Skravletråd

53d51915b9a3ceffe17777ca7aebc35e

Jeg tok ikke bilde, men bhg hadde lagt det ut :-P Er ikke proffe greiene, men de små likte det ;-)
Den var RÅ Kul . Damit:)) for jeg stjele ideen til dåpen?

Skjønner ikke hvorfor jeg har så vondt i hodet! :( Har hatt det i flere dager nå, vil liksom ikke slippe taket.. Er ikke migrene-vondt (heldigvis!), men ganske konstant smerte med "lyn" gjennom hodet av og til.. Blæh altså!:-P

Ja drikk vann! :)

Viktig å drikke mye når vi ammer. Det går ut en del veske den veien

Baby var ikke helt i form i går. Kasta opp et par ganger over hele seg og moren og vi luktet der etter, så å skulle fylle opp badestampen hver gang tok for lang tid, derfor prøvde vi å dusje for første gang. Og gjett om hun elsket det, å ha så tett kroppskontakt hele tiden :) Når vi vasket håret var det rett før hun sovnet. Koselig opplevelse for både mor og barn :)
Storebroren på 2 år elsker også å dusje. Han var ikke mange dagene han heller første gang han dusjet :)

Baby var ikke helt i form i går. Kasta opp et par ganger over hele seg og moren og vi luktet der etter, så å skulle fylle opp badestampen hver gang tok for lang tid, derfor prøvde vi å dusje for første gang. Og gjett om hun elsket det, å ha så tett kroppskontakt hele tiden :) Når vi vasket håret var det rett før hun sovnet. Koselig opplevelse for både mor og barn :)
Storebroren på 2 år elsker også å dusje. Han var ikke mange dagene han heller første gang han dusjet :)
Dusje er jo så herlig med de bittesmå! Gjorde det masse med førstemann

Har tenkt på at dusj må være en veldig fin måte å få litt hud til hud kontakt, men syns det er litt skummelt med dusj på ei så lita ei :-P Kanskje vi får prøve det ut om ikke så lenge :-)

Snart kommer gutta krutt hjem fra skolen, da blir det lekser før middag. Fikk tid til hjemmelaget pizza i dag så da blir det en liten forsmak på lørdag :p Lov med kosemat i uka også av og til :D

Føler meg effektiv i dag! Hadde vasket huset før kl. 9.30, nå blir det å sette på en vaskemaskin og så gå en tur i sola med vogn og hund. Sååå nydelig vær i dag!

Her i huset har vi unntakstilstand. Storesøster har fått omgangssyke, så blir ikke gjort mye bortsett fra å vaske med klor og vaske x-antall maskiner med klær/håndklær... Håper på rask bedring, vil ikke styre på i ei uke slik som sist :-/ Nå blir det McDonald's til middag og så håper vi storesøster sover godt :-)

Fikk vaska alle rom og lagt nytt sengetøy vaska den nye haugen meg klær av ny str da poden har vokst helt vekk fra 58 og er nå på 62 til 68... mangler å støvsuge....
Tar det i morgen

Må si du er effektiv!! :)
Send gjerne over litt ekstra energi og overskudd denne veien :)

Her i huset har vi unntakstilstand. Storesøster har fått omgangssyke, så blir ikke gjort mye bortsett fra å vaske med klor og vaske x-antall maskiner med klær/håndklær... Håper på rask bedring, vil ikke styre på i ei uke slik som sist :-/ Nå blir det McDonald's til middag og så håper vi storesøster sover godt :-)

Uff.. Høres ikke noe gøy ut.. Masse god bedring til storesøster❤️

Back
Topp