Skravletråd

Vekta viste -0,5 kg i dag i forhold til forrige mandag. Samme som på fredag, så da har utskeielsene mine i helga ikke ødelagt totalt :P Får si meg fornøyd med det, selv om jeg helst skulle gått inn litt rundt midjen også. 0 cm for 3.uka på rad var litt nedtur :( Jaja... Håper det løsner snart.

Tror jeg kun veier meg på mandager framover, synes det fungerer bra:)
Så flott det holder seg stabilt:)

Her skeiet jeg ut i helga. Har feiret bursdagene til ungene, og hadde besøk. Og spist potetgull og snop.

Så da ble det 400 gram opp på denne helga..

Så der ser man hva det utgjør.
Forrige helg som jeg bare siste litt, en dag, så utgjorde det ingenting...

Men men, spist er spist ;-)

Her skeiet jeg ut i helga. Har feiret bursdagene til ungene, og hadde besøk. Og spist potetgull og snop.

Så da ble det 400 gram opp på denne helga..

Så der ser man hva det utgjør.
Forrige helg som jeg bare siste litt, en dag, så utgjorde det ingenting...

Men men, spist er spist ;-)
Spist er spist, og man lærer av å se effekten av det

Jepp. Noe så veldig læring og ;-)

Men jeg vet med meg selv, etter flere runder slanking, at jeg må tillate meg å Skeie ut innimellom. Ellers går jeg på en stor smell etter en tid. Derfor er jeg ikke så fanatisk nå som før.
Selvfølgelig.
Man må ha en kontrollert sprekk en gang i blant fordi
1. Ellers så vil det gå virkelig galt etter hvert
2. Man skal tilbake til "livet" en gang, og man må lære å ha kontroll når man spiser "feil" mat

Selvfølgelig.
Man må ha en kontrollert sprekk en gang i blant fordi
1. Ellers så vil det gå virkelig galt etter hvert
2. Man skal tilbake til "livet" en gang, og man må lære å ha kontroll når man spiser "feil" mat
Ja, jeg har gått på så store sprekker at jeg er der jeg er i dag. 25 kg tyngre enn jeg var når jeg ble gravid med frøkna, og ca 10 kg tyngre enn da jeg var høygravid med henne. Og det er egentlig ganske ille. At jeg har spist på meg så mange kg. For jeg gikk jo ned igjen ca 10 kg under ammingen. Spist på meg igjen 20 kg på 3 år... Det er for ille faktisk...

Back
Topp