er spist, og man lærer av å se effekten av det
Selvfølgelig.Jepp. Noe så veldig læring og ;-)
Men jeg vet med meg selv, etter flere runder slanking, at jeg må tillate meg å Skeie ut innimellom. Ellers går jeg på en stor smell etter en tid. Derfor er jeg ikke så fanatisk nå som før.
Er ikke bare konkurransen e,man kan bli utestengtOk. Jeg har egentlig aldri brydd meg så mye om konkurransene her inne uansett, så det er ingen krise om jeg blir disketOrker sjelden å skravle nok til at jeg havner blant de på toppen
![]()
Det høres da fryktelig kjedelig utHer spiser jeg bare egg, skal gjøre det i morgen også.
Er eggefasteDet høres da fryktelig kjedelig ut
Den har jeg ikke hørt omEr eggefaste![]()
Ikke jeg hellerDen har jeg ikke hørt om
Hvor lenge pågår det da? Egg til alle måltider? Hmmm...Er eggefaste![]()
Nei, det er sant. Men da vet du at du kan unne deg noe på kvelden feks.Ja det kan jeg, men da får den jo ikke minnet meg på å spise?
Ja, jeg har gått på så store sprekker at jeg er der jeg er i dag. 25 kg tyngre enn jeg var når jeg ble gravid med frøkna, og ca 10 kg tyngre enn da jeg var høygravid med henne. Og det er egentlig ganske ille. At jeg har spist på meg så mange kg. For jeg gikk jo ned igjen ca 10 kg under ammingen. Spist på meg igjen 20 kg på 3 år... Det er for ille faktisk...Selvfølgelig.
Man må ha en kontrollert sprekk en gang i blant fordi
1. Ellers så vil det gå virkelig galt etter hvert
2. Man skal tilbake til "livet" en gang, og man må lære å ha kontroll når man spiser "feil" mat