Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er slitsomt å gå med sånne tanker. Skjønner at det er ekstra vanskelig når man har mistet Før.Jeg klarer ikke helt å forholde meg til at jeg er gravid. Det gikk jo galt sist, hvorfor skal det gå bra nå?![]()
Nei er da helt suset i hode om dagen jeg. Klarer ikke fokusere på ting. Så jeg er glad jeg ikke har en jobb som deg, med papirer og ting som krever litt konsentrasjon.Endelig snart helg igjen.
Å gå på jobb som nygravid er vanskelig, hodet er jo ikke med.
Drikker vanligvis MYE kaffe men de siste dagene så har jeg ikke klart å drikke mer enn 1-2 kopper.Drikke dere kaffe? Jeg drikker ca 5 til 7 kopper om dagen. Synes det er veldig vanskelig å trappe ned...
Jeg prøver å trappe ned. Drikker ikke kaffe på jobb mer.Drikke dere kaffe? Jeg drikker ca 5 til 7 kopper om dagen. Synes det er veldig vanskelig å trappe ned...
Den kjenner jeg igjen. Helt lostEndelig snart helg igjen.
Å gå på jobb som nygravid er vanskelig, hodet er jo ikke med.
Jeg prøver å trappe ned. Drikker ikke kaffe på jobb mer.
Men morgenkaffen skal det vel mye til for at jeg klarer å slutte med. Men har klart å trappe ned litt.
For å trappe ned, har jeg tatt meg en halv kopp i stedet for en full hver gang. Vips, så er mengden halvert
Æsjble sendt hjem fra praksisplassen siden jeg kastet opp. Forklarte for sjefen hvorfor jeg kastet opp og fikk da beskjed om at jeg kunne ikke ha plass der hvis jeg er gravid og dårlig
skjønner jo hvorfor men synes allikevel det var dårlig av henne å bli sur på meg
spyr jo ikke med vilje
måtte få ut litt damp her...
Jeg har hatt praksisplass i barnehage. Begynte denne uken så skjønner jo at de blir oppgitte når jeg er sånn første uka på jobb. Ble egentlig bare veldig lei meg og bekymra for hva nav kommer til å si nåHva??
Hva jobber du med?
Det er ikke mulig!jeg ville blitt så sint.
Var det jeg tenkte også? Men fikk rett og slett beskjed om at jeg mistet plassen min der.Sykemelding for en periode dersom du ikke kan jobbe pga oppkast?
Det har bare skjedd idag. Og det var når vi skulle kle på barna og gå ut. Mye stress og mye opp og ned fra gulvet. Så lurer på om det var det i kombinasjon med tidlig morgen. Men virket som hun ikke var villig til tilrettelegging engang.Miste praksisplassen fordi du kaster opp? Er det hele dagen eller på morgenen sånn ar det hjelper med senvakt f.eks?
Sitter og venter på at nav skal ringe meg opp nå. Føler meg skikkelig mislykket og er lei megSnakk med dem som ga deg praksisplass.