Her blir det også sprekk i helgenEr veldig fornøyd
Men neste uke blir det dårlig siden jeg ska ha en kontrollert sprekk i helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det også sprekk i helgenEr veldig fornøyd
Vet det, hvordan var resultatet ditt i dag etter masse dager på egg?Her blir det også sprekk i helgen
Er ikke sikkert det blir dårlig allikevelEr veldig fornøyd
400 gram er jo flott-400 gram nok en gang! Er jo fornøyd med nedgang, men hvis jeg skal ned alle 15kg, så kommer dette til å ta en stund i dette tempoet.![]()
Men det er sikkert greit, i og med at jeg fullammer. (Dog enda en grunn til at kiloene burde fly av.)
Så lenge du fullammer bør du ikke gå ned mer enn det i uken.-400 gram nok en gang! Er jo fornøyd med nedgang, men hvis jeg skal ned alle 15kg, så kommer dette til å ta en stund i dette tempoet.
Men det er sikkert greit, i og med at jeg fullammer. (Dog enda en grunn til at kiloene burde fly av.)
Åh, kjipt! Er så kjedelig når man bare har et par få kilo å gå ned. Går sååååå sakte. :O400 gram er jo flott
Jeg har ikke gått ned en dritt!![]()
Nei, du har helt aldeles rett. Og jeg har god tid. Bryllupet er august neste år. Jeg må nok bare jobbe litt med tankene mine. Etter første gikk jeg ned kjemperaskt, 1-2 kg i uka. Amma veldig kort, så gikk på lavkarbo etter ammingen var avslutta. Kg raste jo av. Litt verre denne gangen, når jeg kun har justert kostholdet littegrann.Så lenge du fullammer bør du ikke gå ned mer enn det i uken.
Det må jo ikke gå utover melken, hverken mengde eller kvalitet
Vannmelon er utrolig godtEpler og vannmelon
Banan, nektariner og gulrøtter..
Altfor sakte!!Åh, kjipt! Er så kjedelig når man bare har et par få kilo å gå ned. Går sååååå sakte. :O
Så mye snadderVannmelon er utrolig godt
Det skal jeg kjøpe mer av. Nå har jeg eple, banan,ananas, blåbær og honningmelon i hus. Må spise det først![]()
Krysser fingre for neste ukeJeg husket å veie meg i dag
Ingen nedgang, men det var som ventet. Jeg startet jo opp først på onsdag formiddag. Går får nedgang neste uke![]()
Så braJippi, -1,3 kg denne uken, det hadde jeg ikke trodd![]()
Jeg tror jeg også veier mer under mensen. Kjipt!Altfor sakte!!
Må sies at jeg fikk mensen igår da...håper det gjør at jeg veier mer enn jeg skalføler meg oppblåst ihvertfall...
Da håper jeg det blir litt nedgang til neste fredagJeg tror jeg også veier mer under mensen. Kjipt!
Tror ikke det er uvanlig å veie mer da nei! Satser på en positiv overraskelse neste fredag!Altfor sakte!!
Må sies at jeg fikk mensen igår da...håper det gjør at jeg veier mer enn jeg skalføler meg oppblåst ihvertfall...
Plutselig så løsner det-400 gram nok en gang! Er jo fornøyd med nedgang, men hvis jeg skal ned alle 15kg, så kommer dette til å ta en stund i dette tempoet.![]()
Det hadde vært fintTror ikke det er uvanlig å veie mer da nei! Satser på en positiv overraskelse neste fredag!![]()
Satser på det. Uansett glad for at jeg begynte i god tid.Plutselig så løsner det![]()