Skravletråd

Her i huset har vi unntakstilstand. Storesøster har fått omgangssyke, så blir ikke gjort mye bortsett fra å vaske med klor og vaske x-antall maskiner med klær/håndklær... Håper på rask bedring, vil ikke styre på i ei uke slik som sist :-/ Nå blir det McDonald's til middag og så håper vi storesøster sover godt :)
God bedring!
 
Får dere mange på besøk på søndagen? :)
Neida, bare mine foreldre og min bror med familie, så totalt seks stykker.

Men guttungen vår skal i bursdag 15-17 og huset ser ikke ut. Så rydde må vi, og timingen blir litt dum.
 
Må si du er effektiv!! :)
Send gjerne over litt ekstra energi og overskudd denne veien :)
Orka ikke å dra på stallen i går:/ men det var like greit poden lå og spiste i to timer i går på begge sider ;) skal sende neste gang:)
 
Sitter i godstolen med sovende baby i Caboo'en :) Har hatt begge ungene aleine i leggetiden (fra 6 og utover), og der har gått overraskende fint :) Putta lillesøster i Caboo'en, hun var trøtt og sutrete og sovna med en gang og jeg fikk tilbrakt litt tid med storesøster før jeg fikk henne tidlig i seng. Kom over en artikkel som sa at vi nordmenn ofte la ungene for seint, og siden storesøster har tulla en del med leggingen i det siste tenkte jeg å prøve og få henne i seng innen 7 (spesielt siden jeg skulle ha begge aleine og ikke ville springe opp og ned hele kvelden). Gikk opp for å ta kveldsstellet noe over halv 7, brukte god tid og hun var i seng og halvsov innen klokka var 7 :-D
 
Mannen steller snuppa for kvelden og skal legge henne. Deiligg. Så kan jeg spise kveldsmat og strikke med en god serie på tv:) holder på med ny lue til megselv:)
 
Sitter i godstolen med sovende baby i Caboo'en :) Har hatt begge ungene aleine i leggetiden (fra 6 og utover), og der har gått overraskende fint :) Putta lillesøster i Caboo'en, hun var trøtt og sutrete og sovna med en gang og jeg fikk tilbrakt litt tid med storesøster før jeg fikk henne tidlig i seng. Kom over en artikkel som sa at vi nordmenn ofte la ungene for seint, og siden storesøster har tulla en del med leggingen i det siste tenkte jeg å prøve og få henne i seng innen 7 (spesielt siden jeg skulle ha begge aleine og ikke ville springe opp og ned hele kvelden). Gikk opp for å ta kveldsstellet noe over halv 7, brukte god tid og hun var i seng og halvsov innen klokka var 7 :-D
Her legger guttene på 7 og 9 år seg 19-19.30 og slukker lyset senest kl.20. Ikke stor forskjell på helg eller ferie. Har i alle år fått beskjed om at vi er så strenge, men ungene trenger det og fungerer sååå dårlig hvis de legger seg senere. Ser mange i klassene deres legger seg både 1 og 2 timer senere og tror nok de får for lite søvn.
 
Helg! Startet helga litt tidlig med å tyvstarte på appelsinsjokoladen jeg kjøpte her om dagen... nam! Skal avgårde alle sammen i ettermiddag for å handle mat (og godis) til påsken. Greit å ha det unnagjort!
 
Er caboo selene gode?
Hvor får man kjøpt dem?
De er fantastiske! Men de er ikke like gode når baby er 5-6 mnd. Da blir de litt for tunge og sjalet kan sige litt, men det funker. Så om du vil gå for en caboo ville jeg prøvd å kjøpe brukt (4-500kr) mot ny (1300?kr). Er en kjøp og salg side på fb for bæretøy, ligger ofte cabooer ute til salg der:)
Når de blir større (5-6mnd+) anbefaler jeg ringslynge og/eller meitai:)
 
http://bereglede.no/index.php?main_...5de7ae7ef8349a21d6e058c&keyword=caboo&x=0&y=0

Denne?

Uansett venninen min driver denne siden (fikk hvite det på lørdagen som var ;P bare å kontakte dem på siden de hvet omtrent alt som skal til og de kan finne sele som passer deg og ditt barn;)
Ja, det er den jeg tenkte på :)
Jeg har en ergosele, men tenkte det kunne vært fint å ha et sjal også :D Har du noen kjennskap til den? Tusen takk for linken <3

De er fantastiske! Men de er ikke like gode når baby er 5-6 mnd. Da blir de litt for tunge og sjalet kan sige litt, men det funker. Så om du vil gå for en caboo ville jeg prøvd å kjøpe brukt (4-500kr) mot ny (1300?kr). Er en kjøp og salg side på fb for bæretøy, ligger ofte cabooer ute til salg der:)
Når de blir større (5-6mnd+) anbefaler jeg ringslynge og/eller meitai:)

Så bra, da tror jeg kanskje det lønner seg for meg å kjøpe brukt med tanke på at snuppa blir 3 måneder om to uker..? Jeg får lese meg opp litt om selen på internett også :)
Tusen takk for tips om facebook siden ;) <3
 
Back
Topp