Skravletråd

En tråd i 'Januar 2016' startet av BeibiBeibi, 22 Apr 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. BeibiBeibi Trives i forumet

Alle terminforum med en gjeng hormonelle skravlehøns trenger da en skravletråd ;) Så her er det bare å skravle i veg om alt og ingenting.

• Liker Liker x 5
  2. kattungen Glad i forumet

Jeg er så allergiiiiisk. Sukk. Snufser og nyser og griner. Forbanna bjørk.

3+5 i dag :)

3. BeibiBeibi Trives i forumet

Åh neiii... Det begynner å bli den tiden på året nå ja?! Huff. Jeg bor heldigvis oppe i nord, så jeg trenger ikke bekymre meg for pollen riktig enda... Er det ikke noe allergimedisin vi kan ta nå???

4. Happy_90 Elsker forumet Desemberglede 2015

Uke 4+0 i dag og testen er super positiv, så da har det gått bra til nå ivertfall:-D

• Optimistisk Optimistisk x 1
  5. Lillesooolstråle Forelsket i forumet

Hihi du har også testet deg flere ganger ? :)

6. JanuaryJones Blir kjent med forumet

4+2 i dag. Positiv test hos legen på tirsdag, men fikk beskjed om å ikke komme tilbake før i uke 8. Tenkte jeg skulle ta en ny test med ukeindikator til tirsdag.. For å sjekke om ukene stemmer med mine beregninger. Ingen symptomer, annet enn litt mensverk innimellom og ekstremt lavt energinivå. Hva med dere?

7. BeibiBeibi Trives i forumet

Ojoj... Godt å se at vi er flere testetøser her inne som tester litt til, selv etter at vi har fått det hele bekreftet. Brukte testen med ukesindikator i dag og den viste "Gravid 2-3 uker" :) Så da er jeg kanskje lenger på vei enn jeg først trodde. Hurra!

8. Verpesyk90 Forumet er livet Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Jeg ville teste igjen i dag, men hadde ikke med meg testen :p så tar en test i morgen tidlig for å se om den er blitt mye sterkere :D

• Liker Liker x 1
  9. Verpesyk90 Forumet er livet Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

ImageUploadedByBV Forum1429876127.864489.jpg
    Jeg er såååå stolt over min fine sterke strek som kom i dag! Kjempe skummelt å teste igjen. Livredd for at den var blank! Nå må den bare klamre seg fast! :D <3

• Liker Liker x 2
  10. kattungen Glad i forumet

Jeg har fått beskjed om at jeg kan bruke Aerius, sjekk Tryggmammamedisin eller Relis.no :)

11. BeibiBeibi Trives i forumet

Aerius ja. Det kan hende. Sist jeg var gravid så var den trukket fra markedet, så jeg fikk ingenting da. Det var en lang og tungpusta sommer. Får høre med legen når jeg skal dit på 1.kontroll om 2 uker.

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Skravle må man ha, ja

3+5 her, og håper å få bli her helt til januar.

13. mamma-til-C Betatt av forumet

4+4 her :) Testet 3 ganger, og like godt resultat hver gang :)

14. BeibiBeibi Trives i forumet

Grattis mamma-til-C.
    Stilig profilbilde du har forresten ;) Hehe.

15. JennyAngelica Betatt av forumet

Slenger meg på å skravler litt jeg å :) gubben er på jobb fram til kl 23 så føler meg skikkelig ensom :( er testetøs jeg også forresten :D takk gode gud for ebay og billigetester.no ;) hehe

16. BeibiBeibi Trives i forumet

Jeg har tatt med meg MASSE jobb hjem i helga. Burde egentlig jobbe, så jeg kjeder meg også :p Det ligger bare foran meg så det skal se ut som om jeg gjør noe... Hehe...

17. JennyAngelica Betatt av forumet

Hehe er lov å være litt distré når man er nygravid da ;) jeg hadde IKKE klart å konsentrere meg om jobb nå ihvertfall :p har jo ikke klart å tenke på annet siden positiv test igår :eek:

18. BeibiBeibi Trives i forumet

Hehe... LITT distre? Jeg er lettere amøbe nå jeg... Men nå har jeg ikke tenkt på annet enn graviditet de siste mnd, så har begynt å venne meg til å jobbe i "babytåka" :p

19. JennyAngelica Betatt av forumet

Vært sånn i 2 år (!) nå jeg :p er ikke lett å være prøver heller assa :eek:

20. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Dere to kommer jeg til å ha stooore problemer med å skille fra hverandre....

Del denne siden