Skravletråd

-400 gram nok en gang! Er jo fornøyd med nedgang, men hvis jeg skal ned alle 15kg, så kommer dette til å ta en stund i dette tempoet. :p
Men det er sikkert greit, i og med at jeg fullammer. (Dog enda en grunn til at kiloene burde fly av.)

-400 gram nok en gang! Er jo fornøyd med nedgang, men hvis jeg skal ned alle 15kg, så kommer dette til å ta en stund i dette tempoet. :p
Men det er sikkert greit, i og med at jeg fullammer. (Dog enda en grunn til at kiloene burde fly av.)
400 gram er jo flott:D
Jeg har ikke gått ned en dritt!:eek:

Så lenge du fullammer bør du ikke gå ned mer enn det i uken.
Det må jo ikke gå utover melken, hverken mengde eller kvalitet

Så lenge du fullammer bør du ikke gå ned mer enn det i uken.
Det må jo ikke gå utover melken, hverken mengde eller kvalitet
Nei, du har helt aldeles rett. Og jeg har god tid. Bryllupet er august neste år. Jeg må nok bare jobbe litt med tankene mine. Etter første gikk jeg ned kjemperaskt, 1-2 kg i uka. Amma veldig kort, så gikk på lavkarbo etter ammingen var avslutta. Kg raste jo av. Litt verre denne gangen, når jeg kun har justert kostholdet littegrann.

Epler og vannmelon:D
Banan, nektariner og gulrøtter..
Vannmelon er utrolig godt :)
Det skal jeg kjøpe mer av. Nå har jeg eple, banan,ananas, blåbær og honningmelon i hus. Må spise det først;)

Jeg husket å veie meg i dag:p
Ingen nedgang, men det var som ventet. Jeg startet jo opp først på onsdag formiddag. Går får nedgang neste uke:)

Åh, kjipt! Er så kjedelig når man bare har et par få kilo å gå ned. Går sååååå sakte. :O
Altfor sakte!!:eek:
Må sies at jeg fikk mensen igår da...håper det gjør at jeg veier mer enn jeg skal:P føler meg oppblåst ihvertfall...

Altfor sakte!!:eek:
Må sies at jeg fikk mensen igår da...håper det gjør at jeg veier mer enn jeg skal:P føler meg oppblåst ihvertfall...
Tror ikke det er uvanlig å veie mer da nei! Satser på en positiv overraskelse neste fredag! :D

Plutselig så løsner det:)

Back
Topp