Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Det hørtes bedre utHer ble det bæggis på gatekjøkkenet![]()
Jeg er sliten, ungene elsker grøt og mannen trengte noe som binder magen. Da var valget enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes bedre utHer ble det bæggis på gatekjøkkenet![]()
Hehe, hadde planer om torsk her, men kan se ut som om det blir kokte gulerøtter og pasta på jentungen og McDonald's på mannen og megSkikkelig søndagsmiddag i dag - havregrøt![]()
Greit å ta noe sånt daDet hørtes bedre ut
Jeg er sliten, ungene elsker grøt og mannen trengte noe som binder magen. Da var valget enkeltMulig jeg steker en ferdigpizza i kveld
Åh! Det hørtes fristende ut! Veldig glad nærmeste MC er en time unnaHehe, hadde planer om torsk her, men kan se ut som om det blir kokte gulerøtter og pasta på jentungen og McDonald's på mannen og meg![]()
Hørtes ikke dumt utGreit å ta noe sånt daBle lettvint løsning her siden gubben måtte på brøyting
Så nå er jeg hjemme igjen, planta under pleddet med katta på fanget, og "Orange is the new black" på Netflix, mens gubben er ute å tjener penger, hehe
![]()
Mmm... send litt min veiHer tok jeg lasagne opp fra fryseren! Så nå tines det og er snart klartMed hvitløksbrød selvfølgelig ;-) Gleder meg...!
Ja, skulle av og til ønsket at den lå litt lengre vekke ;-) Vi bor nesten på landet (lite tettsted midt i en svær jordbrukskommune), men tror du ikke de har fått seg McDonald's herÅh! Det hørtes fristende ut! Veldig glad nærmeste MC er en time unna
He he, vi hadde nærmeste 10 min unna der vi bodde før. Var veldig mye enklere å ta en kjapp løsning da. Nå har vi knapt nok et gatekjøkken så er egentlig helt greit. Jeg er ikke spesielt glad i vanlig gatekjøkkenmatJa, skulle av og til ønsket at den lå litt lengre vekke ;-) Vi bor nesten på landet (lite tettsted midt i en svær jordbrukskommune), men tror du ikke de har fått seg McDonald's herKan til tider bli litt mye, men utolig praktisk når man er trøtt og sliten, evt bare litt lat, en søndags ettermiddag
![]()
Takktakk!Hørtes ikke dumt utKos deg!
Ja det syns jeg du skal utnytte litt mens du kanHar både mc Donalds og burgerking i nærheten, men bruker de aldri (foruten litt milkshake på sommeren). Take Away pizza derimot.. DET er gull!! Åh så lyst jeg fikk på det akkurat nå
Og milkshake egentlig... Må snart begynne å utnytte meg at jeg er superhøygravid og sende mannen ut en tur
Hehe!!
Her har vi McDonald's, Pizzabakeren, to kinarestauranter, en kebab og en bistro med kebabHar både mc Donalds og burgerking i nærheten, men bruker de aldri (foruten litt milkshake på sommeren). Take Away pizza derimot.. DET er gull!! Åh så lyst jeg fikk på det akkurat nå
Og milkshake egentlig... Må snart begynne å utnytte meg at jeg er superhøygravid og sende mannen ut en tur
Hehe!!
Jeg tok feil, han droppet pølsene og laget pannekakerSøndagsmiddag.... Ikke helt, grillpølser er utgangspunktet.... Mistenker at de serveres med brød eller lompe.
Vi ble litt lenge hos min bror til at vi skal ha middag og få ungene i seng før mannen skal på trening.
Holder med deg i det med legging, veldig glad de er så store at de klarer å legge seg selv. Husker mannen hadde leggetjeneste når vi fikk nr.2 og eldste var knapt 2 år.Her har vi McDonald's, Pizzabakeren, to kinarestauranter, en kebab og en bistro med kebabSkulle tro vi bodde midt i byen ;-)
Her stikker jeg ut å kjøper mot at mannen legger jentungenSyns leggingen begynner å bli tung, så er greit å få slippe
![]()
Hørtes jo ikke vondt ut det hellerJeg tok feil, han droppet pølsene og laget pannekaker
Neida, men ikke akkurat søndagsmiddag.... Sånn "noe godt" liksom.Hørtes jo ikke vondt ut det heller![]()
Søndag er som regel den dagen jeg har tid til å lage middag som tar litt lenger tid enn 30 min. I dag var det helt innafor å droppe pinnekjøttet jeg hadde tenkt å ha når det hadde endt med at kun jeg hadde spist. Ungene er ikke noe glad i det og får vossakorv istedet.Neida, men ikke akkurat søndagsmiddag.... Sånn "noe godt" liksom.