Veldig spennende ja! Håper bare jeg får naturlig start, om det så skjer midt på natta ;-) Har pakka både pysj, ekstra koseteppe og tutter i tillegg til noen sett med klær til jentungen. Hun har heldigvis sovet hos mamma flere ganger og der er det både seng og dyne og leker og til og med tannkost, så trenger kun å tenke på klær. Litt mer stress om ting skulle skje i helga, da må vi i tillegg ta med alt utstyret til barnehagen (det må tas med hjem i helga), men mamma har heldigvis nøkkel hit, så hun kan jo hente det som trengsHar prøvd å forberede litt sånt vi og. Pakket litt til minsten som skal bli med til besteforeldre om så. Og levert bilstol. Men er jo umulig å vite om det skjer natt eller dag. Haha! Rart å ikke kunne planlegge til minste detalj
Er litt spennende og daÅ ikke vite. Er vel en av få ting i livet som man aldri kan vite med
Så det er liitt koselig med den ventinga i innspurten og, selv om man blir litt utålmodig
![]()
Nå har jeg bare 8 dager til termin, selv om jeg forventer å gå over, så blir mer og mer virkelig for hver dag :-D