Den var RÅ Kul . Damit![]()
Jeg tok ikke bilde, men bhg hadde lagt det utEr ikke proffe greiene, men de små likte det ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var RÅ Kul . Damit![]()
Jeg tok ikke bilde, men bhg hadde lagt det utEr ikke proffe greiene, men de små likte det ;-)
Stjel i vei, bare hyggelig det ;-)Den var RÅ Kul . Damit) for jeg stjele ideen til dåpen?
TakkStjel i vei, bare hyggelig det ;-)
Dusje er jo så herlig med de bittesmå! Gjorde det masse med førstemannBaby var ikke helt i form i går. Kasta opp et par ganger over hele seg og moren og vi luktet der etter, så å skulle fylle opp badestampen hver gang tok for lang tid, derfor prøvde vi å dusje for første gang. Og gjett om hun elsket det, å ha så tett kroppskontakt hele tidenNår vi vasket håret var det rett før hun sovnet. Koselig opplevelse for både mor og barn
Storebroren på 2 år elsker også å dusje. Han var ikke mange dagene han heller første gang han dusjet![]()
Høres ut som meg fikk beskjed om ådrikke mye mer vann enn hva jeg gjorde. Funka![]()
Ja drikk vann!![]()
Drikker 2-3 liter vann for dagen, i tillegg til andre væskerViktig å drikke mye når vi ammer. Det går ut en del veske den veien
Fikk vaska alle rom og lagt nytt sengetøy vaska den nye haugen meg klær av ny str da poden har vokst helt vekk fra 58 og er nå på 62 til 68... mangler å støvsuge....
Tar det i morgen
Her i huset har vi unntakstilstand. Storesøster har fått omgangssyke, så blir ikke gjort mye bortsett fra å vaske med klor og vaske x-antall maskiner med klær/håndklær... Håper på rask bedring, vil ikke styre på i ei uke slik som sist :-/ Nå blir det McDonald's til middag og så håper vi storesøster sover godt![]()
Hvordan var barselgruppen din?Skal på første barseltreff i dag. Litt spent på hvordan det blir denne gangenHadde en veldig kjekk barselgruppe med førstemann
![]()