Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan da ikke være rett!! :-( håper NAV kan hjelpe deg :-(Sitter og venter på at nav skal ringe meg opp nå. Føler meg skikkelig mislykket og er lei meg![]()
Jeg elsker kaffe, så sliter med å trappe ned! Skal begynne med koffeinfri tenkte jegDrikke dere kaffe? Jeg drikker ca 5 til 7 kopper om dagen. Synes det er veldig vanskelig å trappe ned...
Jeg elsker kaffe, så sliter med å trappe ned! Skal begynne med koffeinfri tenkte jeg![]()
Det er vel ikke lov vel??Æsjble sendt hjem fra praksisplassen siden jeg kastet opp. Forklarte for sjefen hvorfor jeg kastet opp og fikk da beskjed om at jeg kunne ikke ha plass der hvis jeg er gravid og dårlig
skjønner jo hvorfor men synes allikevel det var dårlig av henne å bli sur på meg
spyr jo ikke med vilje
måtte få ut litt damp her...
Vet ikke, siden det er praksisplass. Skal på jobbintervju på mandag så håper jeg får jobben der isteden!Det er vel ikke lov vel??![]()
Det håper jeg og, for din del! Vil ikke ha sånne vanskelige arbeidsgivereVet ikke, siden det er praksisplass. Skal på jobbintervju på mandag så håper jeg får jobben der isteden!
Hurra for deg ogsåHeisann alle sammen. Henger meg på her. Her er 5+1 idag i følge termin kalkulatorenvanskelig å holde på en så stor hemmelighet. Så hadde vært koselig å kunne prate med noen her
![]()
Det er jo like normalt å IKKE være kvalm så tidligJeg blir så bekymret når så mange av dere er kvalme og at det tyder på høye hcg-nivåer, noe som minsker sjangsen for SA... Jeg har ikke flt det fnugg(!) av kvalme enda, 4+4 idag![]()
Har ingenting å si. Jeg var kjempedårlig sist og mistet.....Jeg blir så bekymret når så mange av dere er kvalme og at det tyder på høye hcg-nivåer, noe som minsker sjangsen for SA... Jeg har ikke flt det fnugg(!) av kvalme enda, 4+4 idag![]()
Lurt ! Jeg så at de faktisk hadde kaffekapsler til maskin som var koffein friMå se om jeg finner dem i butikken.

Jeg blir så bekymret når så mange av dere er kvalme og at det tyder på høye hcg-nivåer, noe som minsker sjangsen for SA... Jeg har ikke flt det fnugg(!) av kvalme enda, 4+4 idag![]()