Skravletråd

Ja, det er den jeg tenkte på :)
Jeg har en ergosele, men tenkte det kunne vært fint å ha et sjal også :D Har du noen kjennskap til den? Tusen takk for linken <3



Så bra, da tror jeg kanskje det lønner seg for meg å kjøpe brukt med tanke på at snuppa blir 3 måneder om to uker..? Jeg får lese meg opp litt om selen på internett også :)
Tusen takk for tips om facebook siden ;) <3
Jeg har ikke en gang brukt egro en gang :))
 
Ja, det er den jeg tenkte på :)
Jeg har en ergosele, men tenkte det kunne vært fint å ha et sjal også :D Har du noen kjennskap til den? Tusen takk for linken <3



Så bra, da tror jeg kanskje det lønner seg for meg å kjøpe brukt med tanke på at snuppa blir 3 måneder om to uker..? Jeg får lese meg opp litt om selen på internett også :)
Tusen takk for tips om facebook siden ;) <3
Det lønner seg nok å kjøpe brukt da ja;) bare hyggelig! Er en gruppe på Facebook og, norsk bæregruppe. Der er det vanvittig mye info om forskjellig bæretøy, fra seler til sjal:)
 
Jeg som ønsket å ta av broddene på hestene denne uka... Men må nok vente et par uker til:)
Ja er sykt glatt! Her holder jeg på å gå på snørra hver gang jeg går utenfor døra. Nå er det nok vinter og kaldt!
 
Gikk en lang tur i stad, var is og vanndammer med is under hele veien... ikke smeltet nok her enda. Jordene er fortsatt dekket av mye snø.. æsj!


Gått meg en tur her å vått men snøen ligger ennå i kantene bare håper den forsvinner innen uka er over
 
Nettopp kommet hjem fra mor og barn yogatime, det var overraskende gøy :) Bestemte meg i siste liten, gjorde meg og baby klar på under en halvtime (inkl. frokost til meg, påkledning, bleieskift og ut i bilen) og kom kun 5 min for seint ;-) Satser på mindre stress neste gang, og litt bedre planlegging :p
 
Nettopp kommet hjem fra mor og barn yogatime, det var overraskende gøy :) Bestemte meg i siste liten, gjorde meg og baby klar på under en halvtime (inkl. frokost til meg, påkledning, bleieskift og ut i bilen) og kom kun 5 min for seint ;-) Satser på mindre stress neste gang, og litt bedre planlegging :p
Da var du rask.

Synes alt tar lang tid nå om dagen, jeg
 
Jeg har aldri vært sånn veldig tidlig ute til ting, men nå med tre unger er jeg visst kronisk sen
 
Syns også alt tar lang tid. Sto opp 8, enda slet jeg med å rekke legetimen 10:30...
 
Første dag tilbake på crossfit-trening i kveld, og første kveld pappa og sønn er alene sammen så lenge! Gah, gruer meg til både treninga og å forlate dem alene :p
 
Har ofte lurt på om jeg har litt overproduksjon da lille blir fort sulten etter hvert måltid. Men samtidig spiser hun så ofte at jeg sjelden får spreng og tette melkeganger har jeg ikke hatt siden hun var nyfødt.

Nå har vi nettopp stått opp og lille har spist sitt første måltid på flere timer, følte ikke at hun tømte skikkelig og skulle bare prøve å se om jeg kunne klemme ut noe melk, og da sto spruten:p Litt overproduksjon med andre ord;-)
 
Bah! Seriøst, jeg blir sprø! Begynte med stell rundt kvart over 7, like etter at storesøster var lagt (skulle egentlig stelle mens storesøster badet men hun slo seg vrang, så lillesøster måtte pent vente), og hun ligger fremdeles å vrir seg i vugga... Har ammet på begge sider, la henne i vugga trøtt, men nei. Forstår bare ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig å finne søvnen :-/ Vugger, stryker, putter i tutt osv. Til å begynne med snur hun seg på magen og styrer på, åler seg rundt i vugga, mister tutten og sutrer - og jeg snur tilbake, gang på gang. Etterhvert ligger hun å vrir seg frem og tilbake og tilslutt finner hun roen bare for å våkne til igjen og vi begynner forfra :p

Nå ser det ut til at hun kanskje har sovnet :) Så i kveld var visst ikke så verst, i går måtte mannen overta for jeg var så irritert, men i kveld er han på spillekveld, så ingen hjelp å få derfra :p
 
Bah! Seriøst, jeg blir sprø! Begynte med stell rundt kvart over 7, like etter at storesøster var lagt (skulle egentlig stelle mens storesøster badet men hun slo seg vrang, så lillesøster måtte pent vente), og hun ligger fremdeles å vrir seg i vugga... Har ammet på begge sider, la henne i vugga trøtt, men nei. Forstår bare ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig å finne søvnen :-/ Vugger, stryker, putter i tutt osv. Til å begynne med snur hun seg på magen og styrer på, åler seg rundt i vugga, mister tutten og sutrer - og jeg snur tilbake, gang på gang. Etterhvert ligger hun å vrir seg frem og tilbake og tilslutt finner hun roen bare for å våkne til igjen og vi begynner forfra :p

Nå ser det ut til at hun kanskje har sovnet :) Så i kveld var visst ikke så verst, i går måtte mannen overta for jeg var så irritert, men i kveld er han på spillekveld, så ingen hjelp å få derfra :p

Sånn har vi det i kveld også. Som regel går det fint å amme og bysse i søvn. Men nå orka jeg ikke mer så puttet hun i vogga og la meg på senga. Får ikke sove... er heldigvis lenge siden vi hadde en vanskelig kveld da. Håper di har sovna nå :)
 
Nå soves det endelig her i hvert fall!
 
Back
Topp