Skravletråd

Æsj :( ble sendt hjem fra praksisplassen siden jeg kastet opp. Forklarte for sjefen hvorfor jeg kastet opp og fikk da beskjed om at jeg kunne ikke ha plass der hvis jeg er gravid og dårlig :( skjønner jo hvorfor men synes allikevel det var dårlig av henne å bli sur på meg :( spyr jo ikke med vilje :( måtte få ut litt damp her...
Det er vel ikke lov vel?? :(

Heisann alle sammen. Henger meg på her. Her er 5+1 idag i følge termin kalkulatoren :) vanskelig å holde på en så stor hemmelighet. Så hadde vært koselig å kunne prate med noen her :)
Hurra for deg også :D Velkommen hit til oss.

For noen skravlehønser dere er. Her er jeg avlogget i 24 timer og har plutselig gått glipp av masse skravling ;)

Ligger på sofaen i treningshallen og venter på at dagens trening skal starte. Hadde det ikke vært for at jeg er treneren, så hadde jeg dratt hjem for å sooove.

Hmm, jeg skal liksom rydde huset. Jeg tenger en liten pause.

Jeg blir så bekymret når så mange av dere er kvalme og at det tyder på høye hcg-nivåer, noe som minsker sjangsen for SA... Jeg har ikke flt det fnugg(!) av kvalme enda, 4+4 idag:nailbiting::nailbiting:

Jeg blir så bekymret når så mange av dere er kvalme og at det tyder på høye hcg-nivåer, noe som minsker sjangsen for SA... Jeg har ikke flt det fnugg(!) av kvalme enda, 4+4 idag:nailbiting::nailbiting:
Det er jo like normalt å IKKE være kvalm så tidlig :) jeg har 2 venninner som aldri var kvalme når de var gravide :)

Det er ikke alle som er kvalme, og ingen direkte sammenheng mellom det og hcg nivå, så bare vær glad tik

Har ingenting å si. Jeg var kjempedårlig sist og mistet.....

Leter etter litt "alvorlige" symptomer som forteller meg seriøst at "ja, du ER gravid!", for til nå virker det ikke som kroppen reagerer :P Har litt ømme pupper og mensmurringer om kvelden, men ellers er det knirkefritt enda.. Nesten slik at jeg VIL være dårlig, and that makes NO sense:angelic:

For 3uker siden så kikket 2 venninner på meg å sa du er Gravid! Å jeg nektet for det, for vi hadde ikke planlagt dette i hele tatt☺️ gleder meg til å fortelle henne at hun hadde rett noen andre som har venninner som ser det på deg? Jeg forandrer meg vist så det visses

Jeg er ikke kvalm, har kun mensen murringer å ekstrem trøtt, å har influensa følelsen i kroppen ☺️ utenom det så føler jeg ikke i helletatt at jeg er gravid ☺️

Back
Topp