Skravletråd

Så bra:) vi blir vel flere etterhvert og:)
Absolutt, 2/3 som skal inn her og vel så det har ikke testet enda, 1/3 har vel ikke hatt el enda.

Så vi blir flere dag for dag.
 
I dag ringte jeg legen min for å bestille første time. Sa at jeg fikk positiv test onsdag forrige uke. Da kunne jeg få time allerede denne uken, men helst neste uke hvis jeg syns det gikk greit. Jeg var jo forberedt på å vente til jeg ihvertfall var 7 uker på vei. Men neste tirsdag ble det da :) også fikk jeg beskjed om å ta med urinprøve. GLEDER MEG! :D
 
I dag ringte jeg legen min for å bestille første time. Sa at jeg fikk positiv test onsdag forrige uke. Da kunne jeg få time allerede denne uken, men helst neste uke hvis jeg syns det gikk greit. Jeg var jo forberedt på å vente til jeg ihvertfall var 7 uker på vei. Men neste tirsdag ble det da :) også fikk jeg beskjed om å ta med urinprøve. GLEDER MEG! :D
Oj, så kjapt:) trodde det var sånn 6-7 uker som var vanlig. Men er jo supert å "komme igang" så tidlig :D
 
Det vanlige et 8-12 uker på vei.

Jeg har derfor ikke noe hastverk med å ringe legen, er jo bare 4 uker.

Men jeg ringer gyn i morgen da, siden han har sagt jeg skal ha tidlig ul.
 
Tenkte jeg skulle ringe legen i uke 7-8.. (Vet de har litt ventetid) åså skal jeg bestille tidlig ul i uke 10-11 :D
 
Det hadde ikke jeg gjort, og der pleier ikke være anbefalt.

Spørs jo litt på barnets alder også da. Jeg kjenner jo på at nå er mine så store at det hadde vært kjekt å la dem se. Men tror ikke vi tar dem med, nei.
 
Planer for dagen i dag, da?
 
Hehe, vet egentlig ikke. Kanskje 16-17-18+ :)
Aha :) mine er nok litt mindre enn det..(rundt 10) Men de er skilsmissebarn, og vi tenkte å inkludere de så mye vi kunne i graviditeten, sånn at de ikke skal føle at vi ikke er glad i de mer. For det har elste sagt en del ganger; håper ikke du og kjæresten får baby, for da er dere ikke glad i oss mer og vi må sikkert bare bo hos pappa, buhu osv. Og det ønsker vi ikke at de skal føle ;) de liker å bli inkludert, å føle at de er en del av nyfamilien. At det ikke blir oss (kjæresteparet og babyen) og dem, men at det er alle oss :)
 
Back
Topp