Skravletråd

Har tatt mange tester selv, den jeg tok hos legen var så svak- så bør stresset og tok ny morgenen etter hjemme, den var veldig sterk har faktisk bestlt fler tester nå
 
Testet positivt i går og i dag. Fatter det enda ikke helt.. Terminkalkulator beregner meg til 6 januar, mamma sin bursdag :) Typen er på havet og tok det mistenkelig bra:happy: håper og tror at dette går bra!
 
Gjennomført fotballturnering.

Og en dusj for å varme mor. Jeg er ikke skapt for å være fotballmamma, jeg synes nemlig utendørs turneringer ble finne sted om sommeren. Det er ikke sommer i april. Det ligner ikke engang når det snør!!
 
Bah, kjenner energien ikke er helt på topp om dagen. Ettersom jeg har en litt tung jobb, som jeg må Være fokusert hele tiden, håper jeg energien ikke daler alt for mye i tiden fremover.
I forrige svangerskap var jeg sykemeldt med bekkenløsning fra uke 18, håper jeg holder ut litt lenger nå. Er kokk, så dagen består av å stå og gå i minst 8 timer.
 
Nå har jeg nettopp kommet fra sykehuset der vi har besøkt en 11 dager gammel jente på 1,8kg. Trodde eggstokkene skulle riste mer enn de gjorde, men det var nok fordi hun var så veldig liten... Håper det blir min (og alle deres) tur snart
 
4+3 i dag :D Og streken blir sterkere og sterkere.

Er på ferie, og kommer ikke hjem før om en mnd. Er så redd for å bli kvalm, håper jeg slepper unna det :p Ikke så gøy å spy og bli kvalm av alle de luktene som er rundt i byene :S Men puppene er så ømme at det gjør vondt!! :p
 
Ganske så positiv el test :p el test den grønne og den blå er OneStep hcg test fra ebay. 4+4 i dag. ImageUploadedByBV Forum1430117157.492300.jpg
Hvordan er formen deres i dag? Her kommer kvalmen snikende :p
 
4+3 i dag :D Og streken blir sterkere og sterkere.

Er på ferie, og kommer ikke hjem før om en mnd. Er så redd for å bli kvalm, håper jeg slepper unna det :p Ikke så gøy å spy og bli kvalm av alle de luktene som er rundt i byene :S Men puppene er så ømme at det gjør vondt!! :p
Jeg er også redd for å bli kvalm.. I hvert fall når det er folk rundt meg eller jeg sitter i et møte eller lign.. :smiley-ashamed008
 
Jeg er også redd for å bli kvalm.. I hvert fall når det er folk rundt meg eller jeg sitter i et møte eller lign.. :smiley-ashamed008

Sist spydde jeg som en gris.. Men vare på morningen. Så var det en dag jeg var på senteret i 11 tiden, og der kom akutt kvalmen og jeg rakk ikke og springe på do og spydde der. det var kjempe flaut og ubehagelig:-( men får håpe det går bedre denne gang :p. Er bare så kjedlig ute rundt folk ja:-/
 
Sist spydde jeg som en gris.. Men vare på morningen. Så var det en dag jeg var på senteret i 11 tiden, og der kom akutt kvalmen og jeg rakk ikke og springe på do og spydde der. det var kjempe flaut og ubehagelig:-( men får håpe det går bedre denne gang [emoji14]. Er bare så kjedlig ute rundt folk ja:-/
Nei uff, ikke gøy.


Jeg håper kvalmen holder seg borte denne gangen. Forrige gang var jeg bare litt kvalm om morgen, med første var det vel det samme. Men så fikk jeg igjen det med tidlig bekkenløsning.
 
Jeg har aldri vært mye plaget med oppkast som gravid

Jeg er kvalm nå da, men bare sånn uvel, ikke kaste-opp-kvalm.

Heldigvis

Spent på bekkenet. Det er noe som murrer.
 
Jeg fikk en kvalmebølje igår når vi satt på restaurant :( måtte bare løpe ut og få frisk luft.
Håper jeg slipper unna å kaste opp så mye siden jeg har skikkelig fobi for å kaste opp :/
 
Jeg har aldri vært mye plaget med oppkast som gravid

Jeg er kvalm nå da, men bare sånn uvel, ikke kaste-opp-kvalm.

Heldigvis

Spent på bekkenet. Det er noe som murrer.
Ja er noe som murrer her også, men tror det kan Være hormoner som Gjør at jeg får vondt i isjasen. Har pleid å ha vondt når jeg har El og TR. Så er vel ikke annet å forvente at jeg skal ha vondt nå å.
 
Hvilke milepæler har vi nå? Er neste milepæl 12 uker, eller er det noen før det? Jeg er jo bare 4+1 i dag, og min personlige milepæl er å nå uke 5+0 (for da er ikke TR bare sein liksom) :)
 
Min sa-milepæl er 5+2
Jeg skal ringe gyn i morgen og avtale ul, siden jeg altså har gått hos gyn og fått hormonbehandling.

Sånn ellers er det vel 12+0 og å bestille/gå på første kontroll som er de vanlige milepælene nå?
 
Min milepære er 5+5, da hadde jeg sa. Er litt kvalm i dag, var ikke det sist da jeg det endte i sa. Håper det er bra tegn ^^
 
Back
Topp