Skravletråd

Jeg blir så bekymret når så mange av dere er kvalme og at det tyder på høye hcg-nivåer, noe som minsker sjangsen for SA... Jeg har ikke flt det fnugg(!) av kvalme enda, 4+4 idag:nailbiting::nailbiting:
Jeg har absolutt ingen kvalme. *bank i bordet*. Og jeg er 4+0. Det går nok bra :D

Skal vi ikke drikke kaffe med de to andre så likte jeg ikke kaffe
Du bør begrense mengden koffein, jmf det noen skrev lenger oppe her, eller sjekk linken til matportalen om kosthold for gravide. Litt er ok, men ikke mye.

God fredagsmorgen.

Tidlig morgen på en fridag. Jeg har vært våken en times tid. Irriterende, når vi har fri og kan sove.

Nå er storebror i huset våken. Så jeg tilbød meg å stå opp så kan far og datter sove litt til.

God fredagsmorgen.

Tidlig morgen på en fridag. Jeg har vært våken en times tid. Irriterende, når vi har fri og kan sove.

Nå er storebror i huset våken. Så jeg tilbød meg å stå opp så kan far og datter sove litt til.
God morgen til deg og:D det var jo veldig hyggelig av deg og stå opp så de får sove litt da:D

Nå er lillesøster også våken. Så det er liv o huset. Og fullt på badet

Du bør begrense mengden koffein, jmf det noen skrev lenger oppe her, eller sjekk linken til matportalen om kosthold for gravide. Litt er ok, men ikke mye.

Det skal gå bra, drikker ikke så mye kaffe, kanskje Max 5 kopper om dagen, men nå så har jeg begynt å få litt halsbrann av den ☺️

Å rydde huset er kjedelig.når man er vekselsvis svimmel og kvalm er det slitsomt også

Å rydde huset er kjedelig.når man er vekselsvis svimmel og kvalm er det slitsomt også
Har vasket og ryddet jeg også i dag. Et mareritt å bruke jif spray, blir jo dårlig med en gang jeg kjenner lukten :-o

Driver på å pusse opp leiligheten som min kjære kjøpe rett før han dro på havet for tre uker siden. Oppblåst, kvalme som meldte seg idag og trøtt som en zombie, men det går! Og det blir jo så fint når jeg er ferdig ;)image.jpg

Nydelig farge! Ligner litt på yoga eller atmosfære :D

Har vasket og ryddet jeg også i dag. Et mareritt å bruke jif spray, blir jo dårlig med en gang jeg kjenner lukten :-o

Jeg har ikke brukt noe spray, bare rydda, moppa uten spray og sånn. Mannen vasket toalettene.

Hvordan er det med malingslukt når man er gravid da...?

Så lenge det er "rett type maling" så går det bra, jotun sense og denslags, men jeg ville ikke malt med hva som helst ellers, nei

Sliten. Kjekt med besøk, og godt å få tatt huset (som vi altså gjorde før de kom, det trengtes jo)

Men nå er jeg sliten. Også er jeg trøtt det mest av dagen. fungerer greit nå altså, men har hatt meg en dubb på klærene jeg skulle brette, en på badegulvet etter dusj, og en i sofaen. Bare sånn fem minutter her og der gjennom dagen, men jeg trengte det. Hvordan skal dette fungere på jobb???

Hormonell, gråter gråter og gråter :p gråter fordi jeg er trøtt, gråter fordi jeg er sulten, tja, gråter for det meste egentlig :p har en mistanke om at det kanskje er fordi jeg vet at mannen drar på havet på søndag, og det er jeg ikke helt klar for :p

Back
Topp