Skravletråd

Det hørtes bedre ut :)

Jeg er sliten, ungene elsker grøt og mannen trengte noe som binder magen. Da var valget enkelt :p Mulig jeg steker en ferdigpizza i kveld
Greit å ta noe sånt da;) Ble lettvint løsning her siden gubben måtte på brøyting:-P Så nå er jeg hjemme igjen, planta under pleddet med katta på fanget, og "Orange is the new black" på Netflix, mens gubben er ute å tjener penger, hehe:D

Her tok jeg lasagne opp fra fryseren! Så nå tines det og er snart klart :-) Med hvitløksbrød selvfølgelig ;-) Gleder meg...!

Greit å ta noe sånt da;) Ble lettvint løsning her siden gubben måtte på brøyting:p Så nå er jeg hjemme igjen, planta under pleddet med katta på fanget, og "Orange is the new black" på Netflix, mens gubben er ute å tjener penger, hehe:D
Hørtes ikke dumt ut :) Kos deg!

Åh! Det hørtes fristende ut! Veldig glad nærmeste MC er en time unna
Ja, skulle av og til ønsket at den lå litt lengre vekke ;-) Vi bor nesten på landet (lite tettsted midt i en svær jordbrukskommune), men tror du ikke de har fått seg McDonald's her :-P Kan til tider bli litt mye, men utolig praktisk når man er trøtt og sliten, evt bare litt lat, en søndags ettermiddag :-)

Ja, skulle av og til ønsket at den lå litt lengre vekke ;-) Vi bor nesten på landet (lite tettsted midt i en svær jordbrukskommune), men tror du ikke de har fått seg McDonald's her :p Kan til tider bli litt mye, men utolig praktisk når man er trøtt og sliten, evt bare litt lat, en søndags ettermiddag :)
He he, vi hadde nærmeste 10 min unna der vi bodde før. Var veldig mye enklere å ta en kjapp løsning da. Nå har vi knapt nok et gatekjøkken så er egentlig helt greit. Jeg er ikke spesielt glad i vanlig gatekjøkkenmat

Har både mc Donalds og burgerking i nærheten, men bruker de aldri (foruten litt milkshake på sommeren :p). Take Away pizza derimot.. DET er gull!! Åh så lyst jeg fikk på det akkurat nå :p Og milkshake egentlig... Må snart begynne å utnytte meg at jeg er superhøygravid og sende mannen ut en tur :p Hehe!!

Har både mc Donalds og burgerking i nærheten, men bruker de aldri (foruten litt milkshake på sommeren :p). Take Away pizza derimot.. DET er gull!! Åh så lyst jeg fikk på det akkurat nå :p Og milkshake egentlig... Må snart begynne å utnytte meg at jeg er superhøygravid og sende mannen ut en tur :p Hehe!!
Ja det syns jeg du skal utnytte litt mens du kan :p

Søndagsmiddag.... Ikke helt, grillpølser er utgangspunktet.... Mistenker at de serveres med brød eller lompe.

Vi ble litt lenge hos min bror til at vi skal ha middag og få ungene i seng før mannen skal på trening.

Her har vi McDonald's, Pizzabakeren, to kinarestauranter, en kebab og en bistro med kebab :-P Skulle tro vi bodde midt i byen ;-)

Her stikker jeg ut å kjøper mot at mannen legger jentungen :-) Syns leggingen begynner å bli tung, så er greit å få slippe :-)

Søndagsmiddag.... Ikke helt, grillpølser er utgangspunktet.... Mistenker at de serveres med brød eller lompe.

Vi ble litt lenge hos min bror til at vi skal ha middag og få ungene i seng før mannen skal på trening.
Jeg tok feil, han droppet pølsene og laget pannekaker

Her har vi McDonald's, Pizzabakeren, to kinarestauranter, en kebab og en bistro med kebab :p Skulle tro vi bodde midt i byen ;-)

Her stikker jeg ut å kjøper mot at mannen legger jentungen :) Syns leggingen begynner å bli tung, så er greit å få slippe :)
Holder med deg i det med legging, veldig glad de er så store at de klarer å legge seg selv. Husker mannen hadde leggetjeneste når vi fikk nr.2 og eldste var knapt 2 år.

Neida, men ikke akkurat søndagsmiddag.... Sånn "noe godt" liksom.
Søndag er som regel den dagen jeg har tid til å lage middag som tar litt lenger tid enn 30 min. I dag var det helt innafor å droppe pinnekjøttet jeg hadde tenkt å ha når det hadde endt med at kun jeg hadde spist. Ungene er ikke noe glad i det og får vossakorv istedet.

Tror det blir en frossenpizza og serie i kveld :p

Vi har alltid svinemør til pinnekjøttet så ungene spiser mest det egentlig.

Back
Topp