Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også redd for å bli kvalm.. I hvert fall når det er folk rundt meg eller jeg sitter i et møte eller lign..4+3 i dagOg streken blir sterkere og sterkere.
Er på ferie, og kommer ikke hjem før om en mnd. Er så redd for å bli kvalm, håper jeg slepper unna detIkke så gøy å spy og bli kvalm av alle de luktene som er rundt i byene :S Men puppene er så ømme at det gjør vondt!!
![]()

Jeg er også redd for å bli kvalm.. I hvert fall når det er folk rundt meg eller jeg sitter i et møte eller lign..![]()
Nei uff, ikke gøy.Sist spydde jeg som en gris.. Men vare på morningen. Så var det en dag jeg var på senteret i 11 tiden, og der kom akutt kvalmen og jeg rakk ikke og springe på do og spydde der. det var kjempe flaut og ubehagelig:-( men får håpe det går bedre denne gang [emoji14]. Er bare så kjedlig ute rundt folk ja:-/
Ja er noe som murrer her også, men tror det kan Være hormoner som Gjør at jeg får vondt i isjasen. Har pleid å ha vondt når jeg har El og TR. Så er vel ikke annet å forvente at jeg skal ha vondt nå å.Jeg har aldri vært mye plaget med oppkast som gravid
Jeg er kvalm nå da, men bare sånn uvel, ikke kaste-opp-kvalm.
Heldigvis
Spent på bekkenet. Det er noe som murrer.
Det et det.Hei hå flotte damer! Jeg flytter inn her jeg. Er det mange koselige gravide damer her?![]()