Skravletråd

Aha :) mine er nok litt mindre enn det..(rundt 10) Men de er skilsmissebarn, og vi tenkte å inkludere de så mye vi kunne i graviditeten, sånn at de ikke skal føle at vi ikke er glad i de mer. For det har elste sagt en del ganger; håper ikke du og kjæresten får baby, for da er dere ikke glad i oss mer og vi må sikkert bare bo hos pappa, buhu osv. Og det ønsker vi ikke at de skal føle ;) de liker å bli inkludert, å føle at de er en del av nyfamilien. At det ikke blir oss (kjæresteparet og babyen) og dem, men at det er alle oss :)
Det hadde jo vært en veldig fin måte å inkludere dem på. Kanskje de kunne blitt med, og så få komme inn på rommet viss alt ser bra ut? Eller noe sånt :)
 
Evt ta dem med på en 3d ultralyd senere?
 
Jeg har et spørsmål. Jeg er 4+5 i dag og på appen viser det da at jeg et i uke 5? Er det riktig å si at jeg er i uke 5? Det står uke 5 (4+0 - 4+6)
 
Att det går ann å Være så trøtt. Sov til kl 11 i dag, men føler meg tygd og spyttet ut. Og jeg som skal hjelpe ei venninne med å vaske ut av hus etter flytting. .
 
Det er vel siden det er din femte uke? Altså, når du er 4+0, så har du fullført 4 uker, og begynner på uke 5 med 4+1 :) sånn som jeg har skjønt det hvertfall:)
Ja det skjønte jeg, men om jeg blir spurt hvor langt jeg er på vei, sier jeg 5 uker da? Selvom jeg er 4+5?
 
Jeg ville vel sagt ca fem uker da, enkelt og greit

Jeg sa fire uker sa bestilte ul i dag, jeg er 4+1
 
Blææ i dag smaker bare alt ekkelt og forferdelig :( vanskelig å få noe ned... Jeg er kjempe sensitiv på alle smakene. Bananen smaker bare sukker. Og forskjellig i hvert bitt omtrent. Og jeg ELSKER avokado, men i dag smaker det driiit.. Sorry litt frustrert :p har bare spist dritt i helgen og har dårlig samvittighet :p
 
Huff, kjedelig når det blir slik.

Jeg synes maten smaker greit, men når jeg er mett, da er jeg mett. Ikke en bit til, selv om jeg har bare en igjen...
 
Fysj og fy så kvalm jeg er her nå. Sitter bare helt i ro i sofaen og håper på at det skal gi seg snart. Mannen steker fiskepinner til meg i et håp om at det skal bli bedre av litt mat :p (Fikk akutt lyst på fiskepinner......)
 
Jeg har lagt meg jeg...

Jeg er trøtt og sliten.
 
Fysj og fy så kvalm jeg er her nå. Sitter bare helt i ro i sofaen og håper på at det skal gi seg snart. Mannen steker fiskepinner til meg i et håp om at det skal bli bedre av litt mat :p (Fikk akutt lyst på fiskepinner......)

Måtte le litt for meg selv her, jeg hadde akutt lyst på fiskepinner til middag i dag ;-) Laget heller det enn gryterett, og jeg er ikke spesielt glad i det ;-)
 
Måtte le litt for meg selv her, jeg hadde akutt lyst på fiskepinner til middag i dag ;-) Laget heller det enn gryterett, og jeg er ikke spesielt glad i det ;-)
Haha... Så hærlig! Godt vi er samkjørte. Det var DIGG med fiskepinner, men hjalp ikke så mye på kvalmen. Tror jeg gjør som Sara, går å legger meg *gjeeesp*
 
Haha... Så hærlig! Godt vi er samkjørte. Det var DIGG med fiskepinner, men hjalp ikke så mye på kvalmen. Tror jeg gjør som Sara, går å legger meg *gjeeesp*

Uff, den kvalmen er ikke koselig..... Men glad jeg har den uansett ;-) Ritz kjeks er min totale redning :)
Har funnet sengen selv nå, brygger på noe influensa igjen :-/
 
Har noen få eggløsningstester i gjenn. Og tok en i dag også, 4+6. Ganske artigt å se, for Teststrekene blir knall rød allerede før rosafargen har rukket og trekke helt opp. Er snart ikke farge i gjenn til kontrollstrken ^^ ImageUploadedByBV Forum1430283184.835571.jpg
 
Back
Topp