Skravletråd

Jeg er så allergiiiiisk. Sukk. Snufser og nyser og griner. Forbanna bjørk.

3+5 i dag :)
 
Åh neiii... Det begynner å bli den tiden på året nå ja?! Huff. Jeg bor heldigvis oppe i nord, så jeg trenger ikke bekymre meg for pollen riktig enda... Er det ikke noe allergimedisin vi kan ta nå???
 
Uke 4+0 i dag og testen er super positiv, så da har det gått bra til nå ivertfall:-D
 
4+2 i dag. Positiv test hos legen på tirsdag, men fikk beskjed om å ikke komme tilbake før i uke 8. Tenkte jeg skulle ta en ny test med ukeindikator til tirsdag.. For å sjekke om ukene stemmer med mine beregninger. Ingen symptomer, annet enn litt mensverk innimellom og ekstremt lavt energinivå. Hva med dere?
 
Ojoj... Godt å se at vi er flere testetøser her inne som tester litt til, selv etter at vi har fått det hele bekreftet. Brukte testen med ukesindikator i dag og den viste "Gravid 2-3 uker" :) Så da er jeg kanskje lenger på vei enn jeg først trodde. Hurra!
 
Jeg ville teste igjen i dag, men hadde ikke med meg testen :p så tar en test i morgen tidlig for å se om den er blitt mye sterkere :D
 
ImageUploadedByBV Forum1429876127.864489.jpg
Jeg er såååå stolt over min fine sterke strek som kom i dag! Kjempe skummelt å teste igjen. Livredd for at den var blank! Nå må den bare klamre seg fast! :D <3
 
Åh neiii... Det begynner å bli den tiden på året nå ja?! Huff. Jeg bor heldigvis oppe i nord, så jeg trenger ikke bekymre meg for pollen riktig enda... Er det ikke noe allergimedisin vi kan ta nå???

Jeg har fått beskjed om at jeg kan bruke Aerius, sjekk Tryggmammamedisin eller Relis.no :)
 
Jeg har fått beskjed om at jeg kan bruke Aerius, sjekk Tryggmammamedisin eller Relis.no :)
Aerius ja. Det kan hende. Sist jeg var gravid så var den trukket fra markedet, så jeg fikk ingenting da. Det var en lang og tungpusta sommer. Får høre med legen når jeg skal dit på 1.kontroll om 2 uker.
 
Skravle må man ha, ja

3+5 her, og håper å få bli her helt til januar.
 
4+4 her :) Testet 3 ganger, og like godt resultat hver gang :)
 
Slenger meg på å skravler litt jeg å :) gubben er på jobb fram til kl 23 så føler meg skikkelig ensom :( er testetøs jeg også forresten :D takk gode gud for ebay og billigetester.no ;) hehe
 
Slenger meg på å skravler litt jeg å :) gubben er på jobb fram til kl 23 så føler meg skikkelig ensom :( er testetøs jeg også forresten :D takk gode gud for ebay og billigetester.no ;) hehe
Jeg har tatt med meg MASSE jobb hjem i helga. Burde egentlig jobbe, så jeg kjeder meg også :p Det ligger bare foran meg så det skal se ut som om jeg gjør noe... Hehe...
 
Hehe er lov å være litt distré når man er nygravid da ;) jeg hadde IKKE klart å konsentrere meg om jobb nå ihvertfall :p har jo ikke klart å tenke på annet siden positiv test igår :eek:
 
Hehe er lov å være litt distré når man er nygravid da ;) jeg hadde IKKE klart å konsentrere meg om jobb nå ihvertfall :p har jo ikke klart å tenke på annet siden positiv test igår :eek:
Hehe... LITT distre? Jeg er lettere amøbe nå jeg... Men nå har jeg ikke tenkt på annet enn graviditet de siste mnd, så har begynt å venne meg til å jobbe i "babytåka" :p
 
Back
Topp