Skravletråd

Katta har inntatt sin faste posisjon på fanget, og jeg sitter her å funderer på om vi kan finne på noe i dag, jeg og gubben... Har litt lyst til å komme meg ut av huset en tur, bare for å se noe annet enn de vante fire veggene her...:p Har ikke en eneste klesvask å ta i dag, kun et par sokker og ei truse som ligger i dunken:p Burde vel kanskje moppa over gulvet her, fått bort litt kattehår. Men det tar jo ikke så mange minuttene:) Hmm, hva skal jeg lure med gubben ut på da, tro? Besøke svigerfar?:p

Katta har inntatt sin faste posisjon på fanget, og jeg sitter her å funderer på om vi kan finne på noe i dag, jeg og gubben... Har litt lyst til å komme meg ut av huset en tur, bare for å se noe annet enn de vante fire veggene her...:p Har ikke en eneste klesvask å ta i dag, kun et par sokker og ei truse som ligger i dunken:p Burde vel kanskje moppa over gulvet her, fått bort litt kattehår. Men det tar jo ikke så mange minuttene:) Hmm, hva skal jeg lure med gubben ut på da, tro? Besøke svigerfar?:p
Kafébesøk? Kino? Gjør noe dere ikke kan gjøre på en stund når babyen kommer :)

Kafébesøk? Kino? Gjør noe dere ikke kan gjøre på en stund når babyen kommer :)
Tror ikke hofter/rygg/bekken liker tanken på kino, dessverre:-P Kan liksom ikke reise meg opp å rugge midt under en film:D Men takk for tips!:-) Får se hva vi finner på:-) Sover så dårlig om nettene nå, så er egentlig litt "folkestygg" om dagen, siden jeg føler jeg ser ut som et dråg..!:-P Kanskje litt sminke hjelper?:-)

Tror ikke hofter/rygg/bekken liker tanken på kino, dessverre:p Kan liksom ikke reise meg opp å rugge midt under en film:D Men takk for tips!:) Får se hva vi finner på:) Sover så dårlig om nettene nå, så er egentlig litt "folkestygg" om dagen, siden jeg føler jeg ser ut som et dråg..!:p Kanskje litt sminke hjelper?:)
He he, skjønner deg godt! Vi var på kino med ungene i romjula, jeg var veldig glad når filmen var ferdig og jeg kunne røre på kroppen igjen :p Jeg drømmer om en tur til frisøren før frøkna kommer, det hadde vært nydelig å freshet seg litt før barselperioden. Har ikke gjort noe med håret på godt over 1 år heller så er på tide :D Tror jeg må innom å høre om de har noe ledig time når jeg skal til jm på tirsdag.

He he, skjønner deg godt! Vi var på kino med ungene i romjula, jeg var veldig glad når filmen var ferdig og jeg kunne røre på kroppen igjen :p Jeg drømmer om en tur til frisøren før frøkna kommer, det hadde vært nydelig å freshet seg litt før barselperioden. Har ikke gjort noe med håret på godt over 1 år heller så er på tide :D Tror jeg må innom å høre om de har noe ledig time når jeg skal til jm på tirsdag.
Hoh, det tror jeg på!:p
Ååh, frisørtime hørtes herlig ut!! Hadde jeg enda hatt penger til overs til å unne meg det! Stussa av det slitte og panneluggen før julebordet 3.helga i november jeg, men ser ikke ut som om jeg har klippa meg på flere år nå, egentlig! :p Gror godt, ja! Mamma farga håret mitt på juleaften, faktisk!:D Haha! Vi hadde da tid til det først på dagen;)

Hoh, det tror jeg på!:p
Ååh, frisørtime hørtes herlig ut!! Hadde jeg enda hatt penger til overs til å unne meg det! Stussa av det slitte og panneluggen før julebordet 3.helga i november jeg, men ser ikke ut som om jeg har klippa meg på flere år nå, egentlig! :p Gror godt, ja! Mamma farga håret mitt på juleaften, faktisk!:D Haha! Vi hadde da tid til det først på dagen;)
Jeg fikk julegave av min gamle bestemor for første gang på 10 år så tenkte å bruke det på frisør. Har hår som er vanskelig å få fint så har funnet en type frisyre som ser allright ut uten å kreve masse stell. Nå er det bare langt, dødt og flatt. Ser ikke ut! Jeg må definitivt innom på tirsdag!

Jeg fikk julegave av min gamle bestemor for første gang på 10 år så tenkte å bruke det på frisør. Har hår som er vanskelig å få fint så har funnet en type frisyre som ser allright ut uten å kreve masse stell. Nå er det bare langt, dødt og flatt. Ser ikke ut! Jeg må definitivt innom på tirsdag!
Ah, heldig da!:-) Godt å få ordna seg litt! Jeg har sånn typisk "kjedelig norsk hårsveis" jeg da, og MÅ ha pannelugg da jeg ikke takler panna mi uten hår foran (henger nok i fra ungdomsårene med masse kviser i panna,+ mobbing).. Og hårveksten har alltid vært voldsom på meg, tjukt hår og vokser som ugress! Og etter jeg ble gravid, så vokser det dobbelt så fort! Altså, jeg farga som sagt håret på juleaften, og allerede nå har jeg minst en cm ettervekst!!:-P

Ah, heldig da!:) Godt å få ordna seg litt! Jeg har sånn typisk "kjedelig norsk hårsveis" jeg da, og MÅ ha pannelugg da jeg ikke takler panna mi uten hår foran (henger nok i fra ungdomsårene med masse kviser i panna,+ mobbing).. Og hårveksten har alltid vært voldsom på meg, tjukt hår og vokser som ugress! Og etter jeg ble gravid, så vokser det dobbelt så fort! Altså, jeg farga som sagt håret på juleaften, og allerede nå har jeg minst en cm ettervekst!!:p
Misunnelig! Jeg vil også ha pannelugg... kan ikke ha det, har to veldig sterke virvler i panna så hvis jeg får lugg som er kortere enn til nesa står det opp to djevelhorn... skikkelig sjarmerende :D:hilarious: Jeg har tungt hår, masse tynne hårstrå og glatt som fy. Ingenting som holder i det eller klarer å løfte det hvis ikke lengden er maks til øreflippen og masse klippt opp. Nå rekker det meg til midt på ryggen... :hungover:

Pannelugg har jeg ikke hatt siden.... Før jeg ble konfirmert.

Misunnelig! Jeg vil også ha pannelugg... kan ikke ha det, har to veldig sterke virvler i panna så hvis jeg får lugg som er kortere enn til nesa står det opp to djevelhorn... skikkelig sjarmerende :D:hilarious: Jeg har tungt hår, masse tynne hårstrå og glatt som fy. Ingenting som holder i det eller klarer å løfte det hvis ikke lengden er maks til øreflippen og masse klippt opp. Nå rekker det meg til midt på ryggen... :hungover:
Den luggen min er så tjukk, så den tynnes skikkelig ut av hver gang jeg er hos frisøren!:-P Hahaha, jamen djevelhorn er da kult:D Mitt er egentlig litt krøllete, eller, jeg har fall i det, men ikke sånne fine krøller. Også har jeg en sånn "virvel" da, på høyre siden ved luggen, som ALLTID vipper seg opp!:-P Nå siste tiden har jeg plutselig fått veldig glatt hår, skjønner ikke hvorfor!:-P Men jeg kan ikke ha kort hår, passer rett og slett ikke med det, og siden jeg aldri gjør noe annet enn å kamme det og la det lufttørke etter en dusj, så kan jeg ikke ha noe som må styles:D

Nå vil jeg absolutt ikke ha noe fødsel! Mannen ligger med feber, magesmerter og har kastet opp. Håper virkelig det bare er noe han har spist og at vi ikke har fått omgangssyke i hus. Startet med uggen form, magesmerter og feberfølele uten feber i går og blitt værre i dag. Grøss... orker ikke tenke tanken på fødsel nå engang med en mann som kaster opp :confused:

Nå vil jeg absolutt ikke ha noe fødsel! Mannen ligger med feber, magesmerter og har kastet opp. Håper virkelig det bare er noe han har spist og at vi ikke har fått omgangssyke i hus. Startet med uggen form, magesmerter og feberfølele uten feber i går og blitt værre i dag. Grøss... orker ikke tenke tanken på fødsel nå engang med en mann som kaster opp :confused:
Jeg hadde rømt huset :p

Jeg hadde rømt huset :p
Har vurdert det :p Jeg får det sjeldent selv om de andre får det, men frister ikke akkurat med syke barn heller nå. Men, smitten er allerede i huset å såfall så får bare satse på at det ikke er noe smittsomt!

Håper det gir seg like raskt som det kom! Jeg blir også "aldri" syk og overlevde hele julen med syk mann og to syke barn her ;-) Håper det holder med bare mannen hos dere...! Tvi tvi :-)

Ååå Jaaa... Kjenner på det samme! Her var vi på besøk til noen med småttiser på samme alder, hvor en av dem da ble spysjuk mens vi var der... Ligger bare å venter på at minsten her og blir syk i løpet av natta...
Krysser fingrene for oss begge for at vi ikke har virus i hus "/

Håper det gir seg like raskt som det kom! Jeg blir også "aldri" syk og overlevde hele julen med syk mann og to syke barn her ;-) Håper det holder med bare mannen hos dere...! Tvi tvi :)
Takk! Ja håper han er bedre til i morgen...

Ååå Jaaa... Kjenner på det samme! Her var vi på besøk til noen med småttiser på samme alder, hvor en av dem da ble spysjuk mens vi var der... Ligger bare å venter på at minsten her og blir syk i løpet av natta...
Krysser fingrene for oss begge for at vi ikke har virus i hus "/
Krysser fingre for at dere slipper unna alle sammen!

Back
Topp