Skravletråd

Jeg drikker ikke cola uansett, men den har jeg ikke sett, nei
 
Er det flere som synes det er litt skummelt å sex etter dere fant ut om graviditeten? Jeg har bare turt en og en halv omgang :p i dag begynte det å stikke i livmoren :O
 
Ikke skummelt, men det har av ulike årsaker ikke blitt.

Som f.eks at jeg sover før mannen legger seg. Og vi våkner med minst en unge i senga...
 
Ikke skummelt, men det har av ulike årsaker ikke blitt.

Som f.eks at jeg sover før mannen legger seg. Og vi våkner med minst en unge i senga...
Ja, sånn er det vel når det kommer småkøtt til etterhvert. Her har vi sovet lenge og lagt lenge i sengen og snakket. Han begynner ikke på jobb før kl 16 og jeg har ikke avtale før tre. Vi får vel egentlig bare nyte det så lenge det varer :p
 
Her jobber jo begge på dagtid, og vi har to unger fra før.

Verden er ikke helt som da det var bare oss to.
 
Åååå den skulle vi hatt i Norge! Jeg er veldig glad i cola. Har drukket litt etter jeg fant ut at jeg ble gravid, men nå er det full stopp. Nå lukkes nevralrøret og hjertet starter å pumpe <3 tenk alt det fantastiske som skjer inni kroppene våres! :D
Jeg har også slutta helt :D hadde derfor vært veldig fint å fått et koffeinfritt alternativ :D
 
Dagene går så sakte

Jeg skal jo egentlig nyte hver en dag av dette svangerskapet, det er trolig mitt siste.

Men jeg er på et via utålmodig. Jeg vil ha mage. Jeg vil fortelle. Jeg vil kjenne spark. Jeg vil rett og slett ha kommet litt lenger...
 
Dagene går så sakte

Jeg skal jo egentlig nyte hver en dag av dette svangerskapet, det er trolig mitt siste.

Men jeg er på et via utålmodig. Jeg vil ha mage. Jeg vil fortelle. Jeg vil kjenne spark. Jeg vil rett og slett ha kommet litt lenger...
Kan signere på denne ja...! ;-)
 
Bah, er så trøtt at jeg holder på å sovne på jobb. Og enda 2.5 time igjen til jeg er ferdig.

Usj, kveldsjobb må være tungt.

Jeg er glad jeg er hjemme, og bare skal legge ungene, rydde litt, hvile litt, evt se tv, og legge meg

Det er hardt å komme seg opp på morgenen da.

Jeg legger meg tidlig, men jeg er trøtt når jeg står opp. Trøtt og småkvalm går det treigt på morgenen, og jeg kommer senere på jobb enn ideelt (fleksitid, så det er ingen som klager, men jeg må gå til en bestemt tid for å rekke sfo, så da går jeg i minus, og det er ikke noe kjekt, da må jeg jobbe på kvelder for å ta det igjen for å ikke ende på minussiden, og i det hele tatt...
 
Ja det er tungt. Og stå og gå hele tiden, 14-22.
Men jeg kommer hjem til forhåpentligvis ryddet hus og lilleplutt som sover.

Det er jo ikke lettere å stå opp tidlig. Jeg blir mer uggen og kvalm om jeg står opp tidlig. Men greit å ha fleksitid da.
 
Greit med fleksitid, men når jeg må jobbe 7,5, timer pluss lunsj, altså være der i 8 timer, og mp gp senest 1540 for åp rekke å hente ungene, så må jeg altså egentlig være der innen 7.40, som med trafikken tileriat jeg ikke bør kjøre herfra mye etter 7, og det går bare ikke i praksis så godt, i dag var jeg på jobb klokka åtte.

Men heller sitte på kontor enn står og gå 14-22 altså. Jeg kjenner jo at bekkenet mitt kommer til å krangle store deler av dette svangerskapet, så det er godt å ha den jobben jeg har.

Men innmari slitsomt å skulle konsentere seg. En PRAKTISK jobb hadde vært bedre for meg nå. Stå i butikk eller noe sånn, Er der kunder, betjen dem. Er der ikke, vent på neste.

I stedet for å selv skulle motivere meg til å avstemme, føre bilag, besvare eposter og alt slikt som KAN vente til i morgen...
 
Jeg klarer ikke helt å forholde meg til at jeg er gravid. Det gikk jo galt sist, hvorfor skal det gå bra nå? :(
 
Hvor langt kom du sist?

Jeg mistet også sist, sa 5+2, men jeg har fått to barn før det, og har bestemt meg for å tro at dette skal gå bra. Det var en tilfeldighet at noe ikke var som det skulle så jeg mistet sist
 
Jeg klarer ikke helt å forholde meg til at jeg er gravid. Det gikk jo galt sist, hvorfor skal det gå bra nå? :(
Denne gangen skal det går bra! :) legen sa til meg at en kunne være heldig å få 3 svangerskap etterhverandre, men man kunne også være så uheldig å få 3 sa etterhverandre, uten at noe var galt. Men håper det går bra denne gangen, er veldig tungt å miste:( sender en klem
 
Jubler over å komt til 5+0 i dag! Min første milepære er 5+5. (Etter sa uke 5+5 og kjemisk uke 4 ) Det føles annerledes denne gang, og håper det er et godt tegn. Er småkvlm, det var jeg ikke sist. Måtte desse dagene går fort :D
 
Back
Topp